VinAlucard Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam, Możliwość zdania prawa jazdy kat. A coraz bliżej, więc ostatnio coraz poważniej rozglądam się za nowym dwukołowcem. Na poprzednich maszynach o pojemnościach 50-125cc naklepałem jakieś 20kkm. (Z czego około 12 tysięcy na RS 125, parę razy dosiadałem Yamahy Virago 1,1l ). Poszukuję dobrej maszyny w przedziale do 14 tysięcy- głównie mam na oku japońskie r4- Kawa 636, GSXR600 (w ostateczności 750, ale to już brzmi groźnie ;)), CBR600rr (w nowej budzie), lecz meritum tematu leży gdzie indziej. Mianowicie- marzy mi się sport o pojemności 600, ale z silnikiem widlastym, dlatego buszuję w internecie w poszukiwaniu jakiejś maszyny spełniającej podane wyżej warunki, ale znaleźć nie mogę, a więc- Czy ktoś mógłby podrzucić parę motocykli sportowych, właśnie 600cc, ewentualnie nie dużo większe, z takim silnikiem? Czy są rynku takie maszyny sportowe, o takiej pojemności i układzie V? (OPRÓCZ SV650) :) Pozdrawiam, VinA Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie sport, ale jest Monster 600, ogólnie szukać raczej we włoszczyźnie musiałbyś Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Nie sport, ale jest Monster 600, ogólnie szukać raczej we włoszczyźnie musiałbyś Monster fajna maszyna, ale właśnie interesuje mnie coś bardziej "plastikowatego". Trochę się obawiam, że włoszczyzna może mnie finansowo przerosnąć, dlatego wolałem zapytać czy nie przeoczyłem czasami jakiejś opcji. :) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam, Mianowicie- marzy mi się sport o pojemności 600, ale z silnikiem widlastym, dlatego buszuję w internecie w poszukiwaniu jakiejś maszyny spełniającej podane wyżej warunki, ale znaleźć nie mogę, a więc- Czy ktoś mógłby podrzucić parę motocykli sportowych, właśnie 600cc, ewentualnie nie dużo większe, z takim silnikiem? Czy są rynku takie maszyny sportowe, o takiej pojemności i układzie V? (OPRÓCZ SV650) :) Pozdrawiam, VinA Marzenie ładne. Masz 16 lat, to jeszcze troszkę pośmigasz, jeszcze ciut doświadczenia przybędzie, zanim zrobisz prawko.Mimo wszystko na sportową 600 to ja bym się tak zaraz nie pchała. W porównaniu ze 125 są... mocno nieprzewidywalne. Do tego charakterek Vki...Poszukaj monstera 600 w dobrym stanie. To jeszcze naked, niby "tylko" 50 KM, ale już dość brutalny. Wrażenie gwarantowane. :) Po roku sprzedasz za taką samą kasę, a przejście na coś mocniejszego będzie bardziej łagodne.Vki mają takie coś, co prowokuje, wyłącza rozsądek. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Może VX 800? Mimo wszystko Sihaja jednak dobrze prawi, na początek sportowa 600 to średni wybór... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Marzenie ładne. Masz 16 lat, to jeszcze troszkę pośmigasz, jeszcze ciut doświadczenia przybędzie, zanim zrobisz prawko.Mimo wszystko na sportową 600 to ja bym się tak zaraz nie pchała. W porównaniu ze 125 są... mocno nieprzewidywalne. Do tego charakterek Vki...Poszukaj monstera 600 w dobrym stanie. To jeszcze naked, niby "tylko" 50 KM, ale już dość brutalny. Wrażenie gwarantowane. :) Po roku sprzedasz za taką samą kasę, a przejście na coś mocniejszego będzie bardziej łagodne.Vki mają takie coś, co prowokuje, wyłącza rozsądek. Rozważałem przed pewien czas opcje typu GS500, tudzież CB600. GS jest fajny sprzęcior, ale prawdopodobnie z motocykli z mniejszym potencjałem mocy wybrałbym coś w okolicach RS 250. Jeśli chodzi o CB600- odpadło ze względów estetycznych oraz areodynamicznych. (A nie chciałbym szpecić takiego "motura" zakładając szybę, co nie zmienia faktu, że jest to praktyczne :)) Monster jest włoski, z charakterem, ale jak wspominałem- szukam czegoś bardziej plastikowatego. Wiek jest błędny, "rypłem" się przy wypełnianiu. Do kat.A pozostało gdzieś w okolicy 1,5 miesiąca. Od niecałych 2 lat mam A1, cały ten czas poruszam się na RS 125 i wiem, że nawet 29KM w 2t potrafi czasem zaskoczyć, o większych ilościach nie wspomnę. (64KM w Virago na średnio przepalających świecach też potrafi podwyższyć ciśnienie :X) Cały myk polega na tym, żeby mieć nie 120-130KM w r4, tylko połowę mniej w V2.:) Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dlaczego piszesz, ze nie sv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dlaczego piszesz, ze nie sv? SV650S nie podchodzi mi estetycznie, tym bardziej N'ka, chociaż pewnie pojadę obejrzeć z ciekawości taki sprzęcior. Ostatecznie pewnie zdecyduję się na japońca, albo jakąś niewielką Ducatę, ale trochę obawiam się, że ceny za części do takiego motocykla mogą mieć zbyt "wyrazisty charakter". ^^ Trochę brakuje mi czegoś o nazwie np. VTR 600 SP, tudzież TL 600 (takiej o łagodniejszym charakterze, niż litrowa siostra :)), ewentualnie RSV600. Cóż- nie zawsze się można mieć to, co się lubi. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Obie wersje? Tzn gaznik (99-02) i wtrysk (03 do teraz)? Mialem swoja 2 lata i kurcze fajne to bylo :) http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C08%5C12%5Cbikepics-1383328-full.jpg Jest jeszcze Hyosung gt650, taka niby kopia SV, ale cholera wie jak z tym w rzeczywistosci jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Obie wersje? Tzn gaznik (99-02) i wtrysk (03 do teraz)? Mialem swoja 2 lata i kurcze fajne to bylo :) http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C08%5C12%5Cbikepics-1383328-full.jpg Jest jeszcze Hyosung gt650, taka niby kopia SV, ale cholera wie jak z tym w rzeczywistosci jest. W SV650 przednia lampa wydaje mi się trochę "przerośnięta", ale być może to mylne wrażenie, dlatego nie omieszkam za jakiś czas pojechać i zobaczyć takiego sprzęta. Hyosung- miałem jednego koreańca o małej pojemności- Jincheng się zwał. Chodził bardzo dobrze i nie było żadnych problemów, ale podobnież z koreańcami trochę jak z chińczykami- raz się trafi tak, a raz sra... Inaczej. :) Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Z Ducati "plastikowe":SS-600- ok 50 KM - na gaźnikuSS620 - ok. 60 KM - na wtryskuSS-750- ok. 65-68 KM- na gaźniku/ później wtryskSS-800- ok. 78-82 KM- na wtryskuJedyna wada - wszyscy, którzy nie mieli z Ducatami do czynienia się boją, ja mam teraz 2 sztuki Ducati(999 + zabytek "Mydelniczka") i jest OK.Duca na wtrysku ma to tak urządzone, że nie ma stracha przed nieobliczalnym oddawaniem śmocy/momentu, czasami są dodatkowo doposażone, np.Termigniony wydechy, czasem w pełni regulowane zawiechy, a hamownia Brembo po 1998 roku jest w oplocie w standardzie...Suzuki SV mimo przewagi mocy( trzeba by porównywać do SS800), jest jak beznamiętny gumowy jamnik...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 tudzież TL 600 (takiej o łagodniejszym charakterze, niż litrowa siostra :)) TL600 = SV650. Czego CI brakuje? Porównaj SV650 i TL1000S wizualnie, bardzo podobne. Fakt że TL1000R jest ładniejsza niż TL1000S ale oba są fajnymi motocyklami, a SV650 to ich młodsza siostra. Obyś się nie zdziwił, takie SV650 potrafi ostro powieźć nawet doświadczonego bikera. Pierwsza wersja SV jest ładniejsza niż te późniejsze, kwadratowe. Obejrzyj jakąś SV na żywo, posłuchaj jej dźwięku a Ci się spodoba. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dlaczego piszesz, ze nie sv? SV ciut chyba za mocny na taka przesiadkę. Mimo wszystko po 125 ccm dość ostro. Jannikiel fajnie poradził z SSami. Od 50 KM, wygląd juz plasticzany, a co do cen części...Mieliśmy w domu Ducata i Yamaszkę. Było porównywalnie.Jak ktoś chce jeździć, pewne koszty są nieuniknione. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A od kiedy wchodzą zmiany odnośnie Prawka na Moto? Czy już weszły? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To może jednak wspomniana przez Ciebie SV 650 S, ale w pełnej owiewce. Jest już trochę "plastiku" Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.