robik64 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) Miałem podobny przypadek, jednak w motocyklu o mniejszej pojemności(honda cb250). Po wielu poszukiwaniach w końcu trafiłem na przyczynę. Luźne(zbytnio rozgięte) konektory we wtyczce(wtyczka wchodziła ciasno, to myliło, stąd często ją omijałem) pomiędzy wiązką wychodzącą z silnika(trzy żółte przewody), a gniazdem wiązki biegnącej dalej do instalacji, a potem wtyku regulatora. Rozebrałem obie wtyczki(łączącą wiązki i łączącą wiązkę z regulatorem) i wtedy dopiero okazało się jak luźno siedzą konektory części męskiej w częściach damskich. Zlikwidowałem więc pierwsze połączenie wtyczkowe (miedzy silnikiem, a wiązką instalacji) lutując przewody i izolując je koszulkami termokurczliwymi, natomiast wtyk przy regulatorze został rozebrany, a konektory na zaciskach przewodów podlutowałem i podgiąłem ich wąsy tak aby ciasno wchodziły w części męskie regulatora. Na konektorki założyłem oczywiście wczesniej koszylki termo, aby nie spowodować zwarć pomiędzy nimi. W wyniku tej ,,modernizacji'' trzeba po prostu pamiętać które przewody wchodzą do jakich gniazd reglera, natomiast przy wyjmowaniu z ramy silnika trzeba rozlutować wiązki w miejscu byłego złącza wtykowego. Teraz jest spokój, z ładowaniem problemów brak.Pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez robik64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 W wyniku tej ,,modernizacji'' trzeba po prostu pamiętać które przewody wchodzą do jakich gniazd reglera Jezeli chodzi o trzy przewody z alternatora (przewaznie zolte) to nie ma znaczenia czy zamienisz je miejscami miedzy soba, a masa i plus sa w roznych kolorach wiec tu jest latwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Reasumując.Wszystko w porządku z ładowaniem. Wymień wtyczkę na nową z nowymi konektorami lub polutuj na stałe przewody. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 troche pozno pisze ale rozwiazanie problemu okazal sie akumulator - wymiana na nowy po zimie roziawiazala sprawe definytywnie , ladowanie 14,2 V przy nowym aku ( stary mial oberwana cele) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi