Kamel-JG Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 U mnie klamka łapała w momencie 3/4 wciśniętej klamki, a na postoju dało się dotknać klamką do manetki z przełącznikami pomimo maksymalnego odsunięcia klamki od manetki. Zmieniłem na oploty i łapie w połowie,a dalej nie da się wcisnąć. Różnica jest zatem znacząca. Nie mniej jednak wydaje mi się, że w tej klasie moto na oplotach powinienem mieć beton już na początku nieprawdaż? Bynajmniej tak ma kumpel w 4 letniej R1 na gumowych linkach. Wydaje mi się, że mimo wszystko mam nadal za miękki hebel, choć jest za to dość płynny i precyzyjny. Ale czy tak powinno być? Może wypowie się ktoś kto ma 12-tkę jak to tu jest z heblami? Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 wymien przewody na oplot , jak nadal bedzie za slaby poszukaj zacisku z innego modelu i sprobuj podpasowac Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 wymien przewody na oplot , jak nadal bedzie za slaby poszukaj zacisku z innego modelu i sprobuj podpasowac To odpowiedź w ramach wątku, czy rada dla mnie ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Pomogą na 100% przewody w stalowym oplocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 W mojej opinii to wynik kilku czynnikow, ktore nalezaloby sprawdzic - starej pompy, starych przewodow i niedokladnego odpowietrzenia pompy.Niestety wszystko sie zuzywa wiec warto by zregenerowac pompe, kupic przewody w oplocie i dokladnie odpowietrzyc uklad, pamietajac ze pompa rowniez wymaga odpowietrzenia.Mozna to robic wygodnie i szybko pompa podcisnieniowa, lub napelniajac uklad od strony zacisku, przez odpowietrznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 W mojej opinii to wynik kilku czynnikow, ktore nalezaloby sprawdzic - starej pompy, starych przewodow i niedokladnego odpowietrzenia pompy.Niestety wszystko sie zuzywa wiec warto by zregenerowac pompe, kupic przewody w oplocie i dokladnie odpowietrzyc uklad, pamietajac ze pompa rowniez wymaga odpowietrzenia.Mozna to robic wygodnie i szybko pompa podcisnieniowa, lub napelniajac uklad od strony zacisku, przez odpowietrznik.tak tylko ze niektore motocykle fabrycznie maja dupiate hamulce , chodzby 06-07 zx10r i bez wymiany zaciskow z zx6r albo 1000rr z dystansami cale odpowietrzania przewody i klocki hh itp niewiele pomoze Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 (edytowane) A może po prostu lagi nie są dobrze ustawione względem siebie. Ktoś zdejmował przednie koło i ich nie ustawił. Ja bym tak dla pewności wykonał tą operację, bo to nic nie kosztuje i może przynieść efekt. :wink: Podobny przypadek widziałem na własne oczy, że dopóki się lag nie ustawiło to hebel dziwnie działał, a po ustawieniu powróciło wszystko do normy. Edytowane 31 Maja 2011 przez DawidP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 tak tylko ze niektore motocykle fabrycznie maja dupiate hamulce , chodzby 06-07 zx10r i bez wymiany zaciskow z zx6r albo 1000rr z dystansami cale odpowietrzania przewody i klocki hh itp niewiele pomoze No ok, tylko z tego co wiem to ZX-12R ma całkiem niezłe hamulce. Ja bym chyba obstawiał za pompą do regeneracji... Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.