Skocz do zawartości

Jak czyścić piasty koła wsk 125


karrom1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A koła masz całe czy rozebrane? Jeśli rozebrane to spoczko, mosiężna szczotka druciana i machasz rączką aż będzie czyste. :icon_mrgreen: A jak masz całe koła to już trudniej, tutaj pomysłu nie mam. Sam kombinowałem różne patenty w tej sytuacji ale zawsze się poddawałem po krótkiej chwili. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rade. Aha jeszcze coś mam w tylnim kole piastę od wsk 175 to chyba w niczym nie przeszkadza? :rolleyes:

 

Jeździłeś na tym czy nie? Ogólnie rzecz biorąc piasta 175 jest inna niż w 125.

Po pierwsze szersza, co prowadzi do (jak to się nazywało :banghead: ) nie osiowości zębatek ? Coś w tym stylu, czyli zębatki nie są w jednej osi. Oczywiście pomorze dystansowanie, ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock:

 

Co do czyszczenia borykam się z tym samym problemem, jednak nie chce rozkładać kół. :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometrię koła ustawia się też szprychami przy zaplataniu koła ale to jest wyższa szkoła jazdy. Samo ustawienie fabrycznej geometrii koła to już gruba zabawa a co dopiero przestawianie obręczy względem piasty. Jak chcesz porządnie zrobione koło to zdobądź właściwą piastę. W sumie to miałbym jakieś dwa zdezelowane koła od WSK ale tylna piasta nieźle skatowana jest z tego co pamiętam, kawałek blaszki pod łożysko podłożone czy coś w tym stylu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock:

 

 

 

Uwazasz ze jazd amotocyklem, chocby po podworku, ktory zostawia dwa slady jest przyjemna :icon_question:

:icon_mrgreen:

 

 

P.S.

 

Co do czyszczenia to najszybciej piaskowanie albo szkielkowanie, pozniej dobrze wszystko wyczyscic, poskladac i po zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze możesz też przetrzeć je tą ścierką co to się kupuje w budowlanych marketach. Taka szorstka ściera/gąbka czy coś. Na Alle sprzedają to za niezłą kasę a w budowlanym grosze kosztuje.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ze złomu zestaw kół do WFM w tak okrutnym stanie że jedynym lekarstwem dla nich jest szlifierka kątowa a na niej szczotka stalowa. Były malowanie kilka razy z tego ostatnia warstwa to tzw. minia czyli czerwony podkład. Ostatnio właśnie zabrałem się za te koła na próbę no i kątówka daje radę, do gołej stali zbiera. Miałem się pozbyć tych kół ale po pierwszej próbie stwierdziłem że będą z nich ludzie, a nawet będą z nich koła! :icon_mrgreen: W miarę proste, bębny OK, postaram się uratować szprychy też.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko jakie rady!!! Jesli piasty sa alu to szczotka druciana na wiertarce zostawi głebokie bruzdy które trzeba bedzie potem zeszlifowac, czyli dodatkowa robota,piaskowanie pozostawi kratery których nie zapolerujesz, szkiełkowanie zrobi satyne w której bedzie siadał brud, wiec po tym jeszcze polerka by sie przydała, jesli piasty zalepione sa smarem z botem najprostszym patentem jest benzyna z baku pedzel i pojemnik zeby to do niego sciekało, potem przetrzec szmata, wersja drozsza-spray odtłuszczacz do mycia tarcz hamulcowych w ciezarówkach cena 14-16 zl za butelke po tym nawet przecierac nie trzeba. Jesli jest zamalowana to sa specjalne zmywacze do farb np. scansol !uwaga ! produkt toksyczny! ale zajeszybki w działaniu. Jesli piasty bebny "zaszły" najlepsza jest włuknina czyszczaca, słuzy do matowania powierzchni pod lakier sa chyba 3 rodzaje twardosci, cena 2-4zł za arkusz. Jesli piasta jest stalowa to szczota ok, jesli bardziej zardzewiała fosol-odrdzewiacz, bardzo krótko i mycie twarda szczotka, i tak do skutku. Najlepiej piaskowanie i z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz, dlatego w pierwszej odpowiedzi napisałem o mosiężnej szczotce drucianej, ręczne szorowanie. Wtedy alu jest git. Kilka dni temu robiłem koledze starego japsa i jedna pokrywka silnika gubiła lakier więc całą śmignąłem mosiężnym druciakiem. Starej farby nie ma śladu a cały element ma nawet lekki połysk, nie jest porysowany.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock:

 

 

 

Uwazasz ze jazd amotocyklem, chocby po podworku, ktory zostawia dwa slady jest przyjemna :icon_question:

:icon_mrgreen:

 

 

 

Sugerowałem tylko, bo różnie z WSK bywa. Aczkolwiek jazda dwuśladem, zapewne nie wywoływała by przyjemności ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...