karrom1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam. Nie wiem jak i czym czyścić piasty do kół wsk 125 ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A koła masz całe czy rozebrane? Jeśli rozebrane to spoczko, mosiężna szczotka druciana i machasz rączką aż będzie czyste. :icon_mrgreen: A jak masz całe koła to już trudniej, tutaj pomysłu nie mam. Sam kombinowałem różne patenty w tej sytuacji ale zawsze się poddawałem po krótkiej chwili. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrom1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak koła mam rozebrane szprychy nowe obręcze do piaskowania i malowane i piasta do czyszczenia :) Dzięki za rade. Aha jeszcze coś mam w tylnim kole piastę od wsk 175 to chyba w niczym nie przeszkadza? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dzięki za rade. Aha jeszcze coś mam w tylnim kole piastę od wsk 175 to chyba w niczym nie przeszkadza? :rolleyes: Jeździłeś na tym czy nie? Ogólnie rzecz biorąc piasta 175 jest inna niż w 125. Po pierwsze szersza, co prowadzi do (jak to się nazywało :banghead: ) nie osiowości zębatek ? Coś w tym stylu, czyli zębatki nie są w jednej osi. Oczywiście pomorze dystansowanie, ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock: Co do czyszczenia borykam się z tym samym problemem, jednak nie chce rozkładać kół. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 szczotkę drucianą na wiertarkę i jazda koszt ok 11 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrom1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Do Żurka: chyba zmienię tą piaste :biggrin: co do tych kół nie pierdziel się ja wziąłem boscha i zacząłem ciąć szprychy :) takie szprychy na allegro 40 zł na 2 koła tanio :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Geometrię koła ustawia się też szprychami przy zaplataniu koła ale to jest wyższa szkoła jazdy. Samo ustawienie fabrycznej geometrii koła to już gruba zabawa a co dopiero przestawianie obręczy względem piasty. Jak chcesz porządnie zrobione koło to zdobądź właściwą piastę. W sumie to miałbym jakieś dwa zdezelowane koła od WSK ale tylna piasta nieźle skatowana jest z tego co pamiętam, kawałek blaszki pod łożysko podłożone czy coś w tym stylu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock: Uwazasz ze jazd amotocyklem, chocby po podworku, ktory zostawia dwa slady jest przyjemna :icon_question: :icon_mrgreen: P.S. Co do czyszczenia to najszybciej piaskowanie albo szkielkowanie, pozniej dobrze wszystko wyczyscic, poskladac i po zawodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrom1 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 hmm aluminium się nie piaskuje prędzej szkiełkować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Równie dobrze możesz też przetrzeć je tą ścierką co to się kupuje w budowlanych marketach. Taka szorstka ściera/gąbka czy coś. Na Alle sprzedają to za niezłą kasę a w budowlanym grosze kosztuje. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 hmm aluminium się nie piaskuje prędzej szkiełkować :) Sa rozne rodzaje piaskow jak i piaskarek, ale zapewne po szkielkowaniu efekt bedzie duzo lepszy, jezeli nie beda malowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Mam ze złomu zestaw kół do WFM w tak okrutnym stanie że jedynym lekarstwem dla nich jest szlifierka kątowa a na niej szczotka stalowa. Były malowanie kilka razy z tego ostatnia warstwa to tzw. minia czyli czerwony podkład. Ostatnio właśnie zabrałem się za te koła na próbę no i kątówka daje radę, do gołej stali zbiera. Miałem się pozbyć tych kół ale po pierwszej próbie stwierdziłem że będą z nich ludzie, a nawet będą z nich koła! :icon_mrgreen: W miarę proste, bębny OK, postaram się uratować szprychy też. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 O matko jakie rady!!! Jesli piasty sa alu to szczotka druciana na wiertarce zostawi głebokie bruzdy które trzeba bedzie potem zeszlifowac, czyli dodatkowa robota,piaskowanie pozostawi kratery których nie zapolerujesz, szkiełkowanie zrobi satyne w której bedzie siadał brud, wiec po tym jeszcze polerka by sie przydała, jesli piasty zalepione sa smarem z botem najprostszym patentem jest benzyna z baku pedzel i pojemnik zeby to do niego sciekało, potem przetrzec szmata, wersja drozsza-spray odtłuszczacz do mycia tarcz hamulcowych w ciezarówkach cena 14-16 zl za butelke po tym nawet przecierac nie trzeba. Jesli jest zamalowana to sa specjalne zmywacze do farb np. scansol !uwaga ! produkt toksyczny! ale zajeszybki w działaniu. Jesli piasty bebny "zaszły" najlepsza jest włuknina czyszczaca, słuzy do matowania powierzchni pod lakier sa chyba 3 rodzaje twardosci, cena 2-4zł za arkusz. Jesli piasta jest stalowa to szczota ok, jesli bardziej zardzewiała fosol-odrdzewiacz, bardzo krótko i mycie twarda szczotka, i tak do skutku. Najlepiej piaskowanie i z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobrze gadasz, dlatego w pierwszej odpowiedzi napisałem o mosiężnej szczotce drucianej, ręczne szorowanie. Wtedy alu jest git. Kilka dni temu robiłem koledze starego japsa i jedna pokrywka silnika gubiła lakier więc całą śmignąłem mosiężnym druciakiem. Starej farby nie ma śladu a cały element ma nawet lekki połysk, nie jest porysowany. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 ale wtedy koła nie będą w tej samej osi ;] Chyba że WSK bez kwita do polatania od tak, to nie przeszkadza :buttrock: Uwazasz ze jazd amotocyklem, chocby po podworku, ktory zostawia dwa slady jest przyjemna :icon_question: :icon_mrgreen: Sugerowałem tylko, bo różnie z WSK bywa. Aczkolwiek jazda dwuśladem, zapewne nie wywoływała by przyjemności ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.