valdik Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 WITAMPrzy prędkości około 110-120km/h i obrotach w granicach 5500-6000 zapala się kontrolka silnika, gaśnie po odpuszczeniu obrotów i spadku prędkości. Czy ktoś może wie co jest tego przyczyną ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) R1 miały słaby punkt w postaci częstych awarii czujnika położenia przepustnicy ale silnik powinien falować. (dotyczy gaźnikowców) Ale generalnie to się nie znam :-) Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdik Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 To jest silnik na wtrysku i nie odczułem by falował na obrotach czy tracił moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A może masz kaganiec??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Kontrolka silnika ?Masz na niej jakis napis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Tak wygląda ta nieszczęsna kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Nalezalo by sprawdzic czy masz w tym ukladzie wtrysku czujnik lambdy i czy on, albo jego instalacja nie szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ta kontrolka sygnalizuje usterkę w układzie sterowania silnikiem i nie ogranicza się do jednego czy dwóch elementów.Opcji jest kilka i samodiagnostyka by wyjaśniła problem. W innym przypadku to chybił trafił.Poszukaj serwisówki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 przegladnij kable czy gdzies sie nieprzetarly albo niepodgiely lub jakas kostka nie jest poluzowana Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formoto Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Stawiam na wodę w baku. Wlewam do baku butelkę denaturatu-wyciąga wodę i po jakimś czasie kontrolka ta się nie zapala.Pierwszy raz pojechałem do serwisu to wylali paliwo z baku zalali nowym i było OK. Skąd woda?* z wilgoci przez zimę przy małym stanie paliwa* tankowanie po odjeździe cysterny ze stacji po napełnieniu ich zbiornika - zaleca się nie tankować na stacji do 2 godz. po odjeździe cysterny.Nie piszę o VN800 tylko o innym poj., w którym mam taką kontrolkę.W książce obsługi pojazdu pisze tak:"...Lampka ostrzegawcza spalin. Lampka świeci, jeżeli podczas jazdy wystąpi niesprawność , która pogorszy jakość spalin. Zmniejszyć obroty silnika i dojechać ostrożnie do ASO..." Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez formoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.