Skocz do zawartości

Czarne monstrum


oscar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniłem motocykl i tak się z tego powodu cieszę, że postanowiłem się tym faktem z wami podzielić. Co prawda zmieniłem go 2 tygodnie temu, dzisiaj jest 1 kwietnia, ale i tak wrzuce wam linka do fotek:

http://www.bikepics.com/members/oscarpl/07k1200rsport/

 

Niebawem zrobię mu całą sesję to się pochwalę po raz wtóry.

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się jak po szynach - zawieszenie zastosowane przez BMW daje niesamowitą pewność prowadzenia.

Spalanie średnie 7-7,5l/100km. Biorąc pod uwagę 167KM jakimi dysponuje ten silnik oraz fakt, że nie mogąc się nacieszyć ostro daję mu w palnik to wynik całkiem dobry. Oleju nie wiadomo mi, żeby brał. Bardzo szybko jednak zużywa się tylna opona :)

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulowac i bezawaryjnej jazdy !

 

Co do zawieszenia to jak w S-Klasse'ie

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do zawieszenia to jak w S-Klasse'ie

 

:crossy:

 

Przed chwilą miałem okazję jechać (Adam w PL jest :icon_razz: ) i powiem Ci że trzęsie jak w pociągu :icon_mrgreen:

 

Oscar - gratulacje i życzę bezawaryjnego śmigania :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą miałem okazję jechać (Adam w PL jest :icon_razz: ) i powiem Ci że trzęsie jak w pociągu :icon_mrgreen:

 

Bo on nie umie nia jezdzic :icon_mrgreen: Tym sie nie zaopier*ala :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za gratki - muszę wam powiedzieć, że nowa zabawka to ogromny zastrzyk pozytywnej energii i radości.

 

Gratki, piękny sprzęt. Nie masz problemu z "wyczuciem" Duolever-a? Nie doznałeś szoku udarowego po przesiadce z paska na kardana? :icon_biggrin:

Tak jak pisałem - prowadzi się jak bajka. Wyczuwać zawieszenia nie musze - duolever przesyła mi tylko potrzebne informacje, a mniejsze drgania tłumi, jednocześnie eliminując nurkowanie przy hamowaniu. Jak dla mnie bajka, ale pewnie niektórzy musieliby się trochę przyzwyczajać do takiego stanu rzeczy.

Różnicy pomiędzy paskiem a wałem nie widzę, bo i charakterystyka silnik jest zupełnie inna. F800S chciaż na pasku pracował zero-jedynkowo - albo ogień na maxa, albo hamowanie silnikiem. Pod tym względem K1200 pomimo sztywniejszego sprzężenia wydaje mi się, że moc oddaje w podobny sposób.

 

niezły kolor :lalag: nie kurzy się? ;)

Wszystko się kurzy, ale zale akurat na perle tak kurzu nie widać. Poza tym w moim wydaniu motocykl ma jeździć a nie świecić. A powiem Ci, że akurat ten motocykl nawet jak jest brudny to i tak wygląda dla mnie powalająco.

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłosz - na uprzedziłem, bo jak twój post czytałem to mi się wierzyć nie chciało.

 

Jak się twój sprzęt spisuje? Słyszałem, że RR to miód-malina.

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...