Peat Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów !Zwracam się do was z prozbą o radę. Mianowicie, jestem użytkownikiem BMW F800S który napędzany jest paskiem.Jest to Mój pierwszy motorek w życiu, więc i wiedza na temat użytkowania jest znikoma.Mam pytanie, jak użytkować taki motorek pod względem szybkości jazdy na danym biegu. Staram się zmieniać biegi maksymalnie na 3 tyś obrotów, po prostu nie wiem jak pasek przyjmuje większe zakresy obrotów i czy długo by to wytrzymał ?Z góry Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, jeżeli ktoś jest posiadaczem podobnego bmw, zapraszam na pw :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 uzywaj calego zakresu obrotow - przy 3 tys ten silnik nawet jednego oka nie otworzyl jeszcze. a paskiem sie nie przejmuj - zuzyje sie tak czy tak. to tak jakbys sie martwil, ze Ci sie opony scieraja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Paskowi nic się nie stanie. Mozesz spokojnie jeździć dynamicznie. 3 tys obr/min w tym silniku to trochę za mało na zmianę biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Motorek ma oryginalny przebieg 15 tyś, kiedyś wyczytałem opinię że na pasku można zrobić 70 tyś, nie orientujecie się ile w tym prawdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Przy delikatnej jeździe (delikatnej, wcale nie zaczy że do 3 tys. obrotów, tu bardziej liczy się szarpanie) jest to możliwe. P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Przy delikatnej jeździe (delikatnej, wcale nie zaczy że do 3 tys. obrotów, tu bardziej liczy się szarpanie) jest to możliwe. P. Hej!ja mam BMW F800S, pasek wytrzymuje ok. 40-45 tys. jego cena u dealera to 2500 zl, zamiennik 1000 zl w UK. Ale mysle ze moglbym znalezc jeszcze tansze. Widac same zalety wzgledem lancucha :) Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Przy napędzie paskiem ważny jest jego naciąg.Nie może być za luźny,jest to bardziej szkodliwe niż za mocny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wymienia się sam pasek czy rolki w silniku które są odpowiedzialne za przeniesienie napędu też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Wymienia się sam pasek czy rolki w silniku które są odpowiedzialne za przeniesienie napędu też ?sam pasek, ewentualnie można koło pasowe z amortyzatorami (te od strony silnika) jeśli zaczyna drgać Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.