Skocz do zawartości

Ładowanie w KTM LC4 400 EGS-E 98r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post , więc serdecznie witam. Mam problem w mojej ktm model tak jak w temacie. Polega on na tym że nie ma ładowania. Zmierzyłem miernikiem i to co mnie zdziwiło że najwyższe napięcie (mierzone na akumulatorze) jest na wolnych obrotach i wynosi 10V a przy wyższych spada nawet do 6V,światła na wolnych obrotach migocą. Co może być tego przyczyną? W moim modelu podejrzewam że jest prostownik i regulator w jednym urządzeniu z którego wychodzi 5 kabli (2 do aku, 3 od alternatora) Gdzie takie coś kupić(ciężko dostać) lub czym można to zastąpić? Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie jest normalne. Odkrec korek wlewu oleju i powachaj. Poczujesz benzyne. Nie zakrecasz kranika i jak stoi to wacha ze zbiornika idzie do oleju. Masz olej z filtrem do wymiany. Inaczej zatrze Ci sie silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy.

 

Zawsze powtarzam w tego typu tematach: jesli kranik by trzymal to nie mialoby co przelewac, wiec zaworek spada na drugi plan - w przypadku kranika zwyklego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy.

 

Zawsze powtarzam w tego typu tematach: jesli kranik by trzymal to nie mialoby co przelewac, wiec zaworek spada na drugi plan - w przypadku kranika zwyklego.

 

Wybacz Jimmi ale edytowałem tekst bo przypomniałem sobie co zawsze powtarzasz :icon_biggrin: co jest prawdziwą prawdą.Moja edycja dość dokładnie się zbiegła z Twoim cytowaniem.Jesteś tak szybki, ze nie zdąrzyłęm się poprawić nim mnie napiętnowałeś :bigrazz:

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho jesli zaworek w gazniku szczelny , to nie mialo by jak zalewac silnika , poza tym , przelewy w gazniku masz zapchane bo normlanie nadmiar paliwa wezykami ucieka na zawnatrz motocykla.

 

 

 

 

http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-.htm

 

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kranik zakrecasz a benzyna mimo to splywa to: zdejmij bak i sprawdz szczelnosc kranika przy zakreconym. Nawet jak bedzie puszczac raz na jakis czas krople to znaczy ze jest nieszczelny i bedzie zalewac. (ostatnio w podobny sposob stracilem 15l wachy w cbr... :banghead: )

Olej z filtrem zalatw dopiero po uporaniu sie z kranikiem inaczej bedziesz musial znowu zmieniac. Po wszystkim obserwuj rurke od przelewu gaznika czy nic nie leci.

 

Ps. a moze ktorejs nocy poprostu zapomniales zakrecic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co m a kranik do zaworka w gazniku i przelewow paliwa ww. W XR mialem nieszczelny kranik , kapalo po kropli , ale kapalo i nic nie zalalo , w LC4 tez mam nieszczelny , podobnie kapie po kropelce i nic nie zalewa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zmierzyłem napięcia miedzyfazowe i opory uzwojeń . Opór jest na każdej fazie nieskończenie wielki za to napięcie międzyfazowe waha się od 8V na wolnych i 6 na wyższych.Niestety mierzone na światłach (nie mam wyłącznika) Dziwny przypadek.Kranik jest chyba normalny, paliwo samo cieknie gdy sie zdejmie wężyk i odkręci.

Edytowane przez marzio93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...