marzio93 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 To mój pierwszy post , więc serdecznie witam. Mam problem w mojej ktm model tak jak w temacie. Polega on na tym że nie ma ładowania. Zmierzyłem miernikiem i to co mnie zdziwiło że najwyższe napięcie (mierzone na akumulatorze) jest na wolnych obrotach i wynosi 10V a przy wyższych spada nawet do 6V,światła na wolnych obrotach migocą. Co może być tego przyczyną? W moim modelu podejrzewam że jest prostownik i regulator w jednym urządzeniu z którego wychodzi 5 kabli (2 do aku, 3 od alternatora) Gdzie takie coś kupić(ciężko dostać) lub czym można to zastąpić? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ temat jest przyklejony nawet! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Dzięki, aha mam jeszcze jeden chyba poważny problem a mianowicie przybywa mi oleju. Motocykla używam na krótkich odcinkach , może być to przyczyną ? (tak się dzieje czasem w samochodach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Nie, to nie jest normalne. Odkrec korek wlewu oleju i powachaj. Poczujesz benzyne. Nie zakrecasz kranika i jak stoi to wacha ze zbiornika idzie do oleju. Masz olej z filtrem do wymiany. Inaczej zatrze Ci sie silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy. Edytowane 27 Marca 2011 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy. Zawsze powtarzam w tego typu tematach: jesli kranik by trzymal to nie mialoby co przelewac, wiec zaworek spada na drugi plan - w przypadku kranika zwyklego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) To znaczy, ze paliwo dostaje Ci się do oleju. Sprawdź kranik membrana może być uszkodzona jeśli jest podciśnieniowy. Zawsze powtarzam w tego typu tematach: jesli kranik by trzymal to nie mialoby co przelewac, wiec zaworek spada na drugi plan - w przypadku kranika zwyklego. Wybacz Jimmi ale edytowałem tekst bo przypomniałem sobie co zawsze powtarzasz :icon_biggrin: co jest prawdziwą prawdą.Moja edycja dość dokładnie się zbiegła z Twoim cytowaniem.Jesteś tak szybki, ze nie zdąrzyłęm się poprawić nim mnie napiętnowałeś :bigrazz: Edytowane 27 Marca 2011 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 imho jesli zaworek w gazniku szczelny , to nie mialo by jak zalewac silnika , poza tym , przelewy w gazniku masz zapchane bo normlanie nadmiar paliwa wezykami ucieka na zawnatrz motocykla. http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-.htm KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Zawsze zakręcam kranik , jest on szczelny, a olej faktycznie czuć benzyną.... mam złe przeczucia :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Wyjmij i wyczyść gaźnik. I jak już Jimmi napisał zmień olej z filtrem. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Skoro kranik zakrecasz a benzyna mimo to splywa to: zdejmij bak i sprawdz szczelnosc kranika przy zakreconym. Nawet jak bedzie puszczac raz na jakis czas krople to znaczy ze jest nieszczelny i bedzie zalewac. (ostatnio w podobny sposob stracilem 15l wachy w cbr... :banghead: ) Olej z filtrem zalatw dopiero po uporaniu sie z kranikiem inaczej bedziesz musial znowu zmieniac. Po wszystkim obserwuj rurke od przelewu gaznika czy nic nie leci. Ps. a moze ktorejs nocy poprostu zapomniales zakrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a co m a kranik do zaworka w gazniku i przelewow paliwa ww. W XR mialem nieszczelny kranik , kapalo po kropli , ale kapalo i nic nie zalalo , w LC4 tez mam nieszczelny , podobnie kapie po kropelce i nic nie zalewa. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 No to zalezy od konstrukcji kranika.Jak puszcza podcisnieniowy to paliwo daje wezykiem podcisnienia prosto do kolektora ssacego omijajac gazniki.Mechaniczny nie ma tej przypadlosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Witam. Zmierzyłem napięcia miedzyfazowe i opory uzwojeń . Opór jest na każdej fazie nieskończenie wielki za to napięcie międzyfazowe waha się od 8V na wolnych i 6 na wyższych.Niestety mierzone na światłach (nie mam wyłącznika) Dziwny przypadek.Kranik jest chyba normalny, paliwo samo cieknie gdy sie zdejmie wężyk i odkręci. Edytowane 28 Marca 2011 przez marzio93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a co na to manual ? powinny tam byc podane opory . KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi