Skocz do zawartości

Pali do tyłu - lewe obroty.


marcin.j007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to widzę tak,

poprzedniemu właścicielowi obrócił się czop wału i żeby dobrze złożyć zapłon nie nałożył koła magnesowego rowkiem na klin. Sam klin zrobił niższy żeby koło jakoś naszło na wał i się ciasno trzymało. Tobie obróciło się koło na tym klinie i składając dobrze zapłon na swoje miejsca masz przez to zły punkt zapłonu.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale wał z obróconym czopem miał by duże bicie, silnik nie chodził by chyba tak jak należy?

Sam już nie wiem, chyba czeka mnie rozpoławianie silnika...

Wał po obróceniu czopu można zregenerować? Ile taka operacja kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę tak,

poprzedniemu właścicielowi obrócił się czop wału i żeby dobrze złożyć zapłon nie nałożył koła magnesowego rowkiem na klin. Sam klin zrobił niższy żeby koło jakoś naszło na wał i się ciasno trzymało. Tobie obróciło się koło na tym klinie i składając dobrze zapłon na swoje miejsca masz przez to zły punkt zapłonu.

 

Sorry że piszę post pod postem, ale nie mogę znaleźć opcji edytuj :blush:

Przed ścięciem klina też dobierałem się do tego zapłonu, i koło magnesowe założyłem rowkiem na klin. Wynika z tego, że to u mnie musiał obrócić się czop wału - co wydaje mi się mało prawdopodobne. Czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia tego wału bez rozpoławiania silnika? Ma ktoś jakieś inne pomysły na przyczynę tej usterki?

 

Znowu nabije sobie posta :icon_razz: (nie działa opcja edytuj)

Sprawa chyba rozwiązana, porównałem zdjęcie z internetu, z położenia rowka klina w GMP mojego wału - wszystko wygląda na to że to on jest winowajcą. :unsure:

 

Poleca ktoś jakiś serwis w Małopolsce zajmujący się regeneracją wałów?

Ile taka operacja +/- może kosztować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 lat później...

Witam. Stary kotlet sprzed paru lat ale konkretnym winowajcą okazało się Magneto ? Ponieważ mam identyczny przypadek regulacja zapłonu nic nie daje zakupione Magneto defakto modelowo to samo typ nr i Moto chodzi na ssaniu odpalając kopka Magneto kręci przeciwnie do ruchu zegara następnie idzie duża kompresja na kopke i Moto odpala w drugą stronę i Magneto idzie zgodnie z ruchem zegara czyli pali do tyłu. Może być inny rozstaw magnesów na magnecie co powoduje zmianę biegunów przy czym inne podawanie iskry ? Moto jeździło bez zarzutów do czasu jak z lekka zerwało się Magneto i Moto doczlapalo się do domu. Dostał się olej ze skrzyni i porozklejalo Magneto dlatego zakupiłem defakto model ten sam 

Edytowane przez waszka5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...