Skocz do zawartości

jasfasola

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jasfasola

  • Urodziny 04/09/1971

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA XJ 600 S Diversion
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12449810

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olecko

Osiągnięcia jasfasola

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

1

Reputacja

  1. Kolo magnesowe od innego .. bo nie ma chyba juz innej opcji, przecież w kole miejsce na klin nie obróciło się bo jak ?? Ciekawy przypadek.
  2. Jakieś podcienienie ,przewód może odłączony i po odpaleniu łapie lewe powietrze ?? popatrz czy śrubki i opaski przy przepustnicy , kolektorze dolotowym są na miejscu i dokręcone. Jak dla mnie łapie lewe powietrze gdzieś.
  3. Co znaczy płyn w normie ?? czo dwa lata powinno wymienić się płyn. Sprawdź w jakim stanie są przewody hamulcowe ?? Może są stare i puchną jak naciskasz na klamkę ?? Następna sprawa to zacisk hamulca !! czy tłoczki są czyste i lekko chodzą ? możne tłoczki wymagają czyszczenia i smarowania??
  4. Spróbuj sam !! to żadna wielka filozofia wyjąc czujnik ze zbiornika. Popatrz tylko na fiszki co i jak wygląda :)
  5. jasfasola

    Yamaha XJ600N

    Bardzo ładny egzemplarz,tylko pozazdrościć :crossy:
  6. Myślę ze nie, kostka ma 5 pinów 3 od generatora czyli napięcie przed wyregulowaniem napięcia i dwie do akumulatora czyli po wyregulowaniu do ok 14 V. Jeżeli napięcie ( na 3 pinach z generatora) w rożnych kombinacjach jest takie jak w serwisówce znaczy ze generator jest ok , jeżeli napięcie na 2 pinach do akumulatora jest inne niz powinno byc (mniejsze niz 14 V lub dużo wieksze znaczy ze regulator jest padniety. Tak czy inaczej moto musi chodzic by to sprawdzic. Tak to rozumiem jesli sie myle i zle piszę to SORY !!
  7. Musisz odpalić moto i zobaczyć wtedy napięcie na pinach. Jak chcesz sprawdzić napięcie ładowania na akumulatorze tez musisz mieć odpalone moto bo inaczej zmierzysz napięcia akumulatora a nie ładowania. Tak samo i tu !! odpalasz i mierzysz na wszystkich kombinacjach pinów.
  8. Z tego co pamiętam ze starych czasów nie może być mniejsze niż 8 barów. Jak jest 10 barów to jest b.dobrze.
  9. Elektrykę sprawdzić jak moto stało długo, bezpieczniki również. Jak okablowanie OK! to spuść paliwo i wyjmij czujnik poziomu paliwa i sprawdź czy zmienia się opór przy zmianie poziomu paliwa, przy zmianie wychylenia pływaka ( może jak długo stał pływak jest zawieszony, zastały). Jak OK! to zostaje wskaźnik poziomu w desce.
  10. Gaźniki do czyszczenia plus sprawdzić uszczelnienia,oryngi. Tak się robi jak jest zimniej ze słabe uszczelki poszczają bardziej niż jak ciepło. Nie wnikałem czemu tak jest ale tak bywa.
  11. jasfasola

    Yamaha yzf r125

    :notworthy: Gratulacje , składam pokłony pięknej motocyklistce i :lalag: :crossy:
  12. Ciśnieniomierz w miejsce świecy . Musisz mieć manometr do sprawdzania ciśnienia !! Wkładasz w miejsce świecy i naciskasz starter kilka razy i odczytujesz wynik. Polecałbym sprawdzenie dwa razy , na zimno i po rozgrzaniu. To jest coś takiego jak w linku : http://allegro.pl/probnik-cisnienia-sprezania-benzyna-jonnesway-i1647863794.html Może ktoś ze znajomych ma do pożyczenia albo by tobie zmierzył. :lalag:
  13. Kiedyś tym jeździłem ale było to 20 lat temu i... nie pamiętam. Spróbuj poszukać instrukcji.
  14. Ad.1 Gaźnik był przeczyszczony ?? Ad.2 Po 20 latach postoju mogły pośniedzieć kostki w instalacji , miernik potrzebny aby sprawdzić czy ładuje i ile ?? akumulator nowy jest ?? czy ten 20letni ?? Ad.3 Po 20 latach ojej jest stary i nie spełnia swego zadania, po wymianie powinno byc OK ! Odnośnie ostatniego pytania- Gaźnik !! Świeca !! i czy ma odpowiednia kompresje- od tego bym zaczął
  15. Może najpierw zalej gaźniki paliwem np. wężyk i duża strzykawka, a jak już łykną paliwo podłącz zbiornik i wtedy odpalaj. Suche gaźniki ciężko się zalewają paliwem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...