czarekmbx Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Ja to widzę tak,poprzedniemu właścicielowi obrócił się czop wału i żeby dobrze złożyć zapłon nie nałożył koła magnesowego rowkiem na klin. Sam klin zrobił niższy żeby koło jakoś naszło na wał i się ciasno trzymało. Tobie obróciło się koło na tym klinie i składając dobrze zapłon na swoje miejsca masz przez to zły punkt zapłonu. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 No tak, ale wał z obróconym czopem miał by duże bicie, silnik nie chodził by chyba tak jak należy?Sam już nie wiem, chyba czeka mnie rozpoławianie silnika... Wał po obróceniu czopu można zregenerować? Ile taka operacja kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Ja to widzę tak,poprzedniemu właścicielowi obrócił się czop wału i żeby dobrze złożyć zapłon nie nałożył koła magnesowego rowkiem na klin. Sam klin zrobił niższy żeby koło jakoś naszło na wał i się ciasno trzymało. Tobie obróciło się koło na tym klinie i składając dobrze zapłon na swoje miejsca masz przez to zły punkt zapłonu. Sorry że piszę post pod postem, ale nie mogę znaleźć opcji edytuj :blush: Przed ścięciem klina też dobierałem się do tego zapłonu, i koło magnesowe założyłem rowkiem na klin. Wynika z tego, że to u mnie musiał obrócić się czop wału - co wydaje mi się mało prawdopodobne. Czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia tego wału bez rozpoławiania silnika? Ma ktoś jakieś inne pomysły na przyczynę tej usterki? Znowu nabije sobie posta :icon_razz: (nie działa opcja edytuj)Sprawa chyba rozwiązana, porównałem zdjęcie z internetu, z położenia rowka klina w GMP mojego wału - wszystko wygląda na to że to on jest winowajcą. :unsure: Poleca ktoś jakiś serwis w Małopolsce zajmujący się regeneracją wałów?Ile taka operacja +/- może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Jesteś z Tokarni koło Myślenic? W Krk Sikorscy zregenerują Ci wał, znają się dobrze na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Jesteś z Tokarni koło Myślenic? W Krk Sikorscy zregenerują Ci wał, znają się dobrze na rzeczy. Dokładnie - kolega gdzieś z okolic? http://www.auto-szlif.krakow.pl/ - To ta firma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Tak, to ta firma. Mieszkam w Stróży, często śmigam na górę Kotoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo0002 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Pisz rązwiązanie bo jestem ciekawy końca!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam ponownie! No i znowu małe zaskoczenie - wał nieruszony.Już całkiem zgłupiałem. Ma ktoś jeszcze jakie pomysły? Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasfasola Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Kolo magnesowe od innego .. bo nie ma chyba juz innej opcji, przecież w kole miejsce na klin nie obróciło się bo jak ?? Ciekawy przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka5 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Stary kotlet sprzed paru lat ale konkretnym winowajcą okazało się Magneto ? Ponieważ mam identyczny przypadek regulacja zapłonu nic nie daje zakupione Magneto defakto modelowo to samo typ nr i Moto chodzi na ssaniu odpalając kopka Magneto kręci przeciwnie do ruchu zegara następnie idzie duża kompresja na kopke i Moto odpala w drugą stronę i Magneto idzie zgodnie z ruchem zegara czyli pali do tyłu. Może być inny rozstaw magnesów na magnecie co powoduje zmianę biegunów przy czym inne podawanie iskry ? Moto jeździło bez zarzutów do czasu jak z lekka zerwało się Magneto i Moto doczlapalo się do domu. Dostał się olej ze skrzyni i porozklejalo Magneto dlatego zakupiłem defakto model ten sam Edytowane 24 Lipca 2019 przez waszka5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.