PRZEMA Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Mamy reczne ssanie.Przy nastepnej jezdzie sprobuje,ale kiedys przez przypadek właczyłem ssanie na ciepłym silniku i silnik zgasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomeo171 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 A jaki masz wydech? oryginał czy przelot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Tłumik firmy laser po poprzednim włascicielu,chyba jest to przelotowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Sssaniem w takich warunkach trzeba operowac delikattnie, czyli dodajesz troszke i obserwujesz czy czkawka znika czy sie pogarsza.Tlumik akcesoryjny powoduje zubozenie mieszanki tak ze on moze byc przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 w przypadku cbr opisywanej przezemnie to ma wydech seryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dzisiaj sprawdzałem opcje z ssaniem,ale dalej sie dławi.Chyba oddam ja do magika na ustawienie gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Sprawdź układ doładowania dynamicznego, jest tak zbudowany, iż zmienia się przekrój i długość przewodów doprowadzających powietrze do gaźników, zależnie od prędkości progowej sczytywanej z licznika. Dławienie F-czwórki na niskich obrotach często spotykane jest przy "na szybko" zrobionej stunt szmacie, tj. przy pozbawieniu motonga seryjnych dolotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jestem pewny ze cały układ dolotowy jest ori.Ale sprawdze tylko jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Jestem pewny ze cały układ dolotowy jest ori.Ale sprawdze tylko jak to zrobic? Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dzieki za opis.Bede musiał sprawdzi czy to działa poprawnie. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Nie wiem jak w F4 ale w F3 system doładowania powietrza jest odpowiedzialny za średnie i wysokie obroty i włącza się dopiero od około 5000 obr. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Dzisiaj odebrałem moto z serwisu po regulacji zaworow,synchro gaznikow,wymianie swiec i filtra powietrza.Teraz CBRka sie juz nie dławi i idzie smigac :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.