Maja Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) A ja kupiłam R6 i się chwalę :)))Jestem z Halo Szczecin, Maja 28 lat.... wszelkie pytania kierowac w postach poniżej ;)W temacie bład, mialo byc bez literki N ;) Edytowane 20 Marca 2011 przez Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maja Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 A ja kupiłam R6 i się chwalę :)))Jestem z Halo Szczecin, Maja 28 lat.... wszelkie pytania kierowac w postach poniżej ;)Maju zaprezentuj nam motocykl.Jestem Zielona, wytlumaczysz mi jak to zrobic ? :) Mam foto na kompie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maja Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) Dziekuje za pomoc !!Zamieszczam link do mojej Yadwigi, jej pierwszy dzien w garazu ;)Mam nadzieje ze link dziala ;) Pozdrawiam !!http://img716.imageshack.us/i/img0175qo.jpg/ Edytowane 20 Marca 2011 przez Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Też się pochwalę - zmieniłem moto z VIRAGO 750 na BANDITA 1250 :buttrock: POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...