r6krk Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) Sprawdzana, w normie. A jaka według Ciebie jest norma ? Sprawdziłeś w ogóle czy zawór który się zawiesił nie spotkał tłoka ? 12.4 na 1 i 4 i 12.3 na 2 i 3. Więc pisze, że nie sprawdzałem mechaniczne bo rozbebeszyć silnik z byle powodu to nie sztuka, a chodzby i skrzywiło zawór to na trzech garach powinien jako tako zagadać chodzby albo próbować a tu nic.Świece zmienione i dalej nic. Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez r6krk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Nie ustawiles czasem rozrzadu na inny cylinder niz pierwszy ?Sprawdz czy w suwie ssania pierwszego cylindra pokazuje sie iskra ( pod jego koniec ), czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r6krk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Nie ustawiles czasem rozrzadu na inny cylinder niz pierwszy ?Sprawdz czy w suwie ssania pierwszego cylindra pokazuje sie iskra ( pod jego koniec ), czy nie. No właśnie przeglądałem serwisówke i wałek wydechowy ma być ustawiony na znaku E a nie T tak jak to na tym rysunku który mi kolega podsunał, wiec spróbuje od tej strony ugryźć temat jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Nie ustawiles czasem rozrzadu na inny cylinder niz pierwszy ?Sprawdz czy w suwie ssania pierwszego cylindra pokazuje sie iskra ( pod jego koniec ), czy nie. No właśnie przeglądałem serwisówke i wałek wydechowy ma być ustawiony na znaku E a nie T tak jak to na tym rysunku który mi kolega podsunał, wiec spróbuje od tej strony ugryźć temat jeszcze. No ale na wałku wydechowym masz tylko jeden znak, i nie masz tam znaku T, tylko ten znak masz na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r6krk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie ustawiles czasem rozrzadu na inny cylinder niz pierwszy ?Sprawdz czy w suwie ssania pierwszego cylindra pokazuje sie iskra ( pod jego koniec ), czy nie. No właśnie przeglądałem serwisówke i wałek wydechowy ma być ustawiony na znaku E a nie T tak jak to na tym rysunku który mi kolega podsunał, wiec spróbuje od tej strony ugryźć temat jeszcze. No ale na wałku wydechowym masz tylko jeden znak, i nie masz tam znaku T, tylko ten znak masz na wale Z tego co kojarzę to na obu kołach są znaki I-- oraz E-- na ssacym powinno być właśnie I na wydechowym E (I-- to własnie to T o którym mówie, niepotrzebnie zamieszałem) no i właśnie sugerowałem się rysunkiem i na obu ustawiłem na I... Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez r6krk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 http://yzfr6.net/manual/R6_manual_eng.pdf monter już to wklejał to do serwisowki, wszystko w miarę jaśnie i przejzyscie jest pokazane wydechowy krzywka walka sierowana w strone przedniego kola kreska pokrywa sie z karterem krzywka lekko do gory ssacy I skierowane w kierunku tylnego kola kreska pokryta z karterem krzywka lekko do góry znak na kole dolnym pokryty z kreska na karterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r6krk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Spoko już skorygowałem i silnik zagadał. Niestety do 2tys obrotów wszystko gra, powyżej tych obrotów z okolic głowicy zaczyna coś stukać i wraz ze wzrostem obrotów stukanie sie nasila tak że przy 4-5 tys juz zdrowo słychac. czyżby pęknieta spręzyna zaworowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Oznaczenia "I" oraz "E" na wałkach to chyba oznaczenia wałków: I - inhaust, ssący E - exhaust, wydechowy. Trzeba zrzucić głowicę i sprawdzić czy tłok nie dobił do zaworu, albo pożyczyć endoskop serwisowy i zajrzeć przez gniazdo świecy czy zawór nie odbił swojego śladu na tłoku. A jak już Miałeś zrzucone wałki, trzeba było każdy zawór nacisnąć (np. stylem od młotka) czy któryś nie otwiera się wyraźnie lżej, mogła pęknąć jedna ze sprężyn. O ile się nie mylę są po dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A jak mamy odpowiedzieć Ci na to pytanie?Jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r6krk Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) No właśnie sprawdzałem i teoretycznie tak samo chodziły, chyba będę zmuszony drzeć tą głowicę no chyba, że zdemontuje najpierw kolektor ssacy i może tak coś ujrze. niewesoło w każdym razie A może ktoś miał podobnie i mnie nakieruje, ale chyba jedyny powód tego stukania to spręzyna pęknięta bo na chłopski rozum to nic innego nie pasuje mi. A stukanie dochodzi własnie jakby z 3 komory z ssacego zaworu właśnie. Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez r6krk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zaglądanie przez okna w głowicy nic Ci nie da bo jedynie co zobaczysz to trzonki zaworowe, koniec prowadnicy i tyle. Jak będziesz miał wystarczająco dużo miejsca to może uda się zobaczyć czy któryś zawór nie jest krzywy, ale to też nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargulvmax Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Panowie,jak nie macie co robić to piszcie na fotoflircie bo wasze wywody pozbawione logiki są żałosne.Brak mi słów.Sprężyna peknięta to bardzo rzadka przypadłość ale nic innego nie przychodzi mi na myśl a zobaczysz ją po zdjęciu pokrywy zaworów a nie przezjakieś tam ,no śmiech.Pozdr(mimo wszystko wieszcze jakaś dziwną awarię-zlosliwośc rzeczy martwych-cuda juz niejedne widziałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.