Marcin1355 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 witam mam problem nastepujeacy ze poprostu mialem w swoim kawasaki ze 2-3L benzyny w silniku zamiast oleju poprosstu mi sie zrobila mieszanka jak do WSKi lac w zbiornik i jezdzic ;p Moze mieliscie taki przypadek?? kompresa dobra sprawdzana przyzadem juz nie pamietam ile tam bylo chyba 10 barów ale nie jestem pewien wiem cos kolo tego.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Nie trzyma Ci zawór iglicowy w komorze pływakowej w gaźniku. Rozbiórka, naprawa i przy okazji kompletne czyszczenie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1355 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 czyli ta cala przepustnica z iglicąň tak??:P i jakim cuden dostaje sie benzyna do oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Zaprowadź motocykl do kogoś, kto się zna bo wyczuwam, ze na tym problemie Twoje pytania się nie skończą.Cięzko Ci będzie to wytłumaczyć jeśli nawet nie wiesz gdzie jest komora pływakowa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1355 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 nie no to wiem mnie tylko intersuje jakim cudem dostaje sie benzyna do oleju??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Nie zaworek iglicowy a kranik nie trzyma. Albo pekla w nim membrana i paliwo z baku poplynelo do krucca ssacego, a dalej przez pierscienie do oleju - albo poprostu nie trzyma i powoli przepuszcza przez zaworek iglicowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 czyli ta cala przepustnica z iglicąň tak??:P i jakim cuden dostaje sie benzyna do oleju?? nie no to wiem mnie tylko intersuje jakim cudem dostaje sie benzyna do oleju???Nie przekonałeś mnie.Paliwo przelewa się do kolektora ssącego, do cylindra i spływa do oleju.Tak, między pierścieniami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1355 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dzieki wielkie.. Sluchaj a masz moze jakas fotke czy cos jak podlaczyc wszystkie te przewody paliwowe i wodne??? bo cos nie jestem pewnien czy one sa ok.. z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Jak napisal Jimi sprawdz w pierwszej kolejnosci kranik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Nie mam ani fotki ani ER-5.Wejdź do działu mechanika i popytaj kolegów z forum co posiadają serwisówki.Gdy będziesz miał serwisówkę to będziesz wiedział co i jak. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Zaciagnij serwisowke. Paliwowy jeden idzie pomiedzy gaznikami, cienki przewod idzie na kruciec ssacy od gory. Wodne ida po bokach.I przede wszystkim co do tego oleju - zrob porzadek najpierw z kranikiem, a potem wymien olej z filtrem na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tak ja piszą koledzy, tylko i jedynie kran paliwowy.Znajoma zostawiła kiedyś na zimę GS500 ustawiony z kranem na PRI, Efekt był wiadomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.