MOC Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Tak czy siak malowanie tlumika daje efekt krotkotrwaly. Jedyna rada to malowac bardzo cienka warstwa, bez zadnych podkladow farba zaroodporna o jak najwyzszej temperaturze odpornosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Trzeci sezon i nie mam czego się przyczepić, bardzo ładny mat. Nałożyłem 3 warstwy i wygrzane jak przykazano.To moje doświadczenie . Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ta farba sama sie wygrzeje podczas jazdy. Poza tym 3 sezony to zaden wyczyn, w porownaniu do chromu wlasciwie zaden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Znajdź sobie inny obiekt. O co chodzi Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ta farba sama sie wygrzeje podczas jazdy. Poza tym 3 sezony to zaden wyczyn, w porownaniu do chromu wlasciwie zaden.Ta farba się wypali podczas jazdy w miejscach, gdzie jest wyższa temperatura, stąd potem opinie, że farba jest do dupy.Nie bądź śmieszny porównując farby żaroodporne do chromu. Znajdź sobie inny obiekt. O co chodziOdnoszę wrażenie, że jaja sobie robisz.Idź do chemicznego sklepu i sprawdź czy jest błękitna farba żaroodporna. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Witam!Muszę pomalować tłumik z WSK 175 Sport na czarny mat. Czy mogę pomalować go proszkowo ? Czy farba nie będzie się robić lepka pod wpływem temperatury osiąganej przez tłumik? Czy może lepiej pomalować natryskowo? Jeśli natryskowo to czy zna ktoś jakąś pewną sprawdzoną farbę żaroodporną? Podkład musi być jakiś specjalny czy nie? :icon_eek:Stosuję malowanie proszkowe cylindrów i tłumików i zazwyczaj wszystko jest OK. W dużych 4-suwach (NSU 350, HD WLA)z pustymi wydechami czasem zdarzy się, że pod wpływem temperatury farba podniesie się, ale potem przysycha i jeśli jej nikt nie dotyka robi się twarda i trwała. W 2 suwach sprawa jest prosta, bo tam i ilość spalin i ich temperatura jest mniejsza. Tu moje 2 sprzęty użytkowane od wielu lat (SHL od 1997, a WSK od 2009) i jak widać nic się z tłumikiem nie dzieje: http://www.kdm-magnet.pl/photogallery.php?photo=701 http://www.kdm-magnet.pl/photogallery.php?photo=710 Edytowane 9 Marca 2011 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 też reanimuję WSKe, w poniedziałek przywiozłem ją z piaskowania, na dniach będę malowałkomin wypiaskowany idzie pod farbę w spraju, podobnie jak poszedł żeliwny cylinder, elementy muszą być ciepłe, podobnie jak farba, następnie wszystko wygrzewam opalarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 miałem Iza 49, tłumiki malowane tak jak całość. bywało że leciały za mną iskry na jakieś 50 metrów, fajny widok zwłaszcza w nocy. Jak się okazało była to spalona farba z tłumików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) miałem Iza 49, tłumiki malowane tak jak całość. bywało że leciały za mną iskry na jakieś 50 metrów, fajny widok zwłaszcza w nocy. Jak się okazało była to spalona farba z tłumików.Znaczy się bazą i lakierem?Nie wiem czym się chwalisz. Edytowane 9 Marca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Miałem 18 lat, jakieś 18 lat temu. Cały był piaskowany, malowany u lakiernika podkładem i lakierem. lakier zwykły, lakiernik ostrzegał, że będzie odpadać. jak leciały te iskry to myślałem że jakiś nagar z tłumika, na drugi dzień jednak się przekonałem że to farba. Ale możliwe że zapłon był źle ustawiony. Ten iz potrafił jeździć do tyłu, mieć tylko wsteczne biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Im ciensza jest wartwa farby tym mniejsza jest bariera termoizolacyjna i tlumik szybciej oddaje cieplo, przez co sie nie przegrzewa i farba tak szybko sie nie wypala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Im ciensza jest wartwa farby tym mniejsza jest bariera termoizolacyjna i tlumik szybciej oddaje cieplo, przez co sie nie przegrzewa i farba tak szybko sie nie wypala. Ale to nie apteka, trochę pojechałeś z tą teorią. Może NASA się przejmuje takimi sprawami. Warstwy farby zmierzysz w mikrometrach. Różnica między jednym a trzema chyba nie zrobi wielkiej różnicy dla farby i temperatury tłumika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Zdziwilbys sie jaka robi roznice kilkukrotne malowanie tlumika dla przewodzenia ciepla i przegrzewanie tlumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Nie przeczę, że zmienia ale czy to będzie zakres, który wpłynie na powłokę odporną do 600 stopni? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dzięki chłopaki za odpowiedzi.Ja już zdecydowałem. Dam pomalować proszkowo. Pan który mi pomaluje twierdzi,że pomalował już wiele tłumików i nic złego się z nimi nie dzieje.Pozdrawiam wszystkich! :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.