qurim Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Tak, byś poczuła. Najpierw klekot luźnego łańcucha na wolnych obrotach, potem duży luz przy zmianie obciążenia gaz-hamowanie silnikiem. No chyba że za dobrze naciągnął, wtedy może się po prostu zerwać albo jakieś łożysko się skończy szybciej niż powinno. Nie to że Cię straszę, ale skoro ziom nie zna motocykli na co dzień to może nie zrobił łańcucha jak należy. No chyba że masz samoregulator. Naciąg sprawdzić łatwo, wystarczy wykręcić 4 śrubki imbusowe i zajrzeć przez okienko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Samoregulator jest w TC od 2007,chyba że ktoś sam sobie założył.Nowy kosztuje ok.100$ Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Naciąg sprawdzić łatwo, wystarczy wykręcić 4 śrubki imbusowe i zajrzeć przez okienko. Nie do konca tak>Musisz podnies motocykl tak zeby tylne kolo bylo w powietrzu, wrzucic bieg, przekracic kolo tak zeby skasowac luz na gorze lancucha i dopiero wtedy zmierzyc luz lancucha na dole.Dodatkowo o ile pamietam (moge sie mylic) to EVO ma inny specs na zimnym a inny na goracym silniku Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Tak, na zimno i ciepło są inne, gdzieś niedawno pisałem jakie wartości mają być. Pobieżnie można rzucić okiem w normalnej pozycji, a jak się okaże że coś jest nie tak to wtedy podnośnik i cała procedura od początku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 W TC też są różne wartości naciągu łańcucha,podobne z tego co pamiętam do tych z EVO.Zależne od temperatury silnika. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Raczej sprawdzać nie będę bo wszystko chodzi gładko (jak na HD :rolleyes: ) ale dzięki za info, pewnie się kiedyś przyda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Naciąg sprawdzić łatwo, wystarczy wykręcić 4 śrubki imbusowe i zajrzeć przez okienko. Nie do konca tak>Musisz podnies motocykl tak zeby tylne kolo bylo w powietrzu, wrzucic bieg, przekracic kolo tak zeby skasowac luz na gorze lancucha i dopiero wtedy zmierzyc luz lancucha na dole.Dodatkowo o ile pamietam (moge sie mylic) to EVO ma inny specs na zimnym a inny na goracym silniku Chyba jednak inaczej się to robi.Luz łańcuch mirzy się na górze a nie na dole.Bo jak luz zmierzyć na dole skoro jest tam napinacz. . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Chyba jednak inaczej się to robi.Luz łańcuch mirzy się na górze a nie na dole.Bo jak luz zmierzyć na dole skoro jest tam napinacz. . Posluchaj co facet mowi w 1:12. A pozniej dodaje ze metoda Harleya jest prawidlowa, ale mozna uzyc jego motody rowniezMierzy luz pomiedzy dolna krawedzia gornego i gorna krawedzia dolnego lancucha.Niestety poczatek jest uciety i nie wiadomo co facet robil przed pomiarem Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Skoro temat o silnikach EVO to powiem tyle że nie są wcale takie słabe. Wczoraj latałem z kolegami, jeden na Bułce XB9 a drugi Yamaszką FJ1100 no i się okazało że leciałem Elką ponad 140km/h. :icon_mrgreen: A nawet nie wykręcałem jej do końca. :buttrock: Fakt że Ela wczoraj dostała ostro po garach, zrobiliśmy 120km i większość z tego to było ostre kręcenie gazem, redukcje, zakręty no i fajny kawałek obwodnicy. Wypiła jakieś 9 litrów na całą trasę, czyli nie najgorzej. Ale jak to w Harrym bywa czasem części odpadają podczas jazdy. :banghead: Najpierw odpadła mi klapka-osłonka radia a potem suwak głośności z kierownicy. :icon_eek: Jednak nie byłem sam w tej sytuacji, koledze od Yamahy odpadła klapka od bezpieczników. Yamaszka pewnie chciała być taka fajna jak Harry i też postanowiła coś zgubić. :icon_mrgreen: I jeszcze coś - niedawno włałem do Eli świeży olej, 10W50 Motul no i....wycieki oleju spod cylindrów zniknęły. :clap: Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanhelsing Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Qurim coś mi się wydaje ,że masz za dużo zbędnych rzeczy i przez to ci odpadają :icon_razz: .Lokset wozisz ze sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) Ano, za dużo. Wczoraj zamek kufra zgubiłem. :icon_mrgreen: A części zdejmuję po trochu. Najpierw poszły chromowane "talerze" na tarczach hamulcowych, potem zderzak z przedniego błotnika i jakieś inne pieprzoty. A wczoraj, po raz pierwszy od 4 lat, mój EVO się zbuntował w trasie. Zaczął kichać, prychać i zdechł. Chyba wiem czemu, wracałem z Motoświęconki z 2 koszykami poświęconymi w kufrze, pewnie dlatego się zbuntował. Diableski motÓr... :icon_twisted: Zjechałem, zacząłem badać stan paliwa w baku, kranik i takie tam. Wykręciłem świeczki, sprawdziłem iskrę. Wszystko OK. Poskładałem, odpalił i pojechałem do domu. Ój wie co to było, nagle się zmęczył i musiał odpocząć? Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.