Skocz do zawartości

Wysokie Napięcie Ładowanie Suzuki Gsxr 750 86R.


suzor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mierze miedzy masą a "IG" (rotor coil ) jest prawidłowo 14,5V.
Moim zdaniem regler jest sprawny, a problemem jest spadek napięcia gdzieś na drodze tego "IG", które idzie od aku, przez puszkę bezpieczników, stacyjkę, do szczotki i reglera.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wina regulatora tylko obwodu świateł. Wymieniłem regulator na ten zastępczy taki z dwoma kabelkami - nic się nie zmieniło. Ale zrobiłem próbę podłączając dwie żarówki (mam podwójną lampę) bezpośrednio do aku. Ładowanie było idealne bez świateł w okolicach 14,5V , ze światłami spadało do 13,8V. Muszę poszukać albo gdzieś w obwodzie świateł jest izolacja słaba, albo masa jest słaba, albo wyłącznik. Będę szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem rozłączać wszystkie kostki łączeniowe, psikać ContactSprayem i ładowanie przy włączonych światłach oscyluje w okolicach 14,8V (było 15,5V). Wymieniłem też bezpiecznik na większy ale to nic nie pomogło. Te 14,8V to nie jest tak żle może aku nie będzie się gotował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...