goldzeleznicki Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 (edytowane) Witam po raz kolejny ;] Mam wyjęty gaźnik KEIHIN PWK bo go czyściłem przed sezonem ale chciałbym tez odraz ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej żebym zaraz znów nie musiał go rozbierać. Chciałbym tylko wiedzieć jaki ma być ten poziom paliwa? Czy jest to na podobnej zasadzie jak w Simsonie czyli do słupka w komorze pływakowej? Dokładniej tej na zdjęciach: http://zapodaj.net/f5e24ae9e879.jpg.html Edytowane 14 Lutego 2011 przez goldzeleznicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 poziom paliwa ustawia się RAZ, sam się nie przestawia chyba że przy tym czyszczeniu spaprałeś ustawienia .... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldzeleznicki Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Twoja wypowiedz wiele wniosła. Nie jestem specenduromasterem i spaprałem ustawienie. Czy tzn. że gaźnik jest do wyrzucenia? ;> Jak byś był łaskaw uchylić rąbka tajemnicy i podał byś ten idealny poziom paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 14 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 Mam nietypowy problem, posiadam w motocyklu nowy gaźnik PWK 28, jeździ bardzo dobrze, ale przy większej prędkości i otwarciu zamula, jakby paliwa brakowało. Po zwolnieniu jedzie się OK. Czy ktoś z doświadczenia wie co to może być w PWK? Uprzedzam podpowiedzi, paliwo leje się z węża ciurkiem. Dysze i wszytko fabryczne, przy czym dysza główna jest największa z dodanych w pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Jaki to motocykl? Nie wiem co to moze byc z PWK ale moze byc ze ma za bogato, albo za ubogo. Zeby to sprawdzic trzeba podzielic caly zakres rollgazu na 4 cwiartki i sprawdzic w jakim zakresie jego otwarcia silnik zamula. Wtedy bedzie wiadomo ( mniej wiecej ) jaki zespol gaznika jest za to odpowiedzialny i co ew zmienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Silnik 28 KM, motocykl Moto Guzzi Falcone. Zamula w ostatniej ćwiartce. Tak jakby gaźnik spijał benzynę i potem trzeba zamknąć gaz, żeby się napełniło. Ale paliwo z węża leci ciurkiem, sprawdzałem. Do 3/4 gazu jeździ normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.