Skocz do zawartości

Ustawianie wysokości tyłu motocykla


theodor.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze w dobrej wierze piszesz, ale bzdury. Nie moze się zwiekszać skala regulacji bo te skalę obliguje mechaniczna konstrukcja zawieszenia.

Chodziło mi o to że po podniesieniu tyłu by osiągnać żądany efekt w temacie skuteczności przedniego zawieszenia będziesz musiał więcej kręcić śrubkami niż wcześniej. Nie pisałem o zakresie skali tylko o jej - jak to napisać .... - podziałce??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci nie idzie sformułowanie sensownej wypowiedzi. :bigrazz:

 

Rzecz w tym że zmiana wysokosci tylnego zawieszenia pociagnie za sobą konieczność korekcji napięcia wstepnego sprężyn w celu ustawienia prawidłowych SAG-ów.

Chyba nie masz watpliwości ze wiem o tym?

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz dużo podnosił tył , będzie to miało również wpływ na luz łańcucha .

Np - regulujesz łańcuch na 30mm luzu - podnosisz tył o np 40mm - sprawdzasz luz łańcucha,już masz 60mm . Jeśli podciągniesz , to gdy osie zębatek i wachacza będą w jednej linni , luz wyniesie (minus) - 30mm = kłopoty .

 

Chyba , ze masz regulację wysokości osi wachacza - wtedy nie ma problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...