Bimbak Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Wiem ze w dobrej wierze piszesz, ale bzdury. Nie moze się zwiekszać skala regulacji bo te skalę obliguje mechaniczna konstrukcja zawieszenia. Chodziło mi o to że po podniesieniu tyłu by osiągnać żądany efekt w temacie skuteczności przedniego zawieszenia będziesz musiał więcej kręcić śrubkami niż wcześniej. Nie pisałem o zakresie skali tylko o jej - jak to napisać .... - podziałce?? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Coś Ci nie idzie sformułowanie sensownej wypowiedzi. :bigrazz: Rzecz w tym że zmiana wysokosci tylnego zawieszenia pociagnie za sobą konieczność korekcji napięcia wstepnego sprężyn w celu ustawienia prawidłowych SAG-ów. Chyba nie masz watpliwości ze wiem o tym? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jeśli będziesz dużo podnosił tył , będzie to miało również wpływ na luz łańcucha . Np - regulujesz łańcuch na 30mm luzu - podnosisz tył o np 40mm - sprawdzasz luz łańcucha,już masz 60mm . Jeśli podciągniesz , to gdy osie zębatek i wachacza będą w jednej linni , luz wyniesie (minus) - 30mm = kłopoty . Chyba , ze masz regulację wysokości osi wachacza - wtedy nie ma problemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.