zooq Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam, Pojawił się u mnie problem z prędkościomierzem i licznikiem przebiegu oraz przebiegu dziennego. Linka prędkościomierza jest nowa, ślimacznica ze ślimakiem w porządku - kręcą i napędzają się wzajemnie oba koła przekładni. Jeżeli wyeliminuje się te dwie części, podejrzewam, że problem istnieje gdzieś przy zegarach. I teraz pytanie: jaka część przy zegarach może być uszkodzona? Obrotomierz, oczywiste, działa bez problemu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Wisz obrotomierz jest elektryczny tak więc to inna bajka całkowicie. Co do licznika to jeśli jesteś pewien że problem istnieje po stronie samego zegara a nie napędu to znaczy że padł mechanizm. Z tego co czytałem już gdzieś an forum można to oddać do zegarmistrza który zajmuje się także czymś takim. P.S jak wspomniałem już było o tym na forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Hej, często wyrabia się "wejście" w które wchodzi kwadratowa końcówka linki napędzającej licznik - po prostu wyrabia się na okrągło i linka nie jest w stanie "napędzić" licznika (często przyczyną może być słabo dokręcony pancerz linki do korpusu licznika). Często objawem poprzedzającym taką awarię jest falowanie licznika prędkości. Na szczęście dominator jest na tyle popularnym moto, że powinno dać się tanio kupić taki licznik - zabawy z naprawą mogą być nieopłacalne. pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam, Pojawił się u mnie problem z prędkościomierzem i licznikiem przebiegu oraz przebiegu dziennego. Linka prędkościomierza jest nowa, ślimacznica ze ślimakiem w porządku - kręcą i napędzają się wzajemnie oba koła przekładni. Jeżeli wyeliminuje się te dwie części, podejrzewam, że problem istnieje gdzieś przy zegarach. I teraz pytanie: jaka część przy zegarach może być uszkodzona? Obrotomierz, oczywiste, działa bez problemu. Pzdr Odkrec linke predkosciomierza przy zegarach, przepchnij moto i zobacz czy linka sie kreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Odkrec linke predkosciomierza przy zegarach, przepchnij moto i zobacz czy linka sie kreci. ...a później wsadź linkę w zegary i z drugiej strony podepnij wiertarkę. Test skończony i powinieneś wiedzieć co w trawie piszczy Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.