toowdie Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 porobiłem trochę i poczytałem i wyszło mi żę objawy niestety wskazują na uszczelke pod głowicą - mimo że nowa - może trafił mi się felerny egzemplarz - w każdym razie uszczelka do mnie idzie, a przy okazji pomierzę cylinder czy prosty. W każdym razie koszt niewielki a jedna najbardziej prawdopodobna przyczyna zostanie wyeliminowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 S czy R w roczniku 1997 wersji S występował jakiś problem z zalewaniem jednego cylindra S-ka podobno, R-ka miała zmienioną mapę i podwójne wtryskiwacze. Czytałem też gdzieś na sieci że wtryski eSa (w pierwszych wersjach) podawały zbyt dużą ilość paliwa które z kolei przedostawało się przez pierścienie do skrzyni korbowej i rozrzedzało olej. Problem był nie zauważalny przy... pałowaniu kiedy paliwo nie zdążyło gdziekolwiek przecieknąć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Obejrzyj dokladnie glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zbyszekm- wszystko to dotyczy tl 1000s z 1997 roku w 98 juz bylo wszystko poprawione :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.