Skocz do zawartości

Wasza opinia. Typowy turystyk


Rekomendowane odpowiedzi

ten przebieg może być prawdziwy. wszystkie 15-20 letnie sprzęty z niby 30kkm to przekręt... licznika.

Nie można tak zaraz uogólniać. U mnie w garażu stoi 11-latek, typowy enduroturystyk, ma 40 tyś km na liczniku. Z tego w zeszłym roku przybyło "aż" 1,5 tyśkm. I na razie nie zanosi się na większe zmiany w tym zakresie :wink: No fakt, nie jest na sprzedaż. Na razie.

w przypadku motocykla ważniejszy jest stan techniczny niż rocznik czy licznik.

:lalag: I tu przydatni są spec-znawcy, ale nie ci "dowolni", polecani przez sprzedającego.

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.tak czytam i czytam ten temat i jednak sie nie oprę żeby czegoś nie wtrącić. Wszystkie motocykle które zostały wymienione w tym wątku maja swoje zalety i wady,ale mysle że najbardziej pomożemy naszemu koledze piszac o realiach i podsuwając nowe pomysły,z czasem "burza mózgu" przechodzi a tak naprawde wiekszość z nas chciała motocykl na lata;-) a wyszło...wiecie jak...ja mam swojego kadydata,o którym nie wspomniał dotąd nikt XJ 900 Diversion,może ten motocykl przypadnie Ci do gustu,pozdrawiam i zycze udanego wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Co do Transalpa to mam na oku jednego

Piękny złoty 600cm

2 komplety kufrów. Można powiedzieć od pasjonata.

Właściciel jeździ nią troszkę ale mało bo dzieci zabierają mu już większość wolnego czasu

2 tarcze, stalowe oploty, grzane manetki, no generalnie ideał ale gość że kocha swojego trampka cały czas się zastanawia

 

 

Więc nadal jestem bez maszyny.

 

Z drugiej strony spodobała mi się bardzo maszyna XJ 900 Diversion

 

Moto nie w teren ale na wycieczki jak najbardziej we dwoje.

 

Z wyglądu bardzo mi się podoba i ma wał kardana

 

 

kolega motorek wspomniał o nim i chętnie bym usłyszał jeszcze jakieś opinie

 

znalazłem forum Yamahy XJ i tam jest troszkę informacji

ale chętnie i tu coś przeczytam od Was

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłą mowa jeszcze o <b>NTV 650 Deauville</b>

 

Nic lepszego w tej klasie nie znajdziesz !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

aa wiec , jako ze VFR ma pozycje lekko usportowiona , moj prawy bark odmawia posluszenstwa i namietnie boli a nawet rwie ... nic mu nie pomaga ....Jedyna opcja , turystyk z pozycja wyprostowana , do tej pory jezdzilem TDM 850 i pozycja super , ale napor wiatru na kierownika dosc spory i odczuwalny , do tego dosc slaby silniczek.... Zastanawiam sie co dalej ? V-storma ? CBF z owiewka przednia ( tu ponoc podobnie , duzy napór wiatru na kierowce ). Poki co nie stac mnie na LC8..... wiec szukam opcji pomiedzy :) Czego wymagam ? pozycja wyprostowana , silnik o mocy ok 100 kuni, duzym momencie i pojemnosci ok 1000 ccm , uklad silnika obojetny , maly napor wiatru na kierowce..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz regulacji końcówek kierownicy? skoro jeden bark, a nie oba, to może da się ten mankament wyeliminować

z innego wyboru: bmw, r1100/1150rs jeśli bardziej turystyczny. tylko pewnie będziesz miał wrażenie, że mułowaty. albo szukaj k1200rs, może trafisz w dobrych pieniądzach; tylko nie jeździłem, więc nie wiem jak z traktowaniem ramion

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DL1000 spełnia Twoje wymagania. Pozycja wyprostowana 98 KM z 1000cm3 V-ki, momemtu obrotowego więcej niż potrzebujesz. Ochrona przed wiatrem - po zmianie owiewki na akcesoryjną z deflektorem bardzo dobra.

Jeszcze lepsza ochrona przed wiatrem to Honda Varadero czyli XL1000, też V-ka, trochę mniej sztywna rama ale za to lepsze hamulce, pozycja podobnie odprężona jak w dużym Vstromie.

Jest jeszcze klasa duuużych turystyków typu Paneuropean (fajne V4), K1200GT czy kawa GTR1400 ale to już inna bajka i pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa wiec , jako ze VFR ma pozycje lekko usportowiona , moj prawy bark odmawia posluszenstwa i namietnie boli a nawet rwie ... nic mu nie pomaga ....Jedyna opcja , turystyk z pozycja wyprostowana , do tej pory jezdzilem TDM 850 i pozycja super , ale napor wiatru na kierownika dosc spory i odczuwalny , do tego dosc slaby silniczek.... Zastanawiam sie co dalej ? V-storma ? CBF z owiewka przednia ( tu ponoc podobnie , duzy napór wiatru na kierowce ). Poki co nie stac mnie na LC8..... wiec szukam opcji pomiedzy :) Czego wymagam ? pozycja wyprostowana , silnik o mocy ok 100 kuni, duzym momencie i pojemnosci ok 1000 ccm , uklad silnika obojetny , maly napor wiatru na kierowce..

Zmien kierownice na turystyczna.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn prosta ? taka jak w banditach i cbf kach ? a jak z przewodami , linkami , wezykami ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...