Hun996 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) ten przebieg może być prawdziwy. wszystkie 15-20 letnie sprzęty z niby 30kkm to przekręt... licznika. Nie można tak zaraz uogólniać. U mnie w garażu stoi 11-latek, typowy enduroturystyk, ma 40 tyś km na liczniku. Z tego w zeszłym roku przybyło "aż" 1,5 tyśkm. I na razie nie zanosi się na większe zmiany w tym zakresie :wink: No fakt, nie jest na sprzedaż. Na razie. w przypadku motocykla ważniejszy jest stan techniczny niż rocznik czy licznik. :lalag: I tu przydatni są spec-znawcy, ale nie ci "dowolni", polecani przez sprzedającego. Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam wszystkich.tak czytam i czytam ten temat i jednak sie nie oprę żeby czegoś nie wtrącić. Wszystkie motocykle które zostały wymienione w tym wątku maja swoje zalety i wady,ale mysle że najbardziej pomożemy naszemu koledze piszac o realiach i podsuwając nowe pomysły,z czasem "burza mózgu" przechodzi a tak naprawde wiekszość z nas chciała motocykl na lata;-) a wyszło...wiecie jak...ja mam swojego kadydata,o którym nie wspomniał dotąd nikt XJ 900 Diversion,może ten motocykl przypadnie Ci do gustu,pozdrawiam i zycze udanego wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirk25 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 WitamCo do Transalpa to mam na oku jednego Piękny złoty 600cm2 komplety kufrów. Można powiedzieć od pasjonata.Właściciel jeździ nią troszkę ale mało bo dzieci zabierają mu już większość wolnego czasu2 tarcze, stalowe oploty, grzane manetki, no generalnie ideał ale gość że kocha swojego trampka cały czas się zastanawia Więc nadal jestem bez maszyny. Z drugiej strony spodobała mi się bardzo maszyna XJ 900 Diversion Moto nie w teren ale na wycieczki jak najbardziej we dwoje. Z wyglądu bardzo mi się podoba i ma wał kardana kolega motorek wspomniał o nim i chętnie bym usłyszał jeszcze jakieś opinie znalazłem forum Yamahy XJ i tam jest troszkę informacji ale chętnie i tu coś przeczytam od Was Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 byłą mowa jeszcze o <b>NTV 650 Deauville</b> Nic lepszego w tej klasie nie znajdziesz ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 aa wiec , jako ze VFR ma pozycje lekko usportowiona , moj prawy bark odmawia posluszenstwa i namietnie boli a nawet rwie ... nic mu nie pomaga ....Jedyna opcja , turystyk z pozycja wyprostowana , do tej pory jezdzilem TDM 850 i pozycja super , ale napor wiatru na kierownika dosc spory i odczuwalny , do tego dosc slaby silniczek.... Zastanawiam sie co dalej ? V-storma ? CBF z owiewka przednia ( tu ponoc podobnie , duzy napór wiatru na kierowce ). Poki co nie stac mnie na LC8..... wiec szukam opcji pomiedzy :) Czego wymagam ? pozycja wyprostowana , silnik o mocy ok 100 kuni, duzym momencie i pojemnosci ok 1000 ccm , uklad silnika obojetny , maly napor wiatru na kierowce.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 a nie masz regulacji końcówek kierownicy? skoro jeden bark, a nie oba, to może da się ten mankament wyeliminowaćz innego wyboru: bmw, r1100/1150rs jeśli bardziej turystyczny. tylko pewnie będziesz miał wrażenie, że mułowaty. albo szukaj k1200rs, może trafisz w dobrych pieniądzach; tylko nie jeździłem, więc nie wiem jak z traktowaniem ramionjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 DL1000 spełnia Twoje wymagania. Pozycja wyprostowana 98 KM z 1000cm3 V-ki, momemtu obrotowego więcej niż potrzebujesz. Ochrona przed wiatrem - po zmianie owiewki na akcesoryjną z deflektorem bardzo dobra.Jeszcze lepsza ochrona przed wiatrem to Honda Varadero czyli XL1000, też V-ka, trochę mniej sztywna rama ale za to lepsze hamulce, pozycja podobnie odprężona jak w dużym Vstromie.Jest jeszcze klasa duuużych turystyków typu Paneuropean (fajne V4), K1200GT czy kawa GTR1400 ale to już inna bajka i pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 aa wiec , jako ze VFR ma pozycje lekko usportowiona , moj prawy bark odmawia posluszenstwa i namietnie boli a nawet rwie ... nic mu nie pomaga ....Jedyna opcja , turystyk z pozycja wyprostowana , do tej pory jezdzilem TDM 850 i pozycja super , ale napor wiatru na kierownika dosc spory i odczuwalny , do tego dosc slaby silniczek.... Zastanawiam sie co dalej ? V-storma ? CBF z owiewka przednia ( tu ponoc podobnie , duzy napór wiatru na kierowce ). Poki co nie stac mnie na LC8..... wiec szukam opcji pomiedzy :) Czego wymagam ? pozycja wyprostowana , silnik o mocy ok 100 kuni, duzym momencie i pojemnosci ok 1000 ccm , uklad silnika obojetny , maly napor wiatru na kierowce..Zmien kierownice na turystyczna. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 tzn prosta ? taka jak w banditach i cbf kach ? a jak z przewodami , linkami , wezykami ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.