l.e.s.t.e.r Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mam zamiar zrobić delikatny remont moje yz 426. Ogólnie wszystko jest ok ale jeżdżę już 3 sezon bez zaglądania do silnika ( z wyjątkiem regulacji). Myślałem o wymianie tłoka ,korby, zaworów i łańcucha rozrządu. Co jeszcze by tam pasowało wymienic? Jakich producentów użycz cześci żeby był spokuj na jakiś czas. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Polecam używać części najlepszych producentów, nie ma sensu oszczędzać na tym. Posprawdzaj jak wyglądają zawory, prowadnice, wałek rozrządu, tłok nowy najlepiej tak jak piszesz, łożyska w silniku. Ogólnie posprawdzaj wszystko co ulega zużyciu i najlepiej wymienić na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 wossner, prox, wiseco, did, etc :D unikać namury, tkrj, bezfirmowe ,,made in japan'' Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Mam zamiar zrobić delikatny remont moje yz 426. Ogólnie wszystko jest ok ale jeżdżę już 3 sezon bez zaglądania do silnika ( z wyjątkiem regulacji). Myślałem o wymianie tłoka ,korby, zaworów i łańcucha rozrządu. Co jeszcze by tam pasowało wymienic? Jakich producentów użycz cześci żeby był spokój na jakiś czas. pzdr Jeśli chcesz mieć spokój przez jakiś czas to tylko oryginalne części yamahy. Ceny części wypadają jak zamienniki albo i nawet taniej. Ja za tłok, cyl. , kompletny wał, łańcuch rozrządu ze ślizgami i trybami 3 biegu zapłaciłem 3200 pln wszystko ory z yamahy. Tłok, wał i łańcuch rozrządu wyszedł mnie taniej o ponad 200 jak miał bym brać zamienniki A co do części to pewnie po takim przebiegu cylinder może być ładnie ztyrany , do tego wszelkie łozyska bym posprawdzał w silniku i zawieszeniu, olej i uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Ja jeszcze do tego ogolnie rozebrał bym całe moto i dokładnie posprawdzał, poczyścił nasmarował i złożył No i unikaj wszelkich wyrobów OMP, uszczelka pod głowica wytrzymała 3 mth a uszczelniacze zaworowe nie to że puszczały, poprostu lały po 1 mth Edytowane 26 Grudnia 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dokładnie rok temu robiłem generalny remont cipozety - mówię tak pieszczotliwie, bo dużo nerwów mnie ona kosztowała nie mówiąc już o kasie. Postaram się opisać co zrobiłem w silniku: - tłok wiseco - ludzie piszą, że bierze olej na tym tłoku ale to g prawda, kwestia odpowiedniego doboru rozmiaru i prawidłowego montażu pierścieni. - cylinder oryginalny z yamahy 1300zł - uszczelka pod głowicę - kup oryginalną, ponieważ te z allegro to kupa g i puszcza, niepotrzebie narobisz sobie podwójnej roboty, resztęmożesz założyć z allegro, tyle, że uważaj na oring pod cylindrem, bo jest za cienki i wklej go na sylikon, bądź dobierz grubszy - reparaturka pompy wody - ważna sprawa w takim motocyklu - wszystkie łożyska w skrzyni i na wale łącznie z wałkiem wyrównoważającym - nie oszczędzaj na łożyskach a na pewno wymień na wale i na wałku wyrównoważającym! - łańcuch rozrządu DID - planowanie głowicy, wymiana uszczelnień zaworów, dogładzanie gniazd - korba Vesrah Skrzyni, wodzików nie ruszałem, lekko zatoczyłem kosz sprzęgłowy poniważ tłukł o pokrywę - standard w każdej 426. Sprawdź koniecznie cały układ smarowania, zadbaj żeby był czysty, rozłóż pompę oleju i oceń jej stan, czy nie ma wżerów przytarć, rys. Nie chcę być złośliwy, ale słyszałem w serwisie yamahy, że najlepszą rzeczą jaką można zrobić z 426 to sprzedać :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 - tłok wiseco - ludzie piszą, że bierze olej na tym tłoku ale to g prawda, kwestia odpowiedniego doboru rozmiaru i prawidłowego montażu pierścieni wiseco ma tylko rozmiary nominalne, ja Ci polecam albo oryginalny tłok albo proxa - uszczelka pod głowicę - kup oryginalną, ponieważ te z allegro to kupa g i puszcza, niepotrzebie narobisz sobie podwójnej roboty, resztęmożesz założyć z allegro, tyle, że uważaj na oring pod cylindrem, bo jest za cienki i wklej go na sylikon, bądź dobierz grubszy Jeśli mówisz o oringu na kanale wodny to przy oryginalnym oringu i uszczelce pod cylindrem oraz dobrej tulejce sylikon jest zbędny - łańcuch rozrządu DID fabrycznie zakuty did w yz250f rozpiął mi się, naszczęście nie uszkodził nic prócz jednej prowadnicy. Oryginał yamahy 70 mth i jeszcze trzyma wymiar, ale i tak bedzie do wymiany razem z tłokiem. Słyszałem też że łańcuchy proxa są dobre, ale jeszcze nie uzywalem ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wiadomo, że można innych (lepszych) firm dobrać części, tylko pytanie ile kolega chce na remont wydać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.