Ziuteek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) jeśli naprawdę chcesz się w takę wy dumki bawić to kup jakiegoś kłada i wpakuj silnik od sciga mam znajomego co wsadził do chińskiego kłada 250 silnik od 750 100koni Odwazny ten twoj znajomy :buttrock: Ta rama, zawieszenie, hamulce, sa przystosowane do 250ccm, jeszcze do tego chinskie, a nie do 750ccm :biggrin: Moim zdaniem jak cos kombinowac to mniej wiecej w takiech samych pojemnosciach do jakich jest rama przystosowana. Swego czasu słyszalem o SAM z silnikami 126p, niektore dosc fajne Edytowane 26 Grudnia 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 ja też mam przykład na przerobienie motocykla no ten kład to naprawdę jest ulep ale jeździ pięknie tylna ośka trochę nie wytrzymuje ale z 1 biegu to trzeba być hardcorem aby wdusić gaz do oporu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 ja też mam przykład na przerobienie motocykla Widzialem ten motorek, przyznam ze koles ma jaja, ciekawe jak by sie skonczyl szlif na asfalcie z ta bula z gazem, jeszcze bez kasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 ciekaw jestem gdzie gaz tankuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 "nie chodzi mi o zbudowanie customa ,czyli że sam robię rame itd. " custom nie oznacza przymusu robienia ramy. :icon_biggrin: A co do xs'a 650 to racja. Piękne bobbery wychodzą no i głos i kształt silnika - zniewalający. Tylko do xs'a tylko sztywna dupa + sam xs + przeróbki = kuuupa kasy. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Widzialem ten motorek, przyznam ze koles ma jaja, ciekawe jak by sie skonczyl szlif na asfalcie z ta bula z gazem, jeszcze bez kasku Ta to coś co skonstruował pasuje do otaczającego go klimatu wokół.wjebał silnik puszki w rame 175 która zaraz popęka,iwogle-coto k...jest?to do jazdy sie nadaje tylko na złomowisko i to na taczce!nigdy bym na to nieusiadł-choć kanapa na wypasie,a pojechać tym?to powinno do działu chumor pójść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 pomysł był dobry tylko wykonanie trochę słabe ale jak na takie warunki wiejskie to mi sie wydaje ze nie tak źle wyszedł ten motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speeder Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 a co sądzicie o silniku od gsxr 600 w ramie gsx 600 + kilka bayerów wizualnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 pomysł był dobry tylko wykonanie trochę słabe ale jak na takie warunki wiejskie to mi sie wydaje ze nie tak źle wyszedł ten motor pomysł,pomysłem-a motorem to bym tego czegoś nienazwał tylko maszynką do zmielenia kierowcy tego ufo.aale cośtam se zbudował bliżej nieokreślonego-lepsze takie pomysły na budowanie ufo niż jakieś głupoty w stylu przeciągania liny w poprzek ulicy czy wylanie 5l.oleju na zakręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 a co sądzicie o silniku od gsxr 600 w ramie gsx 600 + kilka bayerów wizualnych A tak tez można. Ale to droga na około. Są prostsze sposoby, ale trzeba mieć mechanikę obcykaną. Suzuki Bandit + części z GSX-R Wodnego i już robi się rakieta. W tym temacie Bandit 1200 + części GSXR1100W lub Suzuki Inazuma i części Gixxera. Jest tu na forum gość o nicku ANGLIK i on ma właśnie Inazumę sporo podkręconą w taki sposób. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speeder Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 dzięki właśnie o to mi chodziło :) browarka Ci wiszę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Powiem ci cos zamiast ogólników, remontuje czasem motocykle i powiem ci ze jest to bardzo kosztowne i czasochłonne zajecie, wezme pod uwage pare czynników 1)twój młody wiek(co nie znaczy ze jestes głupawym szczeniakiem) 2) brak elementarnej wiedzy mechanicznej 3) zero doswiadczenia 4)brak prawa jazdy na motong -więc proponuje ci troche poczekac z robieniem czegos od ramy, jesli zdasz prawko, kup tansza japonie zacznij troche jezdzic a potem spróbuj zabawić sie wtuning tego co masz. Wtedy zobaczysz ile to kosztuje czasu, pracy i oczywiscie szelestów i czy w ogóle bedzie ci sie chciało. Powinieneś pojeżdzic na różne imprezy motocyklowe, motobazary, poogladac jak brac motocyklowa sobie radzi z tym tematem, poczytać trochę i takie tam pierdoły. Kiedy przejdziesz próbe stwórz cos swojego. Wcale cie nie zniechecam tylko proponuje rzeczowe podejscie do s[rawy, po co masz cos popsuc pokombinowac zeby nie nadawało sie do niczego i wyrzucic. Twórcy sławnej marki H.D. tez zaczynali od zera, małej komórki,jednak jeden z załozycieli poszedł na studia inzynieryjne zeby cos sie nauczyc i dopiero rozwineli skrzydła. Lepiej 6 razy zapytac niz raz cos spieprzyc. I to chyba bedzie sedno sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 (edytowane) granat - święte słowa. Kiedyś przerabiałem CZ350 dałem do niej przód z FJ 1200, alu kolo, 2 tarcze, nowe szalki pod łożyska stożkowe, zbiornik i błotniki wyciągnąłem z junaka draga, remont silnika, chromowane lusterka, skórzane sakwy, tylna lampa z HD, poprawienie elektryki malowanie - 2700zł poszło i dalej była to tylko cezeta - fakt, że ładna. Jak zacząłem dłubać przy magnie 99r. to okazało się że szykuje sie wydatek ok 4000zł. Inny błotnik tylny, inne lampy do tyłu, zmiana kierunkowskazów, zmiana podnóżków-przednie wysunięte, oparcie i bagażnik, inna kierownica, szeroka guma, nowy układ wydechowy, malowanie, filtry, płyny, regulacje... do tego jest jeszcze przegląd i oc :) speeder Pokaż przykładowe foto maszyny jaką byś chcial mieć, do czego ma Ci służyć ? może coś jeszcze doradzimy, podpowiemy gdzie i co można dorobić, kupić. Trzeba jeszcze umieć jeździć (nikogo tu nie oceniam) mocnym motocyklem. Znajomy miał kiedyś gs 500 i w mieście rolował 600 czy 750 jak chciał, taki miał styl jazdy. Budować, składać można i kilka miesięcy jak i lat. Więc do boju, włóż kawał serca i dużo chęci a efekt na pewno będzie dobry. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez Mazda82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.