Skocz do zawartości

Rama + silnik


Rekomendowane odpowiedzi

  gruby_ 1988 napisał:

jeśli naprawdę chcesz się w takę wy dumki bawić to kup jakiegoś kłada i wpakuj silnik od sciga mam znajomego co wsadził do chińskiego kłada 250 silnik od 750 100koni

 

Odwazny ten twoj znajomy :buttrock:

Ta rama, zawieszenie, hamulce, sa przystosowane do 250ccm, jeszcze do tego chinskie, a nie do 750ccm :biggrin: Moim zdaniem jak cos kombinowac to mniej wiecej w takiech samych pojemnosciach do jakich jest rama przystosowana.

 

Swego czasu słyszalem o SAM z silnikami 126p, niektore dosc fajne

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"nie chodzi mi o zbudowanie customa ,czyli że sam robię rame itd. "

custom nie oznacza przymusu robienia ramy. :icon_biggrin:

 

A co do xs'a 650 to racja. Piękne bobbery wychodzą no i głos i kształt silnika - zniewalający.

Tylko do xs'a tylko sztywna dupa + sam xs + przeróbki = kuuupa kasy.

:buttrock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Ziuteek napisał:

Widzialem ten motorek, przyznam ze koles ma jaja, ciekawe jak by sie skonczyl szlif na asfalcie z ta bula z gazem, jeszcze bez kasku

Ta to coś co skonstruował pasuje do otaczającego go klimatu wokół.wjebał silnik puszki w rame 175 która zaraz popęka,iwogle-coto k...jest?to do jazdy sie nadaje tylko na złomowisko i to na taczce!nigdy bym na to nieusiadł-choć kanapa na wypasie,a pojechać tym?to powinno do działu chumor pójść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gruby_ 1988 napisał:

pomysł był dobry tylko wykonanie trochę słabe ale jak na takie warunki wiejskie to mi sie wydaje ze nie tak źle wyszedł ten motor

pomysł,pomysłem-a motorem to bym tego czegoś nienazwał tylko maszynką do zmielenia kierowcy tego ufo.aale cośtam se zbudował bliżej nieokreślonego-lepsze takie pomysły na budowanie ufo niż jakieś głupoty w stylu przeciągania liny w poprzek ulicy czy wylanie 5l.oleju na zakręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  speeder napisał:

a co sądzicie o silniku od gsxr 600 w ramie gsx 600 + kilka bayerów wizualnych

 

A tak tez można. Ale to droga na około. Są prostsze sposoby, ale trzeba mieć mechanikę obcykaną. Suzuki Bandit + części z GSX-R Wodnego i już robi się rakieta. W tym temacie Bandit 1200 + części GSXR1100W lub Suzuki Inazuma i części Gixxera. Jest tu na forum gość o nicku ANGLIK i on ma właśnie Inazumę sporo podkręconą w taki sposób.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powiem ci cos zamiast ogólników, remontuje czasem motocykle i powiem ci ze jest to bardzo kosztowne i czasochłonne zajecie, wezme pod uwage pare czynników 1)twój młody wiek(co nie znaczy ze jestes głupawym szczeniakiem) 2) brak elementarnej wiedzy mechanicznej 3) zero doswiadczenia 4)brak prawa jazdy na motong -więc proponuje ci troche poczekac z robieniem czegos od ramy, jesli zdasz prawko, kup tansza japonie zacznij troche jezdzic a potem spróbuj zabawić sie wtuning tego co masz. Wtedy zobaczysz ile to kosztuje czasu, pracy i oczywiscie szelestów i czy w ogóle bedzie ci sie chciało. Powinieneś pojeżdzic na różne imprezy motocyklowe, motobazary, poogladac jak brac motocyklowa sobie radzi z tym tematem, poczytać trochę i takie tam pierdoły. Kiedy przejdziesz próbe stwórz cos swojego. Wcale cie nie zniechecam tylko proponuje rzeczowe podejscie do s[rawy, po co masz cos popsuc pokombinowac zeby nie nadawało sie do niczego i wyrzucic. Twórcy sławnej marki H.D. tez zaczynali od zera, małej komórki,jednak jeden z załozycieli poszedł na studia inzynieryjne zeby cos sie nauczyc i dopiero rozwineli skrzydła. Lepiej 6 razy zapytac niz raz cos spieprzyc. I to chyba bedzie sedno sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

granat - święte słowa.

Kiedyś przerabiałem CZ350 dałem do niej przód z FJ 1200, alu kolo, 2 tarcze, nowe szalki pod łożyska stożkowe, zbiornik i błotniki wyciągnąłem z junaka draga, remont silnika, chromowane lusterka, skórzane sakwy, tylna lampa z HD, poprawienie elektryki malowanie - 2700zł poszło i dalej była to tylko cezeta - fakt, że ładna.

 

Jak zacząłem dłubać przy magnie 99r. to okazało się że szykuje sie wydatek ok 4000zł. Inny błotnik tylny, inne lampy do tyłu, zmiana kierunkowskazów, zmiana podnóżków-przednie wysunięte, oparcie i bagażnik, inna kierownica, szeroka guma, nowy układ wydechowy, malowanie, filtry, płyny, regulacje... do tego jest jeszcze przegląd i oc :)

speeder

Pokaż przykładowe foto maszyny jaką byś chcial mieć, do czego ma Ci służyć ?

może coś jeszcze doradzimy, podpowiemy gdzie i co można dorobić, kupić.

Trzeba jeszcze umieć jeździć (nikogo tu nie oceniam) mocnym motocyklem. Znajomy miał kiedyś gs 500 i w mieście rolował 600 czy 750 jak chciał, taki miał styl jazdy.

 

Budować, składać można i kilka miesięcy jak i lat. Więc do boju, włóż kawał serca i dużo chęci a efekt na pewno będzie dobry.

Edytowane przez Mazda82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...