bezna Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Witam przejde odrazu do rzeczy wszystko zaczelo sie kiedy przyszly mrozy, zaznacze ze mieszkam w UK i tutja nie ma takiej tragedia jak w Polsce. yamaha fazer 600 2002 przebieg 42k mil Gdy zima przyszla .. OBJAWY: -startuje rano wszystko ok rozgrzewam -jade po miescie z 3 min i trace gar(chyba 1-2) obroty spadaja. -jak nie gazuje to gasnie silnik ( np wciskam sprzeglo na swiatlach i zdycha) -zjezdzam na pobocze wylaczam silnik po kilku minutach startuje i zazwyczaj wszysko chodzi dobrze. Olej ma 3 tygodnie zmienilem na nowe swiece z 1-2 tygodnie temu (NGK) myslalem ze to ich wina. Podkrecilem tez obroty silnika) Probem nie zniknal bylo identycznie. natomiast -kilka dni temu odpalilem go rano ale gar mi przestal gadac i zgasl i od tamtej pory nie moge go odpalic probowalem na popych ale nic z tego... wykrecilem te nowe swiece, sa czarne jak widac na zalaczonym obrazku( nie wiem czy mokre bo nie jezdzilem nim kilka dni juz a dzis sprawdzalem) -Aku jest okej swiatla itp itd dzialaja -jak proboje odpalic rozrusznik sie kreci i tyle tak jakby nie mial paliwa. -nic nie strzela z rury itp itd silnik martwy -jest iskra sprawdzalem na jednej swiecy. Motorek jest zadbany. Znajomy mechanik powiedzial ze to moze byc wina wody w gazniku. Ale gadalem z nim przez telefon. Bardzooo prosze o pomoc.. Pozdrawiam. http://img88.imageshack.us/f/photo0184aaaa.jpg/ zdjecie swiecy . http://img88.imageshack.us/f/photo0184aaaa.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Spuść benzynę z gaźników śrubkami do tego przeznaczonymi, zakręć je i wtedy pal. Może pomoże. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezna Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Spuść benzynę z gaźników śrubkami do tego przeznaczonymi, zakręć je i wtedy pal. Może pomoże. czy to wyjasnia dlaczego trace gar jak startuje rano a potem jak gasze silnik i czekam kilka minut to wszysko dziala jak trzeba ? musze poszukac gdzie jest kranik od zbiornika .... jakies sugestie co do ogolnego problemu z Motorkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 A w jakim stanie masz filtr powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezna Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 A w jakim stanie masz filtr powietrza ? nie wiem. tez nie wiem kiedy filtr paliwa byl wymieniany pewnie z 2 lata temu ale od tego czasu byl malo jezdzony. w czym moze tkwic problem. Mnie zastanawiam dalczego raz 1-2 gary nie chodza a potem wszysko hula jak sie rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Często się o tym zapomina, ale w bywa że na zimnych kablach od ciepłego silnika skrapla się woda, i wtedy gubi iskrę. Moto się nagrzeje, kable wysuszą i jest git... Podmiana kabli to stosunkowe grosze... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir/1989 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 hej ja miałem trochę podobny problem ale w poprzednim moto. objawy podobne a problemem była jakaś kostka przy akumulatorze czasem łączyła a czasem nie ( dokładnie nie opiszę tego bo to mechanik naprawiał ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezna Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 hmm iskra jest bo sprawdzalem na zimnym silniku wyciagnalem swiece i dala iskre. Dodam ze od kilku dni nie moge go w ogole odpalic nawet na popych,,, wiec jaks kostka chyba odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 No na twoim miejscu tak szybko bym tego nie skreślał z listy, już mogła paść na amen po prostu dlatego nie pali. Ale bez sprawdzenia się tego nie dowiesz, musisz wszystko po koleji dokładnie posprawdzać, filtr powietrza/paliwa, kostki, przewody itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 (edytowane) Jak wyżej wymień przewody WN, i posprawdzaj wszystkie kostki idące do cewek, klemy akumulatora, bezpieczniki. Lekko zaśniedziałe mogą powodować takie cyrki spryskaj jakimś preparatem kostki. Edytowane 25 Grudnia 2010 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 I sprawdź ten filtr powietrza, ta świeca jest aż uwalona od sadzy. Wygląda na to, ze wcześniej zimny silnik miał akurat dobrą mieszankę a jak się nagrzeje to robi się za bogata. Ewentualnie masz coś nie halo ze ssaniem. Resztę wypisanych rzeczy też warto posprawdzać, tak profilaktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Wiesz to moto nie jest do jazdy w zimie.Coś kiedyś czytałem o jakiś problemach zamarzający gaźnik w jakimś moto oraz o jakiś problemach w zimie.Może z nim wszystko ok tylko ty musisz se dać na luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 czy to wyjasnia dlaczego trace gar jak startuje rano a potem jak gasze silnik i czekam kilka minut to wszysko dziala jak trzeba ? To była porada odnośnie wody w gaźnikach. W takie mrozy nie męcz motocykla. Możesz tylko problemów narobić. A kostka koło aku to pewnie chodziło o złącze na przekaźniku w którym jest bezpiecznik główny.Nie każde moto to ma. Znajomek miał problem w Cebrze która paliła jak chciała, raz dobrze, raz źle, albo wszystkie gary albo niektóre. Okazało się że jak schodził z gumy to kostka się poluźniła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 j akt tam fazerek...ciekawy jestem bo u mnie to samo sie stalo 2 dni juz sie meczei nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezna Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 j akt tam fazerek...ciekawy jestem bo u mnie to samo sie stalo 2 dni juz sie meczei nic hej dopier wrocilem z urlopu i za jakies tydzien ktos bedzie w nim grzebal. wiec dam znac co sie okaze. No i jesli ty juz wiesz co jest nie tak z twoim motorkiem to daj znaka z tego co napisal swirzy domnie na pw to cisnienie na tlokach poszlo sie kochac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.