Skocz do zawartości

Lowside, highside.


TomaszCA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że najpierw zamknął gaz, potem koło poszło do środka, dalej próbował odkręcić manetkę i gleba.

Tylko- czy to koło skierowane do zakrętu - to był skutek zamknięcia gazu, czy niezależny od tego odruch kierowcy?

 

Chodzi o ten przypadek:

 

Leniwa , niewlasciwa pozycja kierowcy a konkretnie tulow za bardzo odchylowy do tylu oraz w strone srodka motocykla.

Mniej wiecej piata sekunda tego filmiku.

 

Koles zaczyna odkrecac gaz wychodzac z zakretu ( prawidlowo) ale jest zbyt maly ciezar na przednim kole co powoduje jego pluzenie i zwiazana z tym glebe.

 

Przy agresywnej jezdzie bedac w tym punkcie zakretu,konkretnie w poczatku wychodzenia z niego kiedy zaczynamy odkrecac gaz , nalezy zrobic wszystko co tylko mozliwe w celu dociazenia przedniego kola.

Glowe nalezy umiejscowic mniej wiecej tam gdzie jest "wewnetrzne " lusterko lub tez nawet ponizej jak ktos da rade.. :biggrin:

 

Kolec tego nie robi , nie wykluczone tez ze asfalt mogl byc bardziej wyslizgany w tym miejscu co pogorszylo sytuacje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...