Welur Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 witam posaiadam crf 450 z 2005r. od 2 miechów, a trzy dni temu zauwazyłem przed odpaleniem ubytek wody w chłodnicy, dolałem i po odpaleniu zaczeło dymic z rurki przelewowej, a pózniej z tłumnika wydostawał sie gesty biały dym a temperatura była dodatnia na zewnatrz. gdy cały czas chodził na ssaniu po 5 min zaczoł folowac na obrotach az w koncu zgasł. pruby odpalenia były bez skuteczne a woda w chłodnicy ubyła. nastepnie po godz wznowiłem próby odpanienia na kopnik lecz bezskutecznie, w koncu wziołem honde na hol za samochodem i po małych problemach w koncu odpaliłem, silnik pracował równo, a w jezdzie nie odczuwałem utraty mocy ale przez cały ten czas silno dymiło na z tłumnika tak jak na poczatku mojego odpalania, w koncu motorek mi zgasł po 15 min.gdy miałem go na wolnych i amen. pruby odpalenia dokonywałem az kolano mnie zaczeło bolec. czy ktos z was czytajacy ten tekst jest mi w stanie pomuc i zdjagnozowac przyczyne, a nastepnie poprowadzic mnie za reke przez remont . {ja podejrzewam uszczelke pod głowicą lub peknietą głowice} ale nigdy nie rozbierałem tego silnika. prosze o pomoc... :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy7426 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 witam posaiadam crf 450 z 2005r. od 2 miechów, a trzy dni temu zauwazyłem przed odpaleniem ubytek wody w chłodnicy, dolałem i po odpaleniu zaczeło dymic z rurki przelewowej, a pózniej z tłumnika wydostawał sie gesty biały dym a temperatura była dodatnia na zewnatrz. gdy cały czas chodził na ssaniu po 5 min zaczoł folowac na obrotach az w koncu zgasł. pruby odpalenia były bez skuteczne a woda w chłodnicy ubyła. nastepnie po godz wznowiłem próby odpanienia na kopnik lecz bezskutecznie, w koncu wziołem honde na hol za samochodem i po małych problemach w koncu odpaliłem, silnik pracował równo, a w jezdzie nie odczuwałem utraty mocy ale przez cały ten czas silno dymiło na z tłumnika tak jak na poczatku mojego odpalania, w koncu motorek mi zgasł po 15 min.gdy miałem go na wolnych i amen. pruby odpalenia dokonywałem az kolano mnie zaczeło bolec. czy ktos z was czytajacy ten tekst jest mi w stanie pomuc i zdjagnozowac przyczyne, a nastepnie poprowadzic mnie za reke przez remont . {ja podejrzewam uszczelke pod głowicą lub peknietą głowice} ale nigdy nie rozbierałem tego silnika. prosze o pomoc... :eek: Witam posiadacza crfki(też mam) wyjmij silnik i rozbierz głowice(pamiętaj o znakach na magnecie i wałku rozrządu)i módl się (chyba przytarłeś cylinder)powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Podejrzewasz slusznie, bez sensu bylo ciaganie jej za samochodem i proby odpalenia na sile. TYrzeba zdjac glowice i sprawdzic uszczelke, Czy naprawde uzywasz wody jako plynu chlodzacego ? To spora lekkomyslnosc. Zalatw sobie serwisowke na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Tak jak poprzednicy piszą, pewnie ja przytarłeś. Tylko po co odpaliłeś i jeździłeś jak zauważyłeś że woda z chłodnicy uciekła ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Sprawa jest dość prosta mianowicie poszła Ci uszczelka pod głowicą i płyn dostał się do komory spalania stąd dymienie na biało, silnik na stół i rozbiórka wątpię żeby sie przytarł , głupotą było pałowanie do końca kiedy widziałeś że coś nie jest jak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Skoro widziałeś, że jest problem z ubytkiem płynu, że silnik nie chce pracować, że dymi nienaturalnie, to po jakiego grzyba kopałeś go do upadłego i jeszcze ciągałeś samochodem??? :icon_rolleyes :banghead: :banghead: :banghead: W najlepszym wypadku walnięta uszczelka pod głowicą. Lepiej oddaj do naprawy ten motocykl komuś, kto ma choć trochę kultury technicznej i oleju w głowie... Jeżeli sam się do tego zabierzesz i będziesz to robił w równie chamski sposób jak próbowałeś na chama uruchomić silnik to nie wróżę nic dobrego... IMO raczej jesteś z tych, dla których w momenie zaistnienia problemu najlepszym wyjściem jest po prostu przypieprzenie większym młotem... :banghead: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Welur Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 (edytowane) Panowie z Hondą zrobiłem jak zrobiłem, niczego juz nie cofnę mozna sie smiac mozna płakac. lekko wyjasnie miałem zalany płyn chłodniczy i również dolewałem płyn,(woda to ogolne pojecie którym sie posłużyłem) :crossy: w kazdym bądzrazie silnik dzis wyciagnołem na stół. Jutro zacznę go rozbierac, jesli macie cos wiecej wskazówek co do rozbiórki to jak najbardziej jestem zainteresowany tymi info. i wogole dzieki za zainteresowanie tą sprawą. Edytowane 16 Grudnia 2010 przez Welur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Może trochę ostro, fakt... Dobra rada - jak już wspomniano zciągnij najpierw z netu serwisówkę do tego moto. Tam będzie sporo powiedziane co, jak demontować, montować, co po kolei , czego nie ruszać itd. Jak już otworzysz to zobacz jak wyglada cylinder. Powodzenia. Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Panowie z Hondą zrobiłem jak zrobiłem, niczego juz nie cofnę mozna sie smiac mozna płakac. lekko wyjasnie miałem zalany płyn chłodniczy i również dolewałem płyn,(woda to ogolne pojecie którym sie posłużyłem) :crossy: w kazdym bądzrazie silnik dzis wyciagnołem na stół. Jutro zacznę go rozbierac, jesli macie cos wiecej wskazówek co do rozbiórki to jak najbardziej jestem zainteresowany tymi info. i wogole dzieki za zainteresowanie tą sprawą. Manual to podstawa: http://motoservicemanuals.blogspot.com/200...ice-manual.html bez niego nawet nie zaczynaj, jeśli już zdejmiesz cylek i tłok a nie będziesz pewny co do ich stanu to zasięgnij opinni kogoś z doświadczeniem, wykonaj pomiary tych elementów zgodnie z metodą podawaną przez manual, przyjrzyj się korbie czy nie ma przebarwień i uszkodzeń mechanicznych i skonroluj luzy, korzystając z okazji warto obadać głowicę, stan łożysk itp. itd. reszta wyjdzie w praniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Welur Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 panowie sciagnołem głowice miedzy innymi i zauważyłem ubytek na uszczelce pod głowicą , zeszła z niej taka czarna warstwa od strony przedniego koła i sadze ze to jest problemem przedostania sie płynu do silnika. pozatym nigdzie wiecej nie widze zadnego ubytku ani problemów. panowie jaki olej do silnika i jaki do skrzyni???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Głowica do planowania i przy okazji do przeglądu. Olej np. Castrol Power 1 Racing 10W50, do silnika i skrzyni ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.