Skocz do zawartości

Gęsty Biały dym z rury


Welur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam posaiadam crf 450 z 2005r. od 2 miechów, a trzy dni temu zauwazyłem przed odpaleniem ubytek wody w chłodnicy, dolałem i po odpaleniu zaczeło dymic z rurki przelewowej, a pózniej z tłumnika wydostawał sie gesty biały dym a temperatura była dodatnia na zewnatrz. gdy cały czas chodził na ssaniu po 5 min zaczoł folowac na obrotach az w koncu zgasł. pruby odpalenia były bez skuteczne a woda w chłodnicy ubyła. nastepnie po godz wznowiłem próby odpanienia na kopnik lecz bezskutecznie, w koncu wziołem honde na hol za samochodem i po małych problemach w koncu odpaliłem, silnik pracował równo, a w jezdzie nie odczuwałem utraty mocy ale przez cały ten czas silno dymiło na z tłumnika tak jak na poczatku mojego odpalania, w koncu motorek mi zgasł po 15 min.gdy miałem go na wolnych i amen. pruby odpalenia dokonywałem az kolano mnie zaczeło bolec. czy ktos z was czytajacy ten tekst jest mi w stanie pomuc i zdjagnozowac przyczyne, a nastepnie poprowadzic mnie za reke przez remont . {ja podejrzewam uszczelke pod głowicą lub peknietą głowice} ale nigdy nie rozbierałem tego silnika. prosze o pomoc... :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam posaiadam crf 450 z 2005r. od 2 miechów, a trzy dni temu zauwazyłem przed odpaleniem ubytek wody w chłodnicy, dolałem i po odpaleniu zaczeło dymic z rurki przelewowej, a pózniej z tłumnika wydostawał sie gesty biały dym a temperatura była dodatnia na zewnatrz. gdy cały czas chodził na ssaniu po 5 min zaczoł folowac na obrotach az w koncu zgasł. pruby odpalenia były bez skuteczne a woda w chłodnicy ubyła. nastepnie po godz wznowiłem próby odpanienia na kopnik lecz bezskutecznie, w koncu wziołem honde na hol za samochodem i po małych problemach w koncu odpaliłem, silnik pracował równo, a w jezdzie nie odczuwałem utraty mocy ale przez cały ten czas silno dymiło na z tłumnika tak jak na poczatku mojego odpalania, w koncu motorek mi zgasł po 15 min.gdy miałem go na wolnych i amen. pruby odpalenia dokonywałem az kolano mnie zaczeło bolec. czy ktos z was czytajacy ten tekst jest mi w stanie pomuc i zdjagnozowac przyczyne, a nastepnie poprowadzic mnie za reke przez remont . {ja podejrzewam uszczelke pod głowicą lub peknietą głowice} ale nigdy nie rozbierałem tego silnika. prosze o pomoc... :eek:

 

 

Witam posiadacza crfki(też mam) wyjmij silnik i rozbierz głowice(pamiętaj o znakach na magnecie i wałku rozrządu)i módl się (chyba przytarłeś cylinder)powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewasz slusznie, bez sensu bylo ciaganie jej za samochodem i proby odpalenia na sile. TYrzeba zdjac glowice i sprawdzic uszczelke,

Czy naprawde uzywasz wody jako plynu chlodzacego ?

To spora lekkomyslnosc.

Zalatw sobie serwisowke na poczatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest dość prosta mianowicie poszła Ci uszczelka pod głowicą i płyn dostał się do komory spalania stąd dymienie na biało, silnik na stół i rozbiórka wątpię żeby sie przytarł , głupotą było pałowanie do końca kiedy widziałeś że coś nie jest jak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro widziałeś, że jest problem z ubytkiem płynu, że silnik nie chce pracować, że dymi nienaturalnie, to po jakiego grzyba kopałeś go do upadłego i jeszcze ciągałeś samochodem??? :icon_rolleyes

:banghead: :banghead: :banghead:

 

W najlepszym wypadku walnięta uszczelka pod głowicą.

 

Lepiej oddaj do naprawy ten motocykl komuś, kto ma choć trochę kultury technicznej i oleju w głowie...

 

Jeżeli sam się do tego zabierzesz i będziesz to robił w równie chamski sposób jak próbowałeś na chama uruchomić silnik to nie wróżę nic dobrego... IMO raczej jesteś z tych, dla których w momenie zaistnienia problemu najlepszym wyjściem jest po prostu przypieprzenie większym młotem... :banghead:

 

 

 

 

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z Hondą zrobiłem jak zrobiłem, niczego juz nie cofnę mozna sie smiac mozna płakac. lekko wyjasnie miałem zalany płyn chłodniczy i również dolewałem płyn,(woda to ogolne pojecie którym sie posłużyłem) :crossy: w kazdym bądzrazie silnik dzis wyciagnołem na stół. Jutro zacznę go rozbierac, jesli macie cos wiecej wskazówek co do rozbiórki to jak najbardziej jestem zainteresowany tymi info. i wogole dzieki za zainteresowanie tą sprawą.

Edytowane przez Welur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę ostro, fakt...

 

 

Dobra rada - jak już wspomniano zciągnij najpierw z netu serwisówkę do tego moto. Tam będzie sporo powiedziane co, jak demontować, montować, co po kolei , czego nie ruszać itd.

 

Jak już otworzysz to zobacz jak wyglada cylinder.

 

Powodzenia.

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z Hondą zrobiłem jak zrobiłem, niczego juz nie cofnę mozna sie smiac mozna płakac. lekko wyjasnie miałem zalany płyn chłodniczy i również dolewałem płyn,(woda to ogolne pojecie którym sie posłużyłem) :crossy: w kazdym bądzrazie silnik dzis wyciagnołem na stół. Jutro zacznę go rozbierac, jesli macie cos wiecej wskazówek co do rozbiórki to jak najbardziej jestem zainteresowany tymi info. i wogole dzieki za zainteresowanie tą sprawą.

Manual to podstawa:

http://motoservicemanuals.blogspot.com/200...ice-manual.html

bez niego nawet nie zaczynaj, jeśli już zdejmiesz cylek i tłok a nie będziesz pewny co do ich stanu to zasięgnij opinni kogoś z doświadczeniem, wykonaj pomiary tych elementów zgodnie z metodą podawaną przez manual, przyjrzyj się korbie czy nie ma przebarwień i uszkodzeń mechanicznych i skonroluj luzy, korzystając z okazji warto obadać głowicę, stan łożysk itp. itd. reszta wyjdzie w praniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie sciagnołem głowice miedzy innymi i zauważyłem ubytek na uszczelce pod głowicą , zeszła z niej taka czarna warstwa od strony przedniego koła i sadze ze to jest problemem przedostania sie płynu do silnika. pozatym nigdzie wiecej nie widze zadnego ubytku ani problemów. panowie jaki olej do silnika i jaki do skrzyni????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...