Skocz do zawartości

stypendium i budowa motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

w zasadzie to do czerwca

 

 

To w zasadzie musisz dosyć sprężyć poślady. Wiem to z doświadczenia. Poskładać to nie problem, ale potem zawsze wyjdą jakieś niedoróbki, które należy poprawić. :bigrazz:

 

Zapodaj ten szkic :buttrock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem ten rysunek jakieś 3 tygodnie temu. od tamtego czasu zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zamontować krótki tłumik nisko przy wahaczu, troche wyższy a krótszy zbiornik i tył wymodelować kształtem siedzenia i ciekawie wyciętym błotnikiem

 

http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...364215239730994

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę długi ten wahacz na rysunku. Ja bym proponował obciąć zadupek za siedzeniem i wstawić tam mały garb. Wydech za silnikiem giąć w górę 45 stopni i jakiś tłumik typu "megafon". Przedni błotnik klasycznego typu, nie żaden plastik ze ściga. No i te kółka szprychowane muszą być, +50 do uroku dają. Reszta przodu jest OK, duża, płaska lampa a w zestawie "pokładowym" polecam tylko obrotomierz i kontrolkę oleju.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moja rada jak chcesz budować motocykl to

rób coś na bazie MZ. Części są dostępne, w miare tanie, projekt nie będzie zawiły.

 

też bym się trzymał MZtki

starej TSce do cafe racer-a nie jest aż tak strasznie daleko

pojedyncze siedzenie, bak a'la honda seven fifty , największy problem z piecem bo nie chcesz 2T

koła masz już oryginalnie szprychowane, przedni zawias z zaciskiem od 251, można by popracować nad tylnym wahaczem od jakiegoś innego motocykla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem ten rysunek jakieś 3 tygodnie temu. od tamtego czasu zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zamontować krótki tłumik nisko przy wahaczu, troche wyższy a krótszy zbiornik i tył wymodelować kształtem siedzenia i ciekawie wyciętym błotnikiem

 

http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...364215239730994

 

Nie chciałbym Cię zniechęcać ale poza zbiornikiem to ten projekt nie przypomina sylwetki CR.

Sprawa druga dotyczy wahacza który na szkicu zawiera bardzo duży błąd konstrukcyjny - nie potrafiłeś skopiować tej ciekawej konstrukcji z zamieszczonego filmiku YT ?

Czarno to widzę ale możesz oczywiście próbować.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa druga dotyczy wahacza który na szkicu zawiera bardzo duży błąd konstrukcyjny - nie potrafiłeś skopiować tej ciekawej konstrukcji z zamieszczonego filmiku YT ?

 

zwróciłeś uwage na wahacz teraz widze że rzeczywiście jest tam błąd, myśle że chodziło ci o ze miedzy miejscem ruchomego połączenia z ramą a dospawaną częścią nie ma żadnego wzmocnienie. mam racje?

 

ten szkic to był tylko pierwszy zamysł, miałem go w ogóle nie pokazywać ale z braku aktualnego szkicu musiałem coś wrzucić, przepraszam jeśli sprawiło to problemy. stylizowanie na cf przyszło troche później więc następny rys pokarze nie długo

Edytowane przez tumala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zwróciłeś uwage na wahacz teraz widze że rzeczywiście jest tam błąd, myśle że chodziło ci o ze miedzy miejscem ruchomego połączenia z ramą a dospawaną częścią nie ma żadnego wzmocnienie. mam racje?

 

Masz rację, wspornik powinien być tak jak na YT czyli w osi wahacza podparty.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to ostateczna wersja, (napewno zmieni się tylna część siedzenia) ale daje jakieś podstawy do dyskusji.

 

http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...777702788271250

 

jednak rama z cb 250 jest ciekawsza od ramy 125

Edytowane przez tumala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie krępuj się szukać isnpiracji w sieci:

 

CB125 CR:

http://images.google.com/images?hl=pl&sour...l=&oq=&gs_rfai=

 

CB250:

http://images.google.com/images?hl=pl&biw=...l=&oq=&gs_rfai=

 

Oczywiście nie wszystkie wyniki to 125 czy 250, ale jakiś pogląd jest. Skoro z CB750 wychodzą jedne z lepszych CR to czemu z mniejszych sióstr miałoby wyjść inaczej.

 

Nie ma rzeczy niemożliwych, właśnie się o tym przekonałem bo ujrzałem foto ładnego motocykla zrobionego z Hondy CX500. :biggrin:

http://www.caferacertv.com/wp-content/gall...nda-cx500-5.jpg

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...