Czarek-fighter Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ile masz na to czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ile masz na to czasu? w zasadzie to do czerwca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 w zasadzie to do czerwca To w zasadzie musisz dosyć sprężyć poślady. Wiem to z doświadczenia. Poskładać to nie problem, ale potem zawsze wyjdą jakieś niedoróbki, które należy poprawić. :bigrazz: Zapodaj ten szkic :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 zrobiłem ten rysunek jakieś 3 tygodnie temu. od tamtego czasu zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zamontować krótki tłumik nisko przy wahaczu, troche wyższy a krótszy zbiornik i tył wymodelować kształtem siedzenia i ciekawie wyciętym błotnikiem http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...364215239730994 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 dość mało to cafe racera przypomina tak jak piszesz tłumik niski, zadupek jakiś caferowy i proponuje szprychy nie odlewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) Trochę długi ten wahacz na rysunku. Ja bym proponował obciąć zadupek za siedzeniem i wstawić tam mały garb. Wydech za silnikiem giąć w górę 45 stopni i jakiś tłumik typu "megafon". Przedni błotnik klasycznego typu, nie żaden plastik ze ściga. No i te kółka szprychowane muszą być, +50 do uroku dają. Reszta przodu jest OK, duża, płaska lampa a w zestawie "pokładowym" polecam tylko obrotomierz i kontrolkę oleju. Edytowane 17 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Moja rada jak chcesz budować motocykl to rób coś na bazie MZ. Części są dostępne, w miare tanie, projekt nie będzie zawiły. też bym się trzymał MZtki starej TSce do cafe racer-a nie jest aż tak strasznie daleko pojedyncze siedzenie, bak a'la honda seven fifty , największy problem z piecem bo nie chcesz 2T koła masz już oryginalnie szprychowane, przedni zawias z zaciskiem od 251, można by popracować nad tylnym wahaczem od jakiegoś innego motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) jeśli chodzi o wahacz to ciekawy(taki jaki chciałem przedstawić na rysunku) jest przy tej xj 550 Edytowane 17 Grudnia 2010 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 wahacz dobry. Nie wiem czy ktoś zauważył te piękne opony pomalowane sprejem :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 zrobiłem ten rysunek jakieś 3 tygodnie temu. od tamtego czasu zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zamontować krótki tłumik nisko przy wahaczu, troche wyższy a krótszy zbiornik i tył wymodelować kształtem siedzenia i ciekawie wyciętym błotnikiem http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...364215239730994 Nie chciałbym Cię zniechęcać ale poza zbiornikiem to ten projekt nie przypomina sylwetki CR. Sprawa druga dotyczy wahacza który na szkicu zawiera bardzo duży błąd konstrukcyjny - nie potrafiłeś skopiować tej ciekawej konstrukcji z zamieszczonego filmiku YT ? Czarno to widzę ale możesz oczywiście próbować. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) Sprawa druga dotyczy wahacza który na szkicu zawiera bardzo duży błąd konstrukcyjny - nie potrafiłeś skopiować tej ciekawej konstrukcji z zamieszczonego filmiku YT ? zwróciłeś uwage na wahacz teraz widze że rzeczywiście jest tam błąd, myśle że chodziło ci o ze miedzy miejscem ruchomego połączenia z ramą a dospawaną częścią nie ma żadnego wzmocnienie. mam racje? ten szkic to był tylko pierwszy zamysł, miałem go w ogóle nie pokazywać ale z braku aktualnego szkicu musiałem coś wrzucić, przepraszam jeśli sprawiło to problemy. stylizowanie na cf przyszło troche później więc następny rys pokarze nie długo Edytowane 17 Grudnia 2010 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 zwróciłeś uwage na wahacz teraz widze że rzeczywiście jest tam błąd, myśle że chodziło ci o ze miedzy miejscem ruchomego połączenia z ramą a dospawaną częścią nie ma żadnego wzmocnienie. mam racje? Masz rację, wspornik powinien być tak jak na YT czyli w osi wahacza podparty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 (edytowane) nie jest to ostateczna wersja, (napewno zmieni się tylna część siedzenia) ale daje jakieś podstawy do dyskusji. http://picasaweb.google.com/tomek234/Moto?...777702788271250 jednak rama z cb 250 jest ciekawsza od ramy 125 Edytowane 17 Grudnia 2010 przez tumala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Nie krępuj się szukać isnpiracji w sieci: CB125 CR: http://images.google.com/images?hl=pl&sour...l=&oq=&gs_rfai= CB250: http://images.google.com/images?hl=pl&biw=...l=&oq=&gs_rfai= Oczywiście nie wszystkie wyniki to 125 czy 250, ale jakiś pogląd jest. Skoro z CB750 wychodzą jedne z lepszych CR to czemu z mniejszych sióstr miałoby wyjść inaczej. Nie ma rzeczy niemożliwych, właśnie się o tym przekonałem bo ujrzałem foto ładnego motocykla zrobionego z Hondy CX500. :biggrin: http://www.caferacertv.com/wp-content/gall...nda-cx500-5.jpg Edytowane 18 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Qurim pocieszny ten CX. Zawsze mnie kręcił silnik CX. :bigrazz: A co do tematu to szkic już o wiele lepszy, choć osobiście dałbym bardziej wyraźny zadupek. Edytowane 18 Grudnia 2010 przez chopin_123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.