Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Kupiłem sprężynki napinaczy z Larssona, wszystko ładnie rozebrałem i zabieram się za wymianę sprężynek,

a tu nie pasują za długie i za duża średnica :blink:

Moje moto jest z 97r jeśli ma to jakieś znaczenie. Miał ktoś już taki przypadek?

Nie uśmiecha mi się kupowanie nowych napinaczy, może dostałem nie te sprężynki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężynki już założone, po wstępnym napięciu zmniejszyły średnicę i weszły, napinacz działa poprawnie, więc myślę, że będzie ok.

Jednak miałem gorszy problem po zabraniu się za napinacz przedniego cylindra okazało się, że brakuje metalowego kapsla na palcu.

Już myślałem, że czeka mnie rozbiórka silnika ale po dokładnych oględzinach okazało się, że jakiś idiota wsadził napinacz bez tego elementu :banghead:

Nie muszę przynajmniej rozkopywać silnika ale muszę poczekać, aż mi dojdzie brakująca część :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi czy do VTR 1000 f z 97 bedzie pasował zbirnik z nowszysch w sensie ten 19 litrów?? zmieniłbym bo irytuje mnie czestotliwosc wizyt na stacjach :P spalanie nie jest straszne tylko bak za maly :D

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakimi świecami firestorm wychodziła z fabryki?

Pytam, bo wydaje mi się, że mój egzemplarz ma jeszcze nie wymienione.

Podobnie gaźniki też były jeszcze nie rozbierane (są plomby na śrubkach).

w ogóle zdaje mi się, że tylko olej i filtr był w niej wymieniany, chociaż tyle :P

Przynajmniej jest duże prawdopodobieństwo, że 44000 przebiegu z licznika jest prawdziwe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

"Ej panowie.. tak czytam i w sumie to sie zastanawiam co jest w moim Firestormie nie tak, lub co jest tam zmienione - moze jestescie w stanie mi odpowiedzien na to pytanie.. Otóż sprawa jest taka ze kupując ją od handlarza nie byłem w stanie dowiedziec sie czego kolwiek o jej stanie technicznym poza wlasnymi ogledzinami. jest wszystko git, ale sv 1000 zostaje w tyle a nie przekraczam 7 tys., wchodzi na gume z gazu na 3 biegu, ma wymieniona zebatke tylna na mniejsza dzieki czemu ma troche nizsze obroty przelotowe, i są zalozone przelotowe tlumiki (G&G ;)) leci dosc rzwawo do 270 a vmax to 280-290 zaleznie od pogody ;) chcialbym sie dowiedziec co dokladnie tam moze byc zmajstrowane bo spalanie jest takie jak podajecie (oscyluje w granicy 7-8 litrow a pelny palnik to 10) (dyno-jety? moduł zapłonowy? wałki rozrządów?) silnik nie przeszczepiany bo nr na silniku wskazuje ze oryginalny SC36." -napisal to LordKisiel na innym forum. co o tym sadzicie, to chyba gargamel nie jest twoja?

 

Mam pytanko odnośnie tego posta kolegi. Ile ma być zębów w standardzie ( tył) w VTRce a jakie koła zębate można wsadzić mniejsze na tył ( o ile zębów mniejsze)?????????? Jak to ma się w stosunku do przyśpieszeń, spalania i v max dla VTR1000F????

Edytowane przez sebiii666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu się zatarła od tak, jeszcze nie rozebrałem silnika,

więc nie wiem dokładnie ale mechanik stwierdził, że musiał być kiedyś przegrzany.

No i miałem pecha. Jak by ktoś miał silniczek na zbyciu to proszę się chwalić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw mi szarpał silnik, wymieniłem sprężynki napinaczy i było ok.

Potem zaczął mi przerywać i z dnia na dzień było coraz gorzej, aż praktycznie się nie dało jeździć.

Walczyłem z tym 2 tygodnie i w końcu zabrakło mi pomysłów. Jak był zimny wszystko było cacy,

a jak się trochę zagrzał to jak by mi ktoś podmienił silnik, jechać się nie dało.

W końcu wybrałem się do kolegi mechanika. Tyle co dojechałem i posłuchał silnika,

zaczął kichać, przerywać aż zdechł. Rozrusznikiem nie obróci a ręcznie idzie strasznie ciężko.

Diagnoza- silnik przytarty pewnie się kiedyś przegrzał, przerywał ciepły, bo go mogło chwytać na wale albo cylindrach.

Ja go mam od 6 czerwca, więc możliwe.

W piątek i sobotę mam zamiar rozebrać silnik i będę wiedział co padło.

Wtedy się do ciebie odezwę, wał w razie czego masz dobry w tym piecyku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...