pawwas Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 HejKupiłem sprężynki napinaczy z Larssona, wszystko ładnie rozebrałem i zabieram się za wymianę sprężynek,a tu nie pasują za długie i za duża średnica :blink: Moje moto jest z 97r jeśli ma to jakieś znaczenie. Miał ktoś już taki przypadek?Nie uśmiecha mi się kupowanie nowych napinaczy, może dostałem nie te sprężynki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wszystkie roczniki mają takie same napinacze.Morze nie od tego modelu hondy kupiłeś nie mam pojęcia czemu nie pasują lub masz jakieś inne napinacze włożone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Sprężynki już założone, po wstępnym napięciu zmniejszyły średnicę i weszły, napinacz działa poprawnie, więc myślę, że będzie ok.Jednak miałem gorszy problem po zabraniu się za napinacz przedniego cylindra okazało się, że brakuje metalowego kapsla na palcu.Już myślałem, że czeka mnie rozbiórka silnika ale po dokładnych oględzinach okazało się, że jakiś idiota wsadził napinacz bez tego elementu :banghead: Nie muszę przynajmniej rozkopywać silnika ale muszę poczekać, aż mi dojdzie brakująca część :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 A powiedzcie mi czy do VTR 1000 f z 97 bedzie pasował zbirnik z nowszysch w sensie ten 19 litrów?? zmieniłbym bo irytuje mnie czestotliwosc wizyt na stacjach :P spalanie nie jest straszne tylko bak za maly :D Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 dzieki ;) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Z jakimi świecami firestorm wychodziła z fabryki?Pytam, bo wydaje mi się, że mój egzemplarz ma jeszcze nie wymienione.Podobnie gaźniki też były jeszcze nie rozbierane (są plomby na śrubkach).w ogóle zdaje mi się, że tylko olej i filtr był w niej wymieniany, chociaż tyle :PPrzynajmniej jest duże prawdopodobieństwo, że 44000 przebiegu z licznika jest prawdziwe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Platynowe NGK DPR9EVX-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) "Ej panowie.. tak czytam i w sumie to sie zastanawiam co jest w moim Firestormie nie tak, lub co jest tam zmienione - moze jestescie w stanie mi odpowiedzien na to pytanie.. Otóż sprawa jest taka ze kupując ją od handlarza nie byłem w stanie dowiedziec sie czego kolwiek o jej stanie technicznym poza wlasnymi ogledzinami. jest wszystko git, ale sv 1000 zostaje w tyle a nie przekraczam 7 tys., wchodzi na gume z gazu na 3 biegu, ma wymieniona zebatke tylna na mniejsza dzieki czemu ma troche nizsze obroty przelotowe, i są zalozone przelotowe tlumiki (G&G ;)) leci dosc rzwawo do 270 a vmax to 280-290 zaleznie od pogody ;) chcialbym sie dowiedziec co dokladnie tam moze byc zmajstrowane bo spalanie jest takie jak podajecie (oscyluje w granicy 7-8 litrow a pelny palnik to 10) (dyno-jety? moduł zapłonowy? wałki rozrządów?) silnik nie przeszczepiany bo nr na silniku wskazuje ze oryginalny SC36." -napisal to LordKisiel na innym forum. co o tym sadzicie, to chyba gargamel nie jest twoja? Mam pytanko odnośnie tego posta kolegi. Ile ma być zębów w standardzie ( tył) w VTRce a jakie koła zębate można wsadzić mniejsze na tył ( o ile zębów mniejsze)?????????? Jak to ma się w stosunku do przyśpieszeń, spalania i v max dla VTR1000F???? Edytowane 31 Lipca 2011 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morris35 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 16/41 (zdawcza 16 , tylna 41 ) mniejsza tylna powoduje podwyższenie prędkości na poszczególnych biegach , ale raczej nie podniesie maksymalnej prędkości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jak najbardziej zmiana zębatek może zwiększyć Vmax.Gdzieś miałem na to wzory ale nie umiem znaleźć, a myśleć też mi się niechce :P.A ze smutniejszych wieści moja VTR ma zatarty silnik :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtkuuu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Co sie stało? :sad: Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtkuuu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Po prostu się zatarła od tak, jeszcze nie rozebrałem silnika,więc nie wiem dokładnie ale mechanik stwierdził, że musiał być kiedyś przegrzany.No i miałem pecha. Jak by ktoś miał silniczek na zbyciu to proszę się chwalić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 dziwne jeżeli miała olej, to moto nie zaciera się tak od razu, hop siup i juz. Co sie stało>? Jakie są objawy? Jakby co to mam piec bez przedniej głowicy, bez dekli i sprzegła.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwas Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Najpierw mi szarpał silnik, wymieniłem sprężynki napinaczy i było ok.Potem zaczął mi przerywać i z dnia na dzień było coraz gorzej, aż praktycznie się nie dało jeździć.Walczyłem z tym 2 tygodnie i w końcu zabrakło mi pomysłów. Jak był zimny wszystko było cacy, a jak się trochę zagrzał to jak by mi ktoś podmienił silnik, jechać się nie dało.W końcu wybrałem się do kolegi mechanika. Tyle co dojechałem i posłuchał silnika,zaczął kichać, przerywać aż zdechł. Rozrusznikiem nie obróci a ręcznie idzie strasznie ciężko.Diagnoza- silnik przytarty pewnie się kiedyś przegrzał, przerywał ciepły, bo go mogło chwytać na wale albo cylindrach.Ja go mam od 6 czerwca, więc możliwe.W piątek i sobotę mam zamiar rozebrać silnik i będę wiedział co padło.Wtedy się do ciebie odezwę, wał w razie czego masz dobry w tym piecyku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 tak dobry... silnik wporzadku wszystko, ok.... całkiem śmiało można by było przełozyć glowice, sprzęgło pozakładać dekle i śmigać na tym piecu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.