lukasino Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) lukasino co zes za szybe zamontował, w oryginale szyba vtr wygląda jak połówka kartofla, mi sie marzy jakaś z garbem. co byś polecił. jaki to producent? Szyba Puig , pług obtarłem na czeskich winklach, podjazd pod górę przy skrętach w prawo jest niebezpieczny. Będę musiał tam go ściągać ;/, jest sztywny, a wyżej go już nie można go dać. Yuby wymieniałeś sam świecie w VTR?, trzeba się nagimnastykować? Edytowane 10 Maja 2011 przez lukasino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Trzeba mieć dłonie chińczyka.zgadza sie, a da rade zrobic to narzedziami z kompletu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 jest w necie gdzies filmik jak ryczy?( jakie koncowki?)Jest : Ario nakręcił w niedziele z hamowni. Wydech? 2 in 1 zakończone rozlatujacą się Yoshką RS-3 , robi gnój, jest dobrze, zastanawiam się jak by chodziła np na czymś takim http://moto.allegro.pl/wydech-tlumik-lazer-x-treme-gp-style-i1585388708.html :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ryczy az milo patrzec czy raczej sluchac, az :buttrock: mikrofon nie wytrzymal w pewnym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Dzis zrobiłem lekko ponad 20 km i .... i na wolnych obrotach SP pracuje jak dawniej, sama się naprawiła ?? Coś mi sie wydaje, że paliwo nie było najlepsze, aż wierzyć sie nie chce, niedziele na BP, zaankowałem jak zwykle 98, ale w tym dniu 98 było w cenie 95, jakiś wał ? może tam było 88 ? Hmm ? Co Wy na to ? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 VTR dużo palą i nie są popularne jako Vki w porównaniu z kawasaki zx6 suzuki gsxr600 czy yamahą. Kolega ma VTR 1000 z 2001 roku i tez sprzedać nie może od roku(choc nie wystawia na aukcje itd).VTR nie sa chodliwe za to są dla miłośników Vki i tyle.Tłumików nie zmienie, nawet sa nierozwiercone, bo fabryczne to fabryczne(w końcu ktos je zaprojektował, wydał kupe kasy na testy-przebieg mocy itd, żeby je potaniosci nie popsuc wierconymi otworami) a na dedykowane dobrej firmy mnie nie stac-wolaby ta kase wydać na paliwo. Chce CBR600F4 bo to dla mnie idealny motocykl i lepszego wcale nie potrzebuję(może dlatego, że po wypadku z frezarką w pracy, nie mam pełnego ruchu nadgarstka itd i np na zzr600 męcze sie po 20km a cbrką przejade nawet 860km w 12 godzin w deszczu i nocą bez najmniejszego trudu. VTR ma podobna pozycje do cbr600 f. Co do bandita, zawsze mi sie podobał ale bez owiewek, nawet kiedyć gs400 z 1978roku przerobiłem na caferacer-naked bo gustowałem się w takich motocyklach. Jeżdze od wielu lat(bo od 12 roku życia a mam 32wiosny) o motocykle dbam przynajmniej od 10lat(kiedy to przestało mnie bawienie strzelania wydechami czy palenia gumy; na koło nigdy nie stawiałem, choc przyznam, że czasami sie koło uniosło-przypadkowo) tu masz stronkę o mnie www.prezes900rr.republika.pl a tu forum elblaskich motocyklistów www.motocykle.elblag.pl tu telefon 506-679-655 jakbyś sie zdecydował, a jak chcesz fotki to pisz na maila to ci zrobie takie jakie chcesz i w duzej rozdzielczosci, nawet filmik na youtube moge wrzucic jak chodzi jak jezdzi itd Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Jaki olej lejecie do vtr wiem że motul 5100 10w40 to standart ale morze coś trochę lepszego co myślicie o Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 tak jak mowisz motul 10W40. jako ze wymieniam co 4000km bo tyle robie na sezon to nie widze sensu zamieniac na inny nawet lepszy chyba ze bylby i duzo tanszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Agip Racing 4T 10w60 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Firestorm , na początku jeździłem na Midlandzie synt. 10w50 , teraz wlałem Agipa 10w60 , daje w pyte i zero poboru tego oleju . Pzdr :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtkuuu Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Co to może być? Moja VTRka lubi czasem zgasnąć na wolnych obrotach w czasie jazdy (czy to na neutralu czy na wciśniętym sprzęgle). Przykładowo - dojeżdżam np do bardzo ciasnego zakretu, wcisnę na dłuższą chwile sprzęło i zgasnie, bądź dolatuje powoli na neutralu do skrzyżowania jak jest czerwone światło i taka sama sytuacja. Jak stoi i sobie chodzi na luzie to nic takiego sie nie zdarza. Raz na jakiś czas potrafi w czasie jazdy tak jakby szarpnąć, coś jakby sie zadławił czy miał czkawkę :icon_mrgreen:. Lekkie zblokowanie koła i jedzie dalej. Tylko w czasie jazdy pod obciążeniem, po redukcji czy podczas delikatnego przyspieszania, nie ma reguły. Na neutralu jak krece manetką nie występuje to. O czym mogą świadczyć obydwa objawy? Pomocy, prosze :notworthy: Synchro gaznikow i luzy zaworowe OK. Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtkuuu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Też mam podobnie niekiedy zaśnie na wolnych obrotach ustawione 1400ob.Ale nie szarpie nie przerywa ani nie strzela podczas jazdy jest dobrze.Wymieniłem filtr powietrza i się troche poprawiło ale nie całkiem wymienie jeszcze świece i zobacze jak będzie.Daj znać jak się coś dowiesz jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtkuuu Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Ja mam tez nówke filtr powietrza i swiece. Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtkuuu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 VTR to nie rurki z kremem. Po sprzedaży mojej VTR-ki, w mniej niż tydzień na asfalcie leżała. Do V2 trzeba mieć respekt i podejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Bez przesady, FireStorm nie jest jakoś specjalnie dziki. Zgadza się. Ale jak ktoś przesiada się z GS500 to VTR to petarda.Moja VTR-ka była dość mocno przerobiona, co za tym idzie znacznie mocniejsza od standardowej. O apetycie na paliwo nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.