kr69 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 kosa !! ale za tą cenę wolałbym to: http://moto.allegro.pl/item515882073_april..._r_factory.html :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 kosa !! ale za tą cenę wolałbym to: http://moto.allegro.pl/item515882073_april..._r_factory.html :buttrock: Eeeetam... Włoszczyzna... Jeszcze przy redukcji rozrząd się przestawi i co? :biggrin: Honda to Honda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 jakich świec używasz Yuby? Ja będę musiał też tam zajrzeć i sprawdzić ich stan. Tak ogólnie to jakie są objawy tego ze trzeba je wymienić (bez ich wykręcania) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ... Wysłałem Ci maila ze zdjęciem Bagstera. Wiem dziękuję bardzo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Z tego co się orientuję to generalnie konstrukcja jest ta sama, tylko wiadomo zmienione przełożenia itp... Apropo Gost Rider'a on żyje jeszcze? ;) :bigrazz: Odnośnie różnic w konstrukcji SP-1 i F. To mam trochę informacji :bigrazz: F-ka dzieli z SP-1 tylko 10% podzespołów ! SP ma wyższy stopień sprężania, zębatkowy, a nie łańcuchowy napęd wałków rozrządu i ciaśniej zestopniowane przełożenia skrzyni. w miejsce gaźników zamontowano wtrysk paliwa zasilany przez innowacyjny układ wlotowy. Kanał biegnie od szczeliny w owiewce przez aluminiowy odlew w głowicy ( co redukuje turbulencje powstające na wlocie) do airbox'u. Moc 136 KM przy 9500 rpm. Zamiast bezprzegubowej ramy SP opiera się na typowej ramie 2-dźwigarowej. Silnik jest elementem przenoszącym obciążenia, a tylny amor zainstalowano na dużej aluminiowej dolnej poprzecznicy. Przprzedni widelec upside-down ma średnicę 43 mm i podobnie jak tylny, mógł być regulowany wielostopniowo. Jak chcecie to mam jeszcze więcej o SP-1 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jak chcecie to mam jeszcze więcej o SP-1 :wink: Jeśli to nie problem to wklejaj :) Bardzo chętnie wchłonę wiedze o SP :wink: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Nie wklejam, tylko przepisuję :biggrin: SP ma dosyć wysoki pierwszy bieg. Można się na nim rozpędzić do 115 km/h. Nie jest zbyt lekka (196kg), ale daje się całkiem dobrze prowadzić. Hamulce opierają się na dwóch tarczach i czterotłoczkowych zaciskach Nissin. Solidne zawieszenie jest idealne na gładką jezdnię, albo na tor, niestety jazda po wybojach jest dość nieprzyjemna. Niewątpliwie SP-1 został zaprojektowany przede wszystkim na tor, aby umożliwić Hondzie zdetronizowanie Ducati, jako producenta najszybszego czterosuwowego motocykla. Honda zmarnowała wiele sezonów, aż wreszcie Amerykanin Colin Edwards zdobył na niej tytuł mistrza świata, już w pierwszym sezonie produkcji SP-1. Motocykl rozwijał moc 180 KM przy b. wysokim momencie obr. w średnim zakresie obrotów silnika, ważył 161kg i okazał się równie szybki co niezawodny. Honda wybrała właściwą drogę, tworząc dopuszczoną do ruchu maszynę, łączącą wysoki poziom innowacyjności z wysoką jakością wykonania i mocą silnika V2. Trochę danych opisywanego modelu: Honda VTR1000SP-1 (RC51) z 2000r. Silnik: Chł. cieczą V2 90st. 8 zaw. DOHC Poj. 999cm Moc: 136KM przy 9500rmp Przekładnia: 6-stopniowa Rama: aluminiowa 2-dźwigarowa Waga: 196kg V max: 265km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Motocykl rozwijał moc 180 KM przy b. wysokim momencie obr. w średnim zakresie obrotów silnika, ważył 161kg i okazał się równie szybki co niezawodny. O ku*wa :eek: :icon_eek: We V to chyba był pocisk :icon_eek: Nie wyobrażam sobie tego... Dlatego wolałbym Sp-2, przynajmniej miałbym sprzęgło antyhoppingowe :bigrazz: Ale chyba tylko tym? Bo na forum widziałem też jakiś temat o SP i chyba z tego co pamiętam to zbyt wielkich różnic tam nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 oj, przy takiej mocy taka masa to to musiało iść aż miło. To przejedź się 1098R.To jest pocisk. jak jest tylko możliwość to mi pożycz na dzień na treningi w Poznaniu, chętnie skorzystam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 To przejedź się 1098R.To jest pocisk. :wink: Yuby... Pomarzyć można... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Dlatego wolałbym Sp-2, przynajmniej miałbym sprzęgło antyhoppingowe :bigrazz: I automatycznie troche cieższy motocykl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 (edytowane) No to na allegro z nim, i bierz sie za SP2 :D Ale fakt faktem, w VTR f brakuje sprzegła antyhoppingowego. Przydałby sie też amortyzator skrętu, jakiś Ohlins z tyłu i tarcze 320 z przodu - tak bym widział te moto :] Edytowane 4 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Amor skrętu to ja mam, hamulce zmodernizowane też mam, a sentyment do włożonej pracy nie pozwala mi się z nim rozstać. A coś konkretnego przy heblach grzebałeś czy tylko oplot, klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jak byś ja sprzedawał to i tak nie odzyskasz juz kasy wlozonej do niej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jak byś ja sprzedawał to i tak nie odzyskasz juz kasy wlozonej do niej :/ Oczywiście, ale jak ktoś wykłada grube tysiące na modernizacje to przecież nie myśli o sprzedaży :wink: Ogólnie to Yuby liczyłeś ile Cię wszystko kosztowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.