Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli mam być szczery to na postoju był problem ale rozwiązałem go montując 2 wiatraki z komputera głównie dlatego iż zawierają mało miejsca i wszystko działa jak należy załączają sie też bez problemu.

A co lepsze w ogóle ich nie słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie dudni tak fajnie z kominów, że też wentylatora nie słychać jeśli Twoje wiatraki wyrabiają normę, to dobrze, choć rozwiązanie dość niskobudżtetowe.

Z boku teraz to moto wygląda jak SV650 ;)

 

Wywiane z kasku w winklu na kolanie

 

Witam ponownie

Mam pytanie wynikające z mojej niewiedzy.

Mianowicie zacząłem rozbierać moto do malowania wszystkich podzespołów jak i ramy.

dlatego moje pytanie brzmi czy pomiędzy przednimi setami a wahaczem nie powinno być jakiejś podkładki która by nie dopuszczała do tarcia seta ???

pytam bo nie wiem a poprzedni właściciel przerabiał ją na streeta więc wiecie jak to z tym jest.

Jeżeli mógłbyś zobaczyć u siebie czy widać tak ową podkładke czy nie byłbym wdzięczny

Edytowane przez Taurus_1888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między setami a wahaczem nie ma nic. Widać trochę oś i tyle.

Na zdjęciach nic nie widać konkretnego, bo trochę mało światła, a lampa z telefonu dołożyła od siebie jeszcze lekki cień.98b9f69780c366927e8d1d02a8dfd160.jpgb17d8052500ad1afb4c602f89784d553.jpg

 

Wywiane z kasku w winklu na kolanie

 

Zdjęcia widoczne bezproblemowo

 

Po prostu sety opierają się na tulei od wahacza

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zmiany wydechu na przelotowy by fajnie dudnił ale słyszałem że po zmianie wydechu często pojawiają sie problemy z odpowiednią pracą silnika typu dławienie itd .

 

Prosiłbym o jakieś odp w tym temacie ewentualnie jakieś opcje na lepszy głos niż seryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróć tłumiki o ostatnie dwie komory i będzie dobrze :D albo coś dedykowanego.

Przeróbka wydechu łączy się z robotą przy dolocie i gaźnikach. Krótko mówiąc, jak nie wiesz, to nie rób, bo będziesz płakał, że nie jedzie.

 

Wywiane z kasku w winklu na kolanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróć tłumiki o ostatnie dwie komory i będzie dobrze :D albo coś dedykowanego.

Przeróbka wydechu łączy się z robotą przy dolocie i gaźnikach. Krótko mówiąc, jak nie wiesz, to nie rób, bo będziesz płakał, że nie jedzie.

 

 

Czyli mówisz że jak skrócę o 2 komory to będzie spoko nic dławienia i głos lepszy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...