i_g Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jutro oddaje sprzęta na wymianę oleju i uszczelniaczy lag, jaką lepkość wybrać? Serwisówka podaje chyba tylko "fork oil"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) 15W uważam, że będzie dobry. 20W również.Wyższa lepkość oznacza silniejsze tłumienie. Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Moto zostawiłem w serwisie, niestety mechanik na L4 na razie. W razie co ma dzwonić, ale gość który odbierał sprzęt powiedział, że standardowo do takiej hondy dają 10W, a jak są sprężyny progresywne to np. 7.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Cześć wszystkim.Sprawa do obecnych posiadaczy Firestorm'ów.Proszę o pomoc.Potrzebuję poznać jakie macie rezystancje uzwojeń alternatora, napięcie przemienne na wyjściu z alternatora na biegu jałowym i na 7 tyś obr.Pomiary na wtyczce pod siedzeniem 3pin żółte przewody każdy z każdym.Będę wdzięczny za wszelkie informacje.Dziękuję i pozdrawiam! Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 28 Maja 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqel Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Dzień dobry. Ja również proszę o pomoc z moją Honda VTR 1000F z 1999r. Walczę już rok czasu z tym problemem. Motocykl tylko podczas jazdy (na postoju jest ok kręci do odcięcia) między 6 - 7 tyś obrotów przerywa i szarpie. Objaw podobny z niedostatkiem paliwa. Na pierwszym biegu jest ok zaczyna się dopiero od 2'go biegu podczas jazdy. Moto miało full serwis, zawory gaźniki, profilaktycznie zrobione napinacze rozrządów. Wstawiony wydech przelotowy myślałem więc, że dzieję się tak ponieważ moto potrzebuje więcej powietrza. Po wstawieniu filtra k&n i dostrojeniu do niego gaźników jest trochę lepiej, ale dalej szarpie i przerywa. Co najlepsze po wstawieniu zwykłego filtra powietrza i zdjęciu górnej pokrywy airboxa moto już jeździ normalnie. Co może być nie tak? Bo już brak pomysłów. Myślałem, że to wina kranika podciśnieniowego, lecz po zakupie zestawu naprawczego tego kranika nic się nie zmieniło. Pomoże ktoś bo już ręce rozkładam sezon trwa a ja moto tylko po mechanikach wożę nawet 500 kilometrów od kiedy mam te moto nie zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Jeśli na oryginalnym filtrze bez dekla jedzie, a inaczej nie chce, to może musisz iść tym tropem.A co jeśli zamkniesz obudowę filtra z tym oryginalnym wkładem? Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i_g Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Panowie, na szybko muszę założyć crash pady. Zakupiłem dedykowany zestaw womet-tech, taki z jednym prętem przechodzącym na wylot przez ramę. Wsunąłem go zamiast oryginalnego, ale lewa strona coś nie pasuje... Wystaje tam, hmm jakby taka śruba drążona przez którą idealnie przechodzi pręt. Wrzucam kawałek serwisówki. Tuleja crasha przez to nie przylega do ramy i brakuje gwintu do założenia samych crashy. Na oka lewa strona za bardzo wystaje. Na zdjęciu będzie wiadomo o co chodzi;) Instrukcja montażu jest taka, że nic z niej nie wiadomo niestety. Ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus_1888 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Witam posiadam vtr 1000 firestrom 98 chciałem się dowiedzieć na jakich znakach powinien być ustawiony rozrząd bo jest ich kilka tzn; na jakim znaku koło zamachowe i za który cylinder odpowiada oraz na jakich znakach rolki od ssania oraz od wydechu (znakach) i w jakim położeniu powinien się znajodowac tłok podczas ustawiania czy pomiedzy ssącym a wydechowym itd ? przydały by się foty z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Ściągnij sobie serwisówkę i poszukaj co będzie Ci potrzebne.https://drive.google.com/file/d/0B3aMth6iBMywUXVaQlRqQjVuVXc/view?usp=drivesdkTłok powinien być w górnym martwym, a zawory zamknięte jak do zapłonu.Dla każdego z tłoków masz na kole magnesowym oznaczenia FT front top i RT rear top mówiące który tłok jest w GMP patrząc przez wziernik w deklu alternatora. Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus_1888 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Ściągnij sobie serwisówkę i poszukaj co będzie Ci potrzebne.https://drive.google.com/file/d/0B3aMth6iBMywUXVaQlRqQjVuVXc/view?usp=drivesdkTłok powinien być w górnym martwym, a zawory zamknięte jak do zapłonu.Dla każdego z tłoków masz na kole magnesowym oznaczenia FT front top i RT rear top mówiące który tłok jest w GMP patrząc przez wziernik w deklu alternatora. Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalkwielkie dzięki wszystko pięknie gra mógł byś mi jeszcze powiedzieć z jakiego innego moto podejdzie mi owiewka tylny błotnik z osłoną łańcucha ? Edytowane 17 Września 2017 przez Taurus_1888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Nie wiem, z czego by pasował. Może są jakieś akcesoryjne robione konkretnie do VTR.Fajnie, że instrukcja się przydała i pomogła :) Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus_1888 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Witam udzieli ktoś pomocy jakieś ciekawe podpowiedzi na pług z innego moto z fajnym wyglądem tak by nie trzeba było za dużo przerabiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Poradzę Ci na początek używać interpunkcji, bo trudno się czyta Twoje rękopisy. Pamiętaj, że każde moto ma inną ramę i inne punkty mocowania czegokolwiek i dopasowanie pługa może liczyć się z dorobieniem innych mocowań.V2 do tego jest wąska i ogranicza zakres poszukiwań.Zmierz szerokość silnika VTR gdzie jest przykręcony pług i podpytaj na forum użytkowników innych modeli o wymiary bloku lub ramy.Do wiosny masz dużo czasu na poszukiwania :D Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus_1888 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Poradzę Ci na początek używać interpunkcji, bo trudno się czyta Twoje rękopisy. Pamiętaj, że każde moto ma inną ramę i inne punkty mocowania czegokolwiek i dopasowanie pługa może liczyć się z dorobieniem innych mocowań.V2 do tego jest wąska i ogranicza zakres poszukiwań.Zmierz szerokość silnika VTR gdzie jest przykręcony pług i podpytaj na forum użytkowników innych modeli o wymiary bloku lub ramy.Do wiosny masz dużo czasu na poszukiwania :D Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą TapatalkWitaj,Mam jeszcze pytanie do ciebie. Na konsoli nie nabija mi przebiegu kilometrów oraz jak wiadomo tripa, wiesz może co może być tego przyczyną lub gdzie się znajduje jakieś gówno za to odpowiedzialne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus_1888 Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Witam,Od niedawna posiadam VTR-kę i jestem świeżakiem w jej obsłudze.1 Pierwsze moje pytanie dotyczy dysz. Ponieważ mam sportowe i sporo mi pali chcę założyć oryginalne, posiadam dane z serwisówki tylko strasznie mnie dziwi że na przedni gar jest inny wymiar dyszy jak na tylny, dlaczego tak jest ??? 2 Zegary nie nabijają mi km ( przebiegu i tripa ) nie mam pojęcia w którym miejscu znajduje się czujnik by go sprawdzić. Jeśli ktoś by mi podpowiedział byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.