Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie: ile w przybliżeniu moze kosztowac przerobienie wydechu w VTR 1000f, mam na mysli podniesienie kominów pod zadupek przy ewentualnej ich wymianie?

 

SP to wiadomo :wink: Ekstraklasa. A swoją drogą piękny sprzęt :lalag:

 

Przepraszam za off top, ale powiedzcie mi, bo naczytałem się na forum, że sportowe wydechy wpływają negatywnie na żywotność silnika? :rolleyes:

Seryjnie producenci starają sie spełnic normy co do składu spalin i czestotliwości gangu jaki się wydobywa z kominów np. nowy GSX-R 1000 (tutaj stylistyka wydechów nie jest za ciekawa :icon_evil: ). Poza tym nie wierze w szkodliwość zmiany wydechów na silnik. Miałem w f3 tłumik MIG-a i jedynymi szkodami była utrata słuchu ale na to poradza stopery :bigrazz: . Głośny dzwięk pomaga, przez to że jesteś bardziej zauważalny przez katamarany. A i jeszcze zajebiście brzmi moto :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie producenci starają sie spełnic normy co do składu spalin i czestotliwości gangu jaki się wydobywa z kominów np. nowy GSX-R 1000 (tutaj stylistyka wydechów nie jest za ciekawa :icon_evil: ). Poza tym nie wierze w szkodliwość zmiany wydechów na silnik. Miałem w f3 tłumik MIG-a i jedynymi szkodami była utrata słuchu ale na to poradza stopery :bigrazz: . Głośny dzwięk pomaga, przez to że jesteś bardziej zauważalny przez katamarany. A i jeszcze zajebiście brzmi moto :icon_twisted:

 

Ja już wszelkie możliwe info na ten temat wydębiłem :wink: Nie ma czego się obawiać jeśli wydechy są odpowienio projektowane pod silnik danego modelu to nei ma czego się obawiać a zmiana charakterystykie poprzez takich założenie na pewno nie wpływa negatywnie na żywotność jednostki :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podaj Vector zródła informacji? Masz na myśli wydechy z homologacja czy amatorsko robione w przydrożnych garazach :biggrin: ? No i pochwal sie co zamierzasz zakładać do sowojego moto :icon_twisted: ?

Edytowane przez rafał 84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podaj Vector zródła informacji? Masz na myśli wydechy z homologacja czy amatorsko robione w przydrożnych garazach :biggrin: ? No i pochwal sie co zamierzasz zakładać do sowojego moto :icon_twisted: ?

 

Ja miałem na myśli akurat wydechy w sensie renomowanych firm a nie firmy "krzaczek" a tym bardziej robionych we własnym garażu :wink: Pisałem na ten temat z Piotrem Dudkiem a nawet napisałem maila do Akrapović'ia.

 

Ja już zamówiłem sobie Akrapović'ia :wink:

 

Aby mieć wydechy wyżej, czyli pod dupą to trzeba zainwestować w cały układ wydechowy. Co jest bardzo kosztowne w przypadku VTR. Mój MIG, którego już nie produkują, wersja Race only, kosztował około 1000 Euro dwa lata temu.

 

Yuby ja miałem kiedyś kumpla, który tak sobie przerabiał wydechy, co prawda nie w VTR, ale zapłacił około 600 zł, rury mu gięli w jakimś zakładzie, ale czy nie zrobił tym więcej złego niż dobrego to już nie jestem tego taki pewien :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby od kolektorow zaczynając wszysko wymiwniałeś?

Kurcze zastanawiam sie nad kupnem w miere przyblizonej vtr do serii i przerobienie jej tak jak uważam, lub też juz ze zmienionymi wydechami. Troche zaoszczędził bym w ten sposób kasy. No nic jadę obejrzeć mam nadzieję swoją przyszła v-kę w nastepnym tygodniu :icon_twisted: Ale sie podjarałem z tego powodu, banan na twarzy sam sie pojawia :bigrazz:

Edytowane przez rafał 84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tylko załozyłem przelotowe puszki. chciałem robic pod siedzeniem, tak jak YUBY ma u siebie te Mig'i, ale bardzo duzo roboty było by z gięciem rur, a nie mam dostepu do profesjonalnej gietarki

wiec odpusciłem. Przelot z Ducati załozyłem i tez pieknie grało ;)

 

Teraz do XT chce cos ustrugac, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wydechów to polecam ebay.de za grosze można kupić używane wydechy, a jeżeli są po lekkim ślizgu to cena spada do kilkunastu euro...

poza tym dobrą ofertą są wydechy bez homologacji ABE, ceny mają niskie, a w polsce nikt na to nie zwraca uwagi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj obejrzec V-kę, przejechałem sie, no i jestem pełen podziwu dla moto :clap: to nie f3 :biggrin: Chyba nie musze pisac jak zajebiście sie tym lata :crossy: . Poza małym promienirm skrętu.

Minusy są takie,ze własciciel trochę sciemniał, spalanie jakie osiągał to 5,5 :eek: nawet cbr 600 nie jest takie dobre. Przebieg jak dla mnie mało powiedziane niewiarygodny 10k mil, zapomniałem dodac ze honda jest z 1997r. Wydaje mi sie że cała jest malowana ale plastyki są dobrze spasowane więc nie jestem pewien do końca.

Od strony mechanicznej nie ma sie do czego przyczepić, nie licząc tego że rozrząd domaga sie kontroli, bo coś sie delikatnie tłucze. Chyba, że jednostki V mają taki dzwięk. Nic nie ściąga,biegi piękmie wchodzą, tarcze ok, nowe klocki, napęd ok, lagi też, nowe opny.

Hmm no więc się zastanawiam, cena na jaką zeszliśmy odpowiada mi i mieści się średniej na rynku.

Na to natrafiłem przypadkiem, to jest ta vtr którą oglądałem:

http://pl.youtube.com/watch?v=Kj1gtKORoQE&...ec-HM-fresh+div

 

Jakies sugestie co do moto jaki opisałem? Pytajcie jak cos, wszelkie uwagi są mile widziane. Zwławcza posiadaczy VTR 1000f

Edytowane przez rafał 84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno Yuby odezwę do Ciebie na razie użeram sie z sądami, wiec musze sie wstrzymać z zakupem jeszcze pewien czas...

 

Jeszcze mam pytanie odnosnie przebiegów motocykli z ciejłokrystalicznymi budzikami: gdzie jest zapisywany przebieg, mam na myli to czy pamięć jest jakoś zprzężona z zegarami, czyli jest ich integralną częscią a może rozwiązane jest w inny sposób?

Irytuje mnie ten przebieg w VTR, którą oglądałem. Zastanawiam się czy zegary mogły być wymienione po dzwonie i stan licznika sie wyzerował wten sposób, czy też jest to ewidentne cofanie przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj obejrzec V-kę, przejechałem sie, no i jestem pełen podziwu dla moto :clap: to nie f3 :biggrin: Chyba nie musze pisac jak zajebiście sie tym lata :crossy: . Poza małym promienirm skrętu.

Minusy są takie,ze własciciel trochę sciemniał, spalanie jakie osiągał to 5,5 :eek: [/url]

 

VTR1000F miałem przez miesiąc (niestety tylko) i w trasie, przy turystycznej jeździe do 130km/h ciężko zejść poniżej 7.5l/100km a standardem jest,przy średnio ostrej jeździe 9.5l/100km

Kilku znajomych właścicieli potwierdza te wartości, twierdząc,ze ich zużycie paliwa to 8-10l/100km :(

 

 

Co YOUBY powidział bys o tej hondzie:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M940612

Jutro zadzwonie i postaram sie zobaczyc ja w następnym tygodniu.

 

Kierunki przód i pług nieoryginalne, tłumiki wyglądają tak, jakby były za bardzo do wewnątrz i jakieś przebarwione/polerowane (może to złudzenie na zdjęciu.)

 

Poza spalaniem (dla mnie nie było to aż takie istotne ) nie pasował mi 16l zbiornik (mój VTr był z 97r) i średnie hamulce. W stosunku do obecnego moto (TL1000S) zdecydowanie lepsze wyważenie i zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co YOUBY powidział bys o tej hondzie:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M940612

Jutro zadzwonie i postaram sie zobaczyc ja w następnym tygodniu.

przebieg x2

31476km/10sezonow=3147km , takie rzeczy to chyba tylko w Erze :)

tak 30kilka tysiecy kilometrow to jest przebieg przyjety dla wszystkich starszych sprzetow, niewielu jest smiałków którzy próbuja sprzedac moto z wiekszym przebiegiem. Z naciskiem na znaczenie słowa "śmiałek" :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...