Vector Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Liczyłem wszystkie modernizacje na gotowo to ok 11000zł Dlatego się wcale Tobie nie dziwię dlaczego Ci nie śpieszno do zmiany moto :wink: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Za tyle mamy drugą VTR z ostatnich roczników :P nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 (edytowane) Trochę danych opisywanego modelu: Honda VTR1000SP-1 (RC51) z 2000r. Silnik: Chł. cieczą V2 90st. 8 zaw. DOHC Poj. 999cm Moc: 136KM przy 9500rmp Przekładnia: 6-stopniowa Rama: aluminiowa 2-dźwigarowa Waga: 196kg V max: 265km/h V max: 265? moja pod 290lata :biggrin: Poza tym, jest w stanie ktoś mi podpowiedzieć, dlaczego dla Sp1 (nie wiem jak dla Firestorm) nie podają w tolerancji luzu zaworowego, tylko konkretny wymiar? Edytowane 9 Stycznia 2009 przez Wojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Chyba z żaglem. :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 287km/h nie wiem czy poszłaby więcej, bo od 280 w górę to już taka bujana jest, a było trzeba hamować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 287km/h nie wiem czy poszłaby więcej, bo od 280 w górę to już taka bujana jest, a było trzeba hamować... A realna to pewnie max 260 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Jak by nie patrzeć to było szybko :P Moja pokazywała licznikowe 270. Vector - ile wyciagnałes ze swojej 954 na max? masz serie, czy cos pozmieniane? Edytowane 10 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 (edytowane) Jak by nie patrzeć to było szybko :P Moja pokazywała licznikowe 270. Vector - ile wyciagnałes ze swojej 954 na max? masz serie, czy cos pozmieniane? Żartowałem :flesje: Ja akurat też opieram się na licznikowych wskazaniach. W zeszłym sezonie na pełnej fabryce zamykałem licznik z, że tak powiem malutkimi problemami bo od 290 to jest ch*j a nie przyspieszanie. Jestem ciekaw czy zmiana wydechu da jakiekolwiek odczucia i efekty oprócz dźwiękowych :wink: Pomimo tego, że mam 954 cały czas nie daje mi spokoju myśl SP... :rolleyes: Ogólnei to chciałem jej dopie*dolić pełen układ, moduł i PC ale jak wszystko podliczyłem to doszedłem do wniosku, że 954 to nie jest jeszcze motocykl z którym chcę spędzić resztę życia :wink: No i został sam wydech. Edytowane 11 Stycznia 2009 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 (edytowane) Tak orientacyjnie sie pytam bo tu kolega miał 954 prywatna ,zciagnieta z włoch od jakiegos zawodnika gp. I tam był pełny wydech, moduł i chyba wałki zmienione. Moto na wydruku z hamowni miało 193 KM, pokazywało 299 bez oporów i obroty jeszcze sporo rosły. Aaa mi tez sie SP sni po nocach czasem :P. Szkoda ze jeszze nie miałem okazji taką jezdzić :( Edytowane 11 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Tak orientacyjnie sie pytam bo tu kolega miał 954 prywatna ,zciagnieta z włoch od jakiegos zawodnika gp. I tam był pełny wydech, moduł i chyba wałki zmienione. Moto na wydruku z hamowni miało 193 KM, pokazywało 299 bez oporów i obroty jeszcze sporo rosły. Aaa mi tez sie SP sni po nocach czasem :P. Szkoda ze jeszze nie miałem okazji taką jezdzić :( Pamiętam jak wspominałeś już o tym Bladym :wink: Fabryczny Blady sprawia wrażenie, że cyfry 299 pokazuje z malutkimi oporami :wink: Mam nadzieję, że kiedyś będę miał okazję mieć moto przed modyfikacjami i po i tak jak Yuby móc sobie porównać co i jak :flesje: Z tym, że w polsce te wszystkie modyfikacje kosztują ku*wa majątek :rolleyes: Dla przykładu części do 954 odpowiednio kosztują: Układ - 3900 zł PC - 1500 zł Moduł - 1500 zł A jeszcze hamownia... I wychodzi następny motocykl :biggrin: Także ja podziękowałem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 To kupujemy za granicą tak jak ja i mamy o połowę taniej, a warto bo masz fajne moto. Mi w obecnej sytuacji już się nie chce nic ulepszać, tjuningować, wolę pojeździć i pooszczędzać. Bo to strasznie wciągające hobby. No właśnie Yuby, że nie mogłem nigdzie znaleźć miejsca gdzie mógłbym te wszystkie graty taniej dostać. Obwęszyłem całego ebay'a wyszło najtaniej, że ze US, PC wychodzi tak samo, układ już nie, ale znowu nie miałem nikogo kto mógłby zapodać prywatną wysyłkę i domyślam się, że znając moje szczęście do*ebali by mi cło :wink: W każdym bądź razie odpuściłem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Uwaga istnieje opcja kupna mojej drugiej VTR, za niewielkie pieniążki, a moto jak nowe w tej chwili. Mogę mieć SP-2, dlatego taka decyzja. Jak byś sprzedał swojego drugiego Firestorma, to z SP-2 robiłbyś też streetfightera czy zostawiłbyś w oryginale?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Yuby przyjrzałem się dokładnie zdjęciu (z konkursu) twojej vtr'ki i mam pytanie. Gdzie kupowałeś crash pady i ile taka przyjemność kosztowała? Ja znalazłem 2 lub 3 rodzaje ale w każdym przypadku trzeba wiercić dziurę w owiewce u ciebie jest to inaczej rozwiązane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 ehhh... a nie masz jakiegoś szkicu, albo wymiarów? Mój kumpel zna gościa który robi crash pady na zamówienie, nie musiałbym kombinować i wymyślać jak to upchnąć koło owiewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Nie dość, że nie musiałeś wiercić w owiewce to tanio zrobione, tylko cena razem z końcówkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.