Skocz do zawartości

XJ 6 Diversion


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Jak zwykle krotko i na temat

 

10 432 km – wymiana tylnej opony ( Dunlop Roadsmart )

19 221 km – opony przod i tyl Metzeler Z6

20 967 km – wymiana napedu oraz zarowki tylnej lampy

29 800 km – wymiana tarczek sprzeglowych oraz sprezyn

30 954 km – opony przod i tyl Angel ST

35 102 km – zarowka migacza

37 734 km - klocki hamulcowe przod i tyl, zarowka tylnej lampy

40 000 km – opony Dunlop Roadsmart

40 907 km – linka sprzegla

48 698 km – naped, stacyjka

 

Glowica

Wszystkie zawory zamykaja sie szczelnie, prowadnice zaworow w tolerancji podczas ich zalozenia ( fabrycznie nowe ).Jedynie siedziska zaworow wydechowach sa minimalnie rozszerzone. Walki rozzadu poza jednym lekko podwyzszona tolerancje – w wspanialym stanie.

 

Tloki / Cylindry

Cylindry prezentuja sie poza paroma niewaznymi sladami pracy w wspanialym stanie Tloki nie wykazuja zadnych specjalnych sladow zuzycia, tak samo jak i pierscienie. Tolerancja w stosunku cylinder / tlok jest na poziomie pierwotnego montazu

 

Wal korbowy

lozyska wskazuja na nierowne oblicze. Tolerancje sa jednak OK. Korbowody i ich bolce nie wskazuja na zadnezuzycie.

 

Naped

Nowe lamelki ( tarczki sprzeglowe ) jak i kosz sprzeglowy – piasta nie wskazuja na jakiekolwiek slady zuzycia, podobnie jakmna poszczegolnych zebatkach skrzyni biegow. Na wodziku ( chyba dobrze przetlumaczylem ) widoczen sa wyrazne slady pracy, zwlaszcza na biegu jalowym. Na widelcu widoczne jednak nie wplywajacym na prace / funkcje.

 

Rama / Zawieszenie

Na ramie pokazala sie przy jednym spawie przy blasze troche rdzy, pozatym lakier, zawieszenie, osprzet w dobrym stanie.

 

Podsumowanie

Wszystkie czesci po demontarzu prezentowally sie w pierwszorzednym stanie. Wszystkie pomiary i tolerancje sa na poziomie nowosci. Pierwszorzedny bilans caloksztaltu na ktory nie wplywa minimalne zuzycie wymienionych czesci.

 

1. HD Road King

2. Yamaha XJ 6 Diversion ABS

3. Honda CBF 1000

4. Suzuki Bandit 1250 S

5. Triumph Sprint 1050 ST

6. BMW K 1200 S

7. Kawa ER 6 F

8. Honda VFR

9. Yamaha R1

10. Suzuki V-torm 1000

11. Suzuki GSX-R 1000

12. BMW F 800

13. Honda Fireblade13.

14. MZ 1000 S

15. Kawa ZX 10 R

16. Triumph Daytona 675

17. Yamaha XT 660 X

18. Aprilia NA 850 Mana

19. BMW R 1200 GS

20. Kawa ZZR 1400

21. HD V-Rod

22. Kawa Z 1000

23. KTM 690 SM

24. Buell XB 12 S

25. KTM 950 Adventure

26. Suzuki M 1800 R ( intruder )

27. Ducati 999

28. BMW K 1300 GT

29. Ducati 1098

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mieć świadomość, że jak w polsce przekręcą licznik to i tak można liczyć na dobry stan silnika :icon_rolleyes:

 

XJ'ta wydaje się być twardym motocyklem ale nie rozumiem tych żarówek. Nawet moja Ninja w mniej niż rok spaliła 4 z czego dwa razy mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

XJ'ta wydaje się być twardym motocyklem ale nie rozumiem tych żarówek. Nawet moja Ninja w mniej niż rok spaliła 4 z czego dwa razy mijania.

TO od zapie**alania w nocy po wiejskich, niemieckich, rozjebanych drogach . :icon_razz:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO od zapie**alania w nocy po wiejskich, niemieckich, rozjebanych drogach . :icon_razz:

 

 

Raczej po zozjeba*ych drogach europy zachodniej, bo po niemieckich to malo byl ganiany :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze tak zapytam: a co z SVka:> podobno tez chwalona (na tym forum takze) za niezawodnosc a jakos doszukac sie nie moge jej na liscie;)

 

Widac redakcja uznala, ze niegodny testu :icon_mrgreen:

 

Obecnie testowany jest Gladius.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze tak zapytam: a co z SVka:> podobno tez chwalona (na tym forum takze) za niezawodnosc a jakos doszukac sie nie moge jej na liscie;)

Nie , po prostu niemcy nie ogarniają fałek dwugarowych o sportowym charakterze . Jak nie ma ABS-u albo nie płynie jak u-bot , to nie wsiadają :icon_razz:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Cześć wszystkim,

 

Chciałem zapytać o opinie na temat Yamaszki XJ6 produkowanej po 2009r. Wiem z autopsji, że starszy model będzie jeździł nawet jak pomylimy olej z jogurtem, a psuje się tylko wtedy kiedy "nasi tu byli" :D .

 

Jak to jest z nowszym modelem XJ? Zauważyłem, że są dość tanie i zastanawiam się dlaczego?? ceny 2010r z nowym napędem, średnimi oponami i bez wkładu finansowego oscylują w granicach 13tyś zł ?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJ6 Diversionem sporo jeździłem, kolega to ma 6 rok, kupił nową.

 

Motocykl bardzo wygodny, pozycja za kierownicą komfortowa, turystyczna. Oryginalna szyba trochę słabo chroni przed wiatrem i trzeba się schylać podczas jazdy. Rozwiązanie to zakup akcesoryjnej szyby, wg mnie ten sprzęt z wyższą szybą jest o wiele ładniejszy. Silnikowi trochę brakuje elastyczności, musi swoje obroty mieć. Ale tu nie ma się czym martwić bo na fabrycznym wydechu sprzęt jest mega cichutki. Na wolnych obrotach ledwo co go słychać. Pozytywny motocykl. Nie wiem ile dokładnie ma nalatane ale myślę, że coś koło 50 000 km. Żadnych awarii, tylko podstawowe czynności serwisowe. Spalanie też bajka - jak przez tydzień tym jeździłem to nie przekraczało 5l a na trasie spokojnie schodziło do poziomu 4,5l. Za czasów gdy miałem RF900 to kolega bez problemu dotrzymywał mi tempa na szybkich trasach autostradowych, nawet jak na liczniku wchodziło 200 km/h to XJ6 nie zostawała w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...