Skocz do zawartości

gsx r 750 olej


szarowiak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

] kolege wyzej to ufo moze zrobilo?? post wart uwagi i wogole ale szkoda komentowac cie mistrzu, post wole napisac po kilkugodzinnym posiedzeniu w warsztacie wiec twoje 400 postow niczym tu nie zaszpanuje^^[/color]

 

do tematu, cisnienie po 12,5 jeden 11,7 troche odstaje ale chyba ujdzie te 10 %roznicy jest, ale dalej siedze z elektryka, mam stara podlaczona i chce na niej jeszcze odpalic moto zanim zakupie rame od 1100r chlodnice podkrecilem, tlumik tez, improwizorka baka jest, chyba mi kilka czesci brak od ukablowania ,

 

wogole mam taki z tym problem ze kluczyk sie zawieruszyl,

 

jesli ktos zna sie troche na tym po prosze napisac co potrzebne do iskry na swiecy:

cewki powinny byc zmasowane? ktore kable zewrzec w 4-pinowej kostce od stacyjki?, ktory cylinder jest jako -1? kurna ale jestem w tym zielony, ide poszukac kluczyka, czekam na podpowiedzi

 

Zanim zostaniesz właścicielem kompletnego motocykla na chodzie czytaj kolejne posty uważnie i przestań pyskować.

Pierwszą rzeczą która jest niezbędna aby czegoś nie popsuć w tym składaku to zaopatrzenie się w MANUALA do tego konkretnego modelu,

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego jak siedze w nieogrzewanym warsztacie przy -20 to ktos na forum nazywa mnie ufo?

 

 

znalazlem luke w elektryce, sa 2 kostki obok siebie 6 i 4 pinowa, w 6-pinowej sa uzywane 4 styki , cos od zaplonu powinno byc w tym miejscu? ktos poda foto tego urzadzenia albo link na ktorym jest to widozne, ? nie wiem , szukam dalej na necie co to tam powinno byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dniach mam zamiar kupic rame z allegro, podobno od 1100 sa mocniejsze, interesuje mnie co powinno byc podlaczone w miesjce tych 2 wolnych kostek, na necie znalazlem manual ze zjeciami(100mb) , ale szkoda ze robione z takich perspektyw ze nic nie widac, ktos ma jakis pomysl? poszukam w czesciach na allegro i moze dopasuje cos miedzyczasie,

 

 

**w tym miejscu powinien byc modul zaplonowy, ktos sie orientuje ile to moze kosztowac, albo ma na sprzedaz?

 

***to tylko zostala zagadkowa stacyjka, ktore kable i w jakiej kolejnosci tak jakbym wkladal kluczyk powinny sie ze soba zwierac? sa kable czerwony, pomarancz grubsze, i ciensze szary z brazowym

Edytowane przez szarowiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na dowod, ze wspieram obce cywilizacje:

 

http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...pair_Manual.zip

 

http://www.motoinfo.yoyo.pl/Suzuki/Suzuki%20GSX-R750.rar

 

nie wiem czy gsx-r z tych lat mial patent z opornikiem w stacyjce zastosowany w banditach - ktos madry niech sie wypowie. b12 napewno mialo.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zgubilem kiedys kluczyk do gsxr 1100 (mialem tylko jeden) to wystarczylo przeciac kable od stacyjki (tez sa 4 i te same kolory) i odpowiednio zewrzeć, moto dzialalo bez kluczyka a ja jak tylko znalazlem zaklad w ktorym dorabiali kluczyki na podstawie stacyjki zanioslem im całą półke i na nastepny dzien mialem wszystko gotowe. Weź w reke miernik i bedziesz wszystko wiedział, nie bede pisał w jaki sposob to polaczyc bo nie chce narażać sprzetów innych ludzi (nigdy nie wiadomo kto czyta forum)

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

terazczekam tylko na modul zaplonowy... dzieki za podpowiedz o kluczyku, nie widzialem ze takie rzeczy dadza rade zrobic. tylko z tym ze zamek jest solidnie zabezpieczony przezdostaniem sie do srodka, to jak maja kluczyk dorobic? poradza sobie z tym slusarze?

 

modul w drodze, postaram sie nakrecic film jak dziala silnik gdy skompletuje okablowanie, pozdrawiam

Edytowane przez szarowiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki od CZ nie pasują

 

:biggrin: :clap:

 

 

Nie kumam tutaj czegoś. Masz 750-tke i chcesz ramę od 1100 bo mocniejsza? Przecież to na odwrót się robi - do 750 montuje się silniki 1100 żeby lepiej szły. Można je jeszcze rozwiercić odpowiednim kit`em Big Bore, założyć turbinke i nitro, :buttrock: tak jak to popularnie w UK się robi.

 

Mocniejsza rama Ci się nie przyda bo i tak nie wykorzystasz nawet 40% podwozia 750-tki a jeśli chodzi o wypadki to jak wysypiesz kiepę to i tak nic nie zostanie z moto ani z Ciebie. Radziłbym ci odpuścić tą ramę bo to bez sensu jest. Kasę lepiej zainwestuj w stan techniczny tego co już masz, bo na pewno potrzebuje kilka drobiazgów np. oleje, filtry, klocki, opony i napęd.

 

Lepszy jest mniejszy zadbany niż duży drutowany.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...