hyosungGA Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Mam problem. Otóż mój motorek bierze olej i to w dużych ilościach i chciałem się Was zapytać czy może tak ciągnąć ten olej przez ubitą na ok 1/4 obwodu prowadnice zaworu wydechowego? Te uszkodzenie jest zakryte przez uszczelniacz. Czy może wina źle założonych pierścieni? Moto Hyosung ;) GA 125 Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Wina jednego i drugiego. Kup nową głowicę, cylinder, tłok, pierścienie i uszczelki, poskładaj w całość i będzie git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyosungGA Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) Po wyeliminowaniu źle założonych pierścieni, to czy rzeczywiście przez te uszkodzenie prowadnicy może brać olej? Bo jak nie, to na daremno kupować głowicę, niepotrzebne koszty. Edytowane 28 Listopada 2010 przez hyosungGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) Po wyeliminowaniu źle założonych pierścieni, to czy rzeczywiście przez te uszkodzenie prowadnicy może brać olej? Bo jak nie, to na daremno kupować głowicę, niepotrzebne koszty. jest to prowadnica zaworu wydechowego czy ssącego? co to jest za uszkodzenie? (czy jest pęknięte, luźne?) ile bierze tego oleju? to ci powiem czy mieści się w normie Edytowane 28 Listopada 2010 przez Przemyslaw912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyosungGA Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 jest to prowadnica zaworu wydechowego, jest ona ubita, tzn uleciał kawałek na 3/4 do 1/2 jej obwodu. Wg mnie zuzycie jest ogromne bo zdarzało sięże dolewałem nawet 300-400ml oleju po ok 100km jak nie mniej. Dodam że przy dodowaniu i przy puszeczeniu gazu również buchał dymem z tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 (edytowane) Przez prowadnice napewno. Edytowane 29 Listopada 2010 przez rahim711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyosungGA Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ok. no to już nie mam wątpliwości. Przy okazji chciałem się zorientować czy dziura w tłoku na górnej powierzchni o średnicy max 5mm i głębokości 1-2mm może doprowadzić do uszkodzenia, np. pęknięcia tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 pewnie że może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Heh. Widzę że silniczek nieźle dostał po d.... Ukruszone prowadnice, wgłębienia w tłoku... Powiedz, kto ci regulował gaźnik w tym sprzęcie? Jeśli w ogóle... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Heh. Widzę że silniczek nieźle dostał po d.... Ukruszone prowadnice, wgłębienia w tłoku... Powiedz, kto ci regulował gaźnik w tym sprzęcie? Jeśli w ogóle... a co ma gaźnik do kolizji zaworu z tłokiem? prędzej ktoś zawory źle ustawił, tak czy siak silnik do małego "remontu" lub szukaj innego pieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyosungGA Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 no niestety ale takiego sprzęta już kupiłem. W tym silniku to nawet wałek rozrządu był spawany :cool: a zawó ssący został pozbawiony progu na grzybku:D Podsumuwując: nowa prowadnica do wprasowania oraz tłok do wymiany, oczywiście uszzczelniacze i uszczelki. trzeba będzie się rozejrzeć za częściami. Dzięki wielkie za rade:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 a co ma gaźnik do kolizji zaworu z tłokiem? prędzej ktoś zawory źle ustawił, tak czy siak silnik do małego "remontu" lub szukaj innego pieca Zawór mógł się pocałować z tłokiem to jedno, ale źle ustawiony gaźnik też powoduje wgłębienia w tłoku które z czasem przerastają się w dziurę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 szukaj calego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 szukaj calego silnika :lalag: najszybsze, najprostsze i najtańsze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 no niestety ale takiego sprzęta już kupiłem. W tym silniku to nawet wałek rozrządu był spawany :cool: a zawó ssący został pozbawiony progu na grzybku:D Podsumuwując: nowa prowadnica do wprasowania oraz tłok do wymiany, oczywiście uszzczelniacze i uszczelki. trzeba będzie się rozejrzeć za częściami. Dzięki wielkie za rade:) Wałek rozrządu spawany, zawór pozbawiaony progu-silnik na 100% był tylko zrobiony na sprzedaż na krótką mete. Góre silnika szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.