motobonk1 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, mam problem tego typu; padła mi dwójka w maximie 1985 roku - wersja USA-silnik 20 zaworowy; po nr ramy części w serwisie nie są dostępne, bo to wersja USA; moje pytanie: czy skrzynia w zwykłej XJ jest taka sama czy nie? Czy da się gdzieś dowiedzieć czy w jakimś innym modelu yamahy jest taka sama skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Ten silnik to jakaś odmiana FZ 750 lub FZX 750 Fazer, ale mogę się mylić. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Ten silnik to jakaś odmiana FZ 750 lub FZX 750 Fazer, ale mogę się mylić. Z silnika FZty ma tylko górę. Skrzynia jest praktycznie bliźniacza do XJ 900. Na moje stronie możesz sprawdzić, w jakich motocyklach montowana była dana część(http://moto-fiszki.pl/index.php?cat=444219...ok=1985&marka=3). Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Rzuć też okiem tutaj, firma z USA i części do US modeli mają: http://www.bikebandit.com/1985-yamaha-moto...-7974/oem-parts Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Najszybciej zakupisz w USA przez: http://www.bikebandit.com/ ewentualnie mając numer części możesz próbować zamówić w PL. Przynajmniej takie informacje uzyskałem kiedyś w salonie Yamaha. Nie zamawiają manuali z częściami bo nie jest to dla nich opłacalne. A przy zamawianiu części powinieneś zaznaczyć że to model z USA. Spotkałem się ze zwykłym XJ700 Maxim, ale tam są po 2 zawory. Żadne części z wersji EU nie pasowały po za filtrem oleju (wkładem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Części pasujące od XJ 900 (czyli praktycznie cała skrzynia) kupisz bez problemu w Polsce, w salonach Yamahy. Żadne części z wersji EU nie pasowały po za filtrem oleju (wkładem). Nie istnieje coś takiego jak europejska wersja Maximy. Edytowane 3 Grudnia 2010 przez Varg Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Chodziło mi o europejskie wersje Yamahy XJ. Maximy z tego co pamiętam były 550,600,650,700,750 oraz 900. Przynajmniej takie widziałem. Edytowane 3 Grudnia 2010 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Chodziło mi o europejskie wersje Yamahy XJ. Maximy z tego co pamiętam były 550,600,650,700,750 oraz 900. Przynajmniej takie widziałem. Nie do końca, były 400,550,650,750,1100, wszystkie zaprzestano produkować w 84, a w 85 wprowadzono 700/700X i 750/750X(wersja kanadyjska). Nigdy nie było 600 i 900 w wersji Maxim. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.