marwin Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam wszystkich mam takie pytanko muszę wymienić dolny karter silnika w fazerce FZS600 czy trzeba rozbierać górę silnika? Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 (edytowane) Z tego co mi wiadomo to obie polowki karterow i wal/panewki traktuje sie jako calosc i jak wymieniac to tylko komplet. Czyli najlepiej szukac silnika z rozwalona gora. Edytowane 26 Listopada 2010 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 a co sie stalo? kup lepiej silnik lepiej wyjdziesz na tym....bez zdjecia góry tego nie zrobisz i jak wyżej raczej potrzebujesz 2 karterów...kupa roboty..cos ci nie wyjdzie dolicz uszczelki ew. lozyska itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dolny karter da sie zdemontowac "od dolu" bez rozbierania gory itd, ale wymiana samego karteru mija sie z celem. Chyba ze w gre wchodzi naprawa. Zalezy jak jest uszkodzony. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Są ułamane dwa mocowania do spawania, ale coś mi się wydaje że dwie śruby M6 obok panewki i filtra oleju odkręca się jednak od góry. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 To trzeba zobaczyc w serwisowce. W mojej cebrze dalo sie zdjac karter od dolu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dolny karter da sie zdemontowac "od dolu" bez rozbierania gory itd, ale wymiana samego karteru mija sie z celem. Chyba ze w gre wchodzi naprawa. Zalezy jak jest uszkodzony. zgadzam się :lalag: ale jeśli chodzi o wymianę jednego kartera to raczej zły pomysł, ewentualnie oba ale ja spróbował bym go pospawać, a co to za mocowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dolny karter da sie zdemontowac "od dolu" bez rozbierania gory itd chyba jednak nie... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Pod gaźnikami tam gdzie te długie śruby po jednym uchu przy śrubach ułamane i kawałek kartera wyłamane pod kołem magnesowym, i w tym ostatnim problem. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Pod gaźnikami tam gdzie te długie śruby po jednym uchu przy śrubach ułamane i kawałek kartera wyłamane pod kołem magnesowym, i w tym ostatnim problem. tak na fajce bylem i troche ciemno ale wydaje mi sie ze nie ma czegos takiego jak lewy karter...........i nie wiem o co chodzi......a dzióri ucha mozesz ładnie zrobic plynnym aluminium ja tak karter pokleilem i git.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Możesz coś bliżej napisać na temat płynnego aluminium co to jest gdzie kupić, jak zrobiłeś? jeśli można to na gg 8141607. No i tak na marginesie pisałem o dolnym nie lewym karterze ;) Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Możesz coś bliżej napisać na temat płynnego aluminium co to jest gdzie kupić, jak zrobiłeś? jeśli można to na gg 8141607. No i tak na marginesie pisałem o dolnym nie lewym karterze ;) ...nie pamietam marki tego wynalazku ale byl dosc drogi jak an wymiary tubki 1/2 pasty do zebów...ale do rzeczy mialem karter do pospawania w drz zawiozlem caly silnik do spawacza i to on mi doradzil ten wynalazek(zapytaj wiec w zakladzie jakims pewnie znajo to) podobno to wytrzynalo u niego w sprinterze łape do silnika-nie wierze ale ok... jest to masa w polaczeniu z aluminium (siatka lub wlos) daje kawał mocnego czegos co mozna potem obrabiea itp.... u mnie w drz sprawdzilo sie 100% wypelnilo ubytek kartera do tego jeszcze nagwintowalem w elemencie otwór ..wszystko trzyma kolor nawet sie zgral i po obróbce frezem jak orginal....naprawde nie pamietam nazwy jakis niemiecki wynalazek aha kolo300zl......a co do tego fazera to wyglada na to ze polowi w''poziomie'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 trzeba zdjąć głowicę, cylindry, tłoki by rozpołowić ten silnik. Blok wymienić można ale w komplecie góra-dół. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dokładnie jak Baba Zanetti pisze :) Dwie śruby sa umieszczone pod cylindrami. Nie można wyjąc silnika i dospawać brakujących mocowań?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Tak też zrobię tylko koszt spawania to prawie tyle co karter a niestety nie mam ułamanych elementów, dorwałem taki karter i chyba będę musiał obciąć od niego uchwyty żeby wspawać w orginał. :biggrin: Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.