Skocz do zawartości

fazer FZS 600


marwin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a co sie stalo? kup lepiej silnik lepiej wyjdziesz na tym....bez zdjecia góry tego nie zrobisz i jak wyżej raczej potrzebujesz 2 karterów...kupa roboty..cos ci nie wyjdzie dolicz uszczelki ew. lozyska itp itd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolny karter da sie zdemontowac "od dolu" bez rozbierania gory itd, ale wymiana samego karteru mija sie z celem. Chyba ze w gre wchodzi naprawa. Zalezy jak jest uszkodzony.

 

zgadzam się :lalag: ale jeśli chodzi o wymianę jednego kartera to raczej zły pomysł, ewentualnie oba ale ja spróbował bym go pospawać, a co to za mocowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod gaźnikami tam gdzie te długie śruby po jednym uchu przy śrubach ułamane i kawałek kartera wyłamane pod kołem magnesowym, i w tym ostatnim problem.

tak na fajce bylem i troche ciemno ale wydaje mi sie ze nie ma czegos takiego jak lewy karter...........i nie wiem o co chodzi......a dzióri ucha mozesz ładnie zrobic plynnym aluminium ja tak karter pokleilem i git....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz coś bliżej napisać na temat płynnego aluminium co to jest gdzie kupić, jak zrobiłeś? jeśli można to na gg 8141607.

 

No i tak na marginesie pisałem o dolnym nie lewym karterze ;)

...nie pamietam marki tego wynalazku ale byl dosc drogi jak an wymiary tubki 1/2 pasty do zebów...ale do rzeczy mialem karter do pospawania w drz zawiozlem caly silnik do spawacza i to on mi doradzil ten wynalazek(zapytaj wiec w zakladzie jakims pewnie znajo to) podobno to wytrzynalo u niego w sprinterze łape do silnika-nie wierze ale ok... jest to masa w polaczeniu z aluminium (siatka lub wlos) daje kawał mocnego czegos co mozna potem obrabiea itp.... u mnie w drz sprawdzilo sie 100% wypelnilo ubytek kartera do tego jeszcze nagwintowalem w elemencie otwór ..wszystko trzyma kolor nawet sie zgral i po obróbce frezem jak orginal....naprawde nie pamietam nazwy jakis niemiecki wynalazek aha kolo300zl......a co do tego fazera to wyglada na to ze polowi w''poziomie''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zdjąć głowicę, cylindry, tłoki by rozpołowić ten silnik. Blok wymienić można ale w komplecie góra-dół.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię tylko koszt spawania to prawie tyle co karter a niestety nie mam ułamanych elementów, dorwałem taki karter i chyba będę musiał obciąć od niego uchwyty żeby wspawać w orginał. :biggrin:

coś w życiu trzeba kochać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...