bibor80 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Witam Ostatnio wymienialem lagi i lozysko glowki ramy. Po przejechaniu 100 km, podczas hamowania zaczalem czuc delikatne wibracje. Przed wymiana tego nie bylo. Co moze byc przyczyna? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 kiedyś w cbr 600 f2 miałem luz na lagach i też mi drgało, a jak mocno dokręciłeś główke?(czy nie za słabo) , albo może być lekko krzywa tarcz sam musisz zdecydować co z tych rzeczy u ciebie jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Wszystko zmienial mi mechanik, takze nie wiem jak mocno to dokrecil, moze faktycznie za slabo. Nie sadze, zeby byla to tarcza, bo przed wymiana wszystko bylo ok. No nic, trzeba bedzie szukac przyczyny, poczawszy od posprawdzania momentu dokrecenia nakretek. Pzdr Edytowane 22 Listopada 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Zmienił lagi? Nowe częsci, czy używane? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Lagi uzywki, ale sprawdzone i sa proste. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 a lagi zmieniles bo ? jak byl dzwon i dostaly lagi to i kolo/tarcze hamulcowe mogly sie pokrzywic Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Lagi zmienialem, bo moje ciekly. Wymiana uszczelniaczy nie miala sensu, gdyz na rurach nosnych mialem juz rysy i po ostatniej wymianie pojezdzilem 8 kkm i znow zaczely cieknac. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 ja bym stawiał na tarcze. Mam to samo w f4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 No nic, sprawdze jutro jak bede do pracy jechal. Mam nadzieje, ze nie zgubie kola po drodze. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia tarcze. Przod do gory i sprawdzasz. Na klamce czujesz cos jak pulsuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Wcale bym się nie zdziwił jeśli mechanik "niechcący" upuścił koło na bok czyli na tarczę. :banghead: Stąd bicie może być. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Tarcze, jezeli nie to systematycznie po kolei to co zostalo juz powiedziane. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 dokrec lozysko glowki ramy ewentualnie tarcze na ebay chodza po 19$ , mozesz zazucic kompletem z 600/750k4 tez pasuja Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia tarcze. Przod do gory i sprawdzasz. Na klamce czujesz cos jak pulsuje? A wiec tak: Moto po puszczeniu kiery lata prosto i nie sciaga go na zadna ze stron. Na klamce nie czuc zeby cos pulsowalo, bardziej jest to odczuwalne na lewej kierze :) Dzis mialem wrazenie, ze pojawilo sie to tez kiedy jechalem na nierownosciach. Kiedy moto stalo, przytrzymalem przedni hebel i bujnalem moto i mam wrazenie, ze lozysko glowki ramy jest za slabo dokrecone. Na weekend wszystko posprawdzam. Dzieki Panowie. Pzdr Edytowane 23 Listopada 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Jak hamuje to czuje jak drga mi kiera. Dokrece lozysko glowki ramy i zobacze czy dalej bije czy nie. posprawdzam po kolej to co zostalo i wtedy bede wiedzial na 100% to napisze co bylo przyczyna. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.