robbelgia Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam mam problem z moim kawasaki zl 600 z 96 r Zabieram się za odkręcenie przedniego kola odkręciłem śrubki zaciskając os w ladze i nie wiem os jest wybijana czy wykręcana Zepsuć można szybko. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 wykręcana pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 lekko luzujesz śruby zaciskające oś(lub tulejkę) i odkręcasz oś,jak za bardzo poluzujesz to nie odkręcisz-jak za mało to też nie odkręcisz ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa2 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) 1. Wybijana jest wtedy gdy na zew. widelca na osi jest nakrętka a z drugiej strony końcówka osi nie jest przystosowana do klucza.. 2. Gdy na końcu osi jest brak nakrętki a z przeciwnej strony jest końcówka przystosowana do kucza to odkręcamy oś w lewą stronę [w stronę przeciwną do ruchu wskazówki zegara. U mnie [GSX] klucz 19 - imbus. W innym moto mam jak w punkcie 1. Edit do pktu 1. Z wybijaniem osi to ostrożnie. Najpierw poluzować śruby ściskające i nakrętkę na osi tak, żeby schował się gwint i lekko stuknąć młotkiem w nakrętkę, celem zruszenia osi. Następnie podnieść przód podłożyć pod oponę cegłę/klocek i odkręcić nakrętkę. Z przeciwnej strony obracać osią w prawo/lewo i wyciągnąć. Jeśli trzeba nadal stuknąć młotkiem to wpierw zakręcić nakrętkę na 3/4 i w nią uderzyć, żeby nie uszkodzić gwintu. Edytowane 20 Listopada 2010 przez kawa2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbelgia Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam Na osi z obu stron są miejsca na klucz (imbus 12) wiec nie pasowało do wybijania i odkręcania . Wewnątrz goleni jest nakrętka . za rady dziękuje szerokości i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Odkrecasz sruby kontrujace w goleniach. Jednym kluczem trzymasz zeby os sie nie krecila, a drugim odkrecasz z drugiej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.