Skocz do zawartości

odkrecanie kola


robbelgia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lekko luzujesz śruby zaciskające oś(lub tulejkę) i odkręcasz oś,jak za bardzo poluzujesz to nie odkręcisz-jak za mało to też nie odkręcisz ;]

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wybijana jest wtedy gdy na zew. widelca na osi jest nakrętka a z drugiej strony końcówka osi nie jest przystosowana do klucza..

2. Gdy na końcu osi jest brak nakrętki a z przeciwnej strony jest końcówka przystosowana do kucza to odkręcamy oś w lewą stronę [w stronę przeciwną do ruchu wskazówki zegara. U mnie [GSX] klucz 19 - imbus.

W innym moto mam jak w punkcie 1.

Edit do pktu 1.

Z wybijaniem osi to ostrożnie. Najpierw poluzować śruby ściskające i nakrętkę na osi tak, żeby schował się gwint i lekko stuknąć młotkiem w nakrętkę, celem zruszenia osi. Następnie podnieść przód podłożyć pod oponę cegłę/klocek i odkręcić nakrętkę. Z przeciwnej strony obracać osią w prawo/lewo i wyciągnąć. Jeśli trzeba nadal stuknąć młotkiem to wpierw zakręcić nakrętkę na 3/4 i w nią uderzyć, żeby nie uszkodzić gwintu.

Edytowane przez kawa2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...