Skocz do zawartości

dźwignie womet-tech


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za wyjaśnienie lukimaster, bo właśnie wychodzi na to że Womet-Tech ma w ofercie krótkie albo długie, przy czym długie w opcji regulowane i nie ale każde z długich są składane.

 

Pozdr.

F.

Spoko. nie ma problemu :biggrin: Ze swojej strony polecam Tobie zadzwonić bezpośrednio do Wometu - oni tam wytłumaczą co i jak, a ja weźmiesz coś poza klamkami to i rabat dadzą :rolleyes:

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie się dowiedziałem, że klamki Womet-tech nie mają homologacji.... Dziwne.

Poza tym czas oczekiwania na krótkie czarne klamki wynosi około 4 tygodni, czyli może jednak komponenty płyną z Chin a tutaj są tylko składane?

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heniek128 - no właśnie mnie to też zastanawia czy inne mają. Z drugiej strony jeśli jakieś części są dopuszczane do montażu w puszkach, np. inne lampy to jeśli nie mają homologacji, to puszka może nie przejść badania technicznego.

Inna sprawa, że Larsson nie jest producentem więc raczej jeśli sprawdzać to np. czy ma Rizoma, AC Schnitzer itd.

 

Pozdr.

F.

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... Moja ciemna sybka w kasku tez nie ma homologacji...akcesoryjny wydech ma (aczkolwiek nawet z db-killerem tak napierd..., ze ta homologacji mogę sobie o kant tylka rozbić). Z tego co pamietam klamki Rizomy maja niemiecki atest Tuv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wątpię aby jakiekolwiek klamki zamienniki (te z Larssona też) miały homologację.

 

Larsson zaopatruje się w hurtowni w Hamburgu i wszystkie ich artykuły muszą mieć Niemiecki TUV.

Wystarczy poprosić o kopię.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rizoma oczywiście posiada TUV, ale kopia standardowo również nie jest dołączana do produktu. Na prośbę otrzymuje się dokument od producenta.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tutaj jest sedno poniekąd. Wg mnie każda część jaka jest dostępna na rynku powinna mieć homologację. Wystarczy spojrzeć chociażby np. na skuteczność chińskich LEDów mających udawać światła dzienne w puszkach. Przecież to ledwo świeci w wielu przypadkach.... Gdyby homologacja była obligatoryjna dla wszystkich części sytuacja byłaby inna. Zaraz pojawią się jakieś opony z Chin, które zaczną się rozpadać na drodze itd.

 

Pozdr.
F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok..rozumiem...ale na fabrycznych klamkach też homologacji wybitej nie ma [z pewnością ją posiadają ale bez 'namacalnych' dowodów ]. A Womet pewnie takową by dostał tylko kwestia $ i sensu jej przechodzenia.

 

Pozdr. ;)

 

 

Motocykl jako całość posiada homologację

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz pojawią się jakieś opony z Chin, które zaczną się rozpadać na drodze itd.

 

Nie trzeba chińskich opon, wystarczą tzw. nalewki -> to jest dopiero rzeźba i w dodatku legalna. Ale jak dla mnie homologacja to bzdura i o niczym nie świadczy, już nie raz widziałem wątpliwej jakości rzeczy z homologacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...